تاثیر دانه برنج کینوا بر سلامت دهان و دندان

کینوا

تاثیر دانه برنج کینوا بر سلامت بدن به خصوص دهان و دندان چیست و چگونه می توان از بیماری های مختلف با تغذیه مناسب پیشگیری کرد؟


اهمیت سلامت دهان و دندان

عوامل بسیاری بر سلامت دهان و دندان موثر هستند. آشامیدنی های مصرفی و تعداد وعده های غذایی در شبانه روز نیز بر سلامت دهان و دندان و به خصوص لثه ها موثراند. آشامیدنی ها و غذاها با تاثیری که بر روی میکروب های دهان می گذارند نقش بسیار مهمی را در سلامت دهان و دندان ، پیشگیری از بیماری ها و خصوصا تکامل دهان و دندان خواهند داشت.

یکی از عناصر غذایی که وجود آن جهت حفظ سلامت دهان و دندان لازم است ، کلسیم می باشد. دانه برنج کینوا سرشار از کلسیم بوده و می تواند از بروز بیماری های مختلف ناشی از کمبود کلسیم جلوگیری نماید.

کینوا

خاصیت دانه برنج کینوا

یکی از مهمترین نیازهای روزانه افراد تامین املاح معدنی و ویتامین های مختلف از مواد غذایی مصرفی آنها می باشد گیاهی را به شما معرفی کنیم که ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و نوعی سوپرفود محسوب می شود. دانه کینوا گیاهی است که چند سالی است در ایران معرفی شده و مورد استفاده ی اقلیت مردم قرار می گیرد.

در واقع این گیاه در ایران کمی ناشناخته بوده و با توجه به اینکه قیمت های انواع وارداتی آن بسیار بالا بوده و نوعی کالای لوکس محسوب می‌شود، مردم تمایل چندانی به خریداری آن ندارند.

کینوا

تهیه دانه برنج کینوا ایرانی

هم اکنون این مجموعه با تولید کینوا ایرانی توانسته است دانه این گیاه با ارزش را با کیفیت بسیار عالی در داخل کشور تولید و فرآوری نماید و با قیمت بسیار مناسب در حدود برنج در اختیار مردم عزیز قرار دهد.

کینوا به دلیل داشتن املاح معدنی بسیار کامل و ویتامین‌های B,E,A تاثیر بسیار زیادی بر تامین ویتامین های روزانه مصرفی افراد دارد. همچنین فیبر بسیار بالای دانه کینوا باعث شده بسیاری از افراد تاثیر مصرف آن را در کمتر از یک هفته بر روی دستگاه گوارش خود مشاهده نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *