ماده غذایی کینوا خاویار گیاهی و فواید آن

کینوا

خرید ماده غذایی کینوا خاویار گیاهی و مطالعه ی فواید آن را می توانید در سراسر کشور از این مجموعه جویا شده و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایید.

معرفی ماده غذایی کینوا

کینوا معجزه ی سال 2013 دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد. دانه کینوا متعلق به خانواده ی اسفناج بوده و گل آذین آن مشابه گیاه تاج خروس می باشد. کینوا را در دنیا به نام خاویار گیاهی نیز می شناسند. به دلیل این که ماده غذایی کینوا کامل ترین پکیج املاح معدنی، ویتامین، پروتئین و نشاسته ی قابل هضم را دارد.

در واقع ماده غذایی کینوا دارای مقادیری روغن گیاهی با کیفیت بالا نیز هست که این روغن گیاهی برای بدن بسیار ضروری می باشد.

کینوا

فواید املاح معدنی در ماده غذایی کینوا خاویار گیاهی

منگنز به عنوان یک عنصر کمیاب و ضروری برای بدن طبقه بندی شده است. این نکته تایید شده است که عناصر تغذیه ای نظیر کلسیم، فیبر، آهن و فسفات ها تاثیر مثبتی در جذب منگنز در بدن دارند. اهمیت منگنز در بدن به دلیل شرکت داشتن آن در ساختمان آنزیم ها و همچنین میتوکندری ها می باشد.

در کنار سایر منابع حاوی منگنز می توان از کینوا نیز جهت تامین نیاز بدن به املاح معدنی استفاده کرد. از دانه کینوا علاوه بر تامین نیاز بدن به منگنز می توان برای کمک به جذب آن در بدن استفاده نمود. زیرا که دانه کینوا غنی از عناصر غذایی نظیر کلسیم، فیبر و آهن بوده که سبب افزایش جذب منگنز در بدن می شوند.

کینوا

خرید ماده غذایی کینوا

برای تهیه و خرید ماده غذایی کینوا سفید و استفاده در رژیم های غذایی مختلف می توانید کینوا خاویار گیاهی را از طریق این مجموعه سفارش دهید. ماده غذایی کینوا سفید در این مجموعه تولید ایران بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. این مجموعه علاوه بر عرضه انواع محصولات کینوا، مراکزی جهت خرید و فروش بذور کینوا را نیز در سراسر کشور دارد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *