خرید بذر اصلاح شده کینوا در ایران

برای خرید بذر اصلاح شده کینوا در ایران و تولید بهترین محصول با عملکرد بسیار زیاد در سطح کشور می توانید از مشاوره های این مجموعه استفاده نمایید.

انواع بذر کینوا در بازار

کینوا گیاهی از خانواده اسفناج می‌باشد که در ۷۰ کشور دنیا مورد کشت و کار قرار گرفته است. منشا این گیاه کشورهای آمریکای جنوبی می باشد. چند سالی است که ارقام بذر کینوا به کشور وارد شده است.

در بین واریته های مختلف ارقام سازگار با اقلیم های ایران شناسایی شد و مورد کشت و کار قرار گرفته است. بازار کینوا در ایران بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. انواع بذری که در بازار یافت می شود شامل رقم تیتیکاکا، ساجاما، سانتاماریا و غیره می باشد.

در بین این ارقام رقم ساجاما و تیتیکاکا دارای بیشترین سازگاری در ایران بوده و در استانهای مختلف کشت پایلوت آن انجام گرفته است. به طور کلی در بین ارقام کشت شده رقم تیتیکاکا بسیار مناسب بوده و قابلیت کشت در استان های مختلف کشور را دارد.

لذا این مجموعه با در اختیار قرار دادن بذر کینوا به کشاورزان عزیز کمک به تولید این محصول کرده و مشاوره های کاشت تا برداشت را به صورت رایگان متقبل شده است.

خرید بذر اصلاح شده کینوا

برای خرید بذر اصلاح شده کینوا در استان های مختلف می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و با بیان نوع شهر، استان ، اقلیم و آب و هوا و شرایط کشت خود بهترین مشاوره کشت را دریافت نمایید.

در صورتی که کشاورزان تولید خوبی نداشته باشند و یا مشاوره کاملی دریافت نکنند نمی توانند تولید بسیار عالی داشته باشند. لذا این مجموعه به دلیل خرید تضمینی کینوا تاکید بسیار بالایی در تولید با کیفیت این محصول داشته و در تمامی طول مسیر در کنار کشاورزان از زیر خواهد بود.

کشاورزان با ارسال عکس، فیلم و مستندات مکتوب می توانند اسم خود را در لیست کشاورزان فرهیخته و پیشرو در کشت کینوا در کشور مطرح نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *