کشت گیاه کینوا، خاویار گیاهی

کینوا

مقاومت به شوری، نیاز آبی کم، زودرسی و ارزش غذایی بالا از ویژگی های کینوا می باشد. در این مطلب با کشت گیاه کینوا، خاویار گیاهی آشنا خواهید شد.

معرفی کینوا

نام: کینوا
رقم: تی‌تی‌کاکا
ملقب به: خاویار گیاهی
عملکرد: 2-3 برابر گندم و امروزه کشت گیاه ارزشمند کینوا در سراسر کشور صورت می گیرد.
ویژگی های بارز: مقاوم به شوری، کم آب بر، دارایی ارزش غذایی بسیار بالا، از دسته گیاهان زودرس
قدمت: 5000 سال
بومی کوه های آند در بولیوی، شیلی و پرو

کینوا

کشت کینوا

کینوا محصولی است که برای حصول دانه کشت می‌شود. همچنین از برگ های جوان آن به عنوان سبزی تازه و پخته استفاده می‌شود و جایگزین جذاب تر و سالم تر گندم در کشور های غربی شناخته شده است. کینوا گیاهی است که با مناطق سرد و خشک سازگاری دارد و طیف دمایی 1- تا 35 درجه سانتیگراد را تحمل می‌کند.

روش های آبیاری در کینوا از دیم گرفته تا قطره‌ای، تحت فشار، غرقابی، نوار تیپ و… امکان پذیر است (البته برای آبیاری دیم در طول این بازه حداقل سه مرتبه بارش باید داشته باشید).

کینوا

ارزش غذایی کینوا

کینوا جزء گیاهانی هست که دست کاری نشده و از لحاظ ژنتیکی ساختارش حفظ شده است و یکی از ویژگی های مهم کینوا نداشتن گلوتن است که برای بیماری سلیاکی بسیار مناسب است.و امروزه در سراسر مورد کشت قرار می گیرد.


کینوا دارای تمام آمینواسید های ضروری است که بدن توانایی تولید آنها را ندارد، سرشار از ویتامین ای و امگا 3 نیز می باشد.ارزش غذایی کلی این محصول بسیار بالاست و به موارد بالا اکتفا می‌نماییم.

همکاری با ما در کشت گیاه کینوا

ممکن است یکی از دغدغه های کشاورزان عزیز این باشد که در نهایت محصولی که تولید می‌کنند چه می‌شود. و یا حتی اینکه گیاه جدید کینوا را چگونه کشت کنند و در طول دوره رشد چه طور به گیاه رسیدگی کنند.

شرکت ما برای اینکه کشاورزان عزیز مشکلی نداشته باشند اولاً ضمانت خرید محصول کینوا کشاورزان عزیز را می‌کند که خروجی کمباین مد نظر ماست. ثانیاً با داشتن مشاورهای مجرب پاسخگوی سوالات عزیزان می‌باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *