قیمت خرید و فروش بذر کینوا در زنجان

با توجه به افزایش تقاضای خرید کینوا، قیمت های مختلفی از بذر کینوا جهت کشت و تولید ارائه میشود. در اینجا قیمت خرید و فروش بذر کینوا در زنجان آورده شده است.

کشت کینوا

تغییرات آب و هوایی ایران در سال‌های اخیر، مشکل کم‌آبی و شوری خاک‌های کشاورزی باعث شده کشت محصولات جدید، یک نیاز جدی تلقی شود. گیاه کینوا به دلیل تحمل شوری خاک، خشکی و یخ‌زدگی، گیاهـی مناسـب بـرای رسـیدن بـه کشـاورزی پایـدار است. کشت کینوا در محدوده وسیعی از خاک‌ها و نوسانات دما قابل انجام است و نیاز آبی بسیار کمی دارد.

قیمت بذر کینوا

زمان کاشت کینوا

بهترین زمان کشت کینوا در مزرعه هنگامی است که درجه حرارت خاک به ۵ تا ۷ درجه سانتی‌گراد رسیده باشد. این زمان در ایران بسته به محل، اواخر زمستان، فصل بهار و تابستان می باشد.

نکاتی در مورد کشت کینوا و قیمت بذر آن

کشاورزانی که اقدام به خرید بذر گیاه کینوا کرده اند بدانند که با کشت این گیاه نه تنها ضرر نمی کنند بلکه از این محصول سود بسیار خوبی را کسب خواهند کرد.

نکاتی که باید در زمان خرید بذر گیاه کینوا مورد توجه واقع شود : – خرید بذر گیاه را از مجموعه ای معتبر و به صورت تضمینی انجام دهید.
– از کیفیت بالای بذر مطمئن شوید.
– قبل از خرید بذر، مطالعه کامل و جامعی در مورد این گیاه داشته باشید. – قبل از شروع کشت، از فروش محصول خود در پایان دوره کشت اطمینان حاصل کنید.

علاقه مندان در زنجان و دیگر استان های کشور میتوانند با مراکز مربوط به این مجموعه تماس بگیرند. و علاوه بر اطلاع از قیمت بذرهای کینوا، از مشاوره های ارزشمند کارشناسان این مجموعه در رابطه نکات اصولی کاشت، داشت و برداشت کینوا بهره مند شوند.

این مجموعه با بستن قرارداد خرید تضمینی بذر کینوا با کشاورزان متعهد به خرید بذر کینوا تولیدی آنها است.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *