فواید مصرف کینوا خاویار گیاهی چیست؟

کینوا

فواید مصرف کینوا خاویار گیاهی چیست ؟ چگونه می توان با مصرف کینوا از ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری کرد؟

کینوا خاویار گیاهی

کینوا گیاهی شبه غله بوده که یکی از کهن ترین مواد غذایی در دنیا می‌باشد. کینوا بومی آمریکای جنوبی بوده و در کشورهایی مانند پرو شیلی، اکوادور، کشت می شود و به سایر نقاط جهان صادر می‌شود.

کینوا یک خاویار گیاهی است که در دهه‌های اخیر توانسته است در کشورهای مختلف و در واقع در بیش از ۷۰ کشور دنیا مورد کشت و کار قرار گرفته و رواج یابد که هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان جایگزین برنج شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانه‌های کینوا بسیار ریز و نشاسته ای بوده که پروتئین بالایی دارد و مقادیری چربی گیاهی نیز در خود دارد. در کنار ارزش‌های کشاورزی و دارویی، ارزش های تغذیه بسیار زیادی دارد که به برخی موارد در زیر اشاره خواهد شد.

کینوا

خاصیت کینوا خاویار گیاهی

کینوا به لحاظ دارا بودن املاح معدنی و به خصوص کلسیم غنی می باشد. کلسیم نقش موثری در جلوگیری از نرمی و پوکی استخوان داشته و همچنین سبب کاهش اثرات منفی سندروم پیش از قاعدگی می شود.

برای اطمینان از دریافت و تامین نیاز بدن به کلسیم می توان دانه کینوا را به عنوان مکمل در کنار سایر مواد غذایی مصرف نمود. احتمال ابتلا به سندروم پیش از قاعدگی در بانوانی که دارای اختلالات خلقی هستند بیشتر می باشد. این اختلالات خلقی شامل افسردگی و اختلال دو قطبی می شود. همچنین ویتامین ب نیز به کاهش اثرات منفی سندروم پیش از قاعدگی کمک می کند . کینوا خاویار گیاهی به لحاظ دارا بودن ویتامین ب نیز غنی است.

کینوا

دانه کینوا

دانه کینوا موجود در این مجموعه از نوع ایرانی بوده و کیفیت بسیار مطلوبی دارد. همچنین در کنار کیفیت بالا به این دلیل که تولید داخل می باشد قیمت بسیار مناسبی را نیز به نسبت انواع وارداتی شامل می‌شود و بسیاری از مردم می توانند در کنار برنج استفاده نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *