مرکز فروش بذر و دانه کینوا درجه یک

مرکز فروش بذر و دانه کینوا در کشور با ارائه بهترین مشاوره های فروش محصول درجه یک را در اختیار کشاورزان و مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

برای بسیاری از کشاورزان کشت های جدید یک بحث چالش برانگیز است. به خصوص در مورد فصل کشت کینوا کشاورزان به شدت دغدغه دارند که از کدام مراکز فروش می‌توانند بهترین بذر را تهیه نمایند. با توجه به فضای دلالی در سراسر کشور در بحث کینوا کشاورزان باید دقت لازم را داشته باشند تا از مراجع ذیصلاح و معتبر خریداری کنند.

بذر کینوا به صورت اصلاح شده دارای قوه نامیه بالای ۸۵ درصد است و درصد خلوص بالای ۹۰ درصد دارد و در بین ارقام مختلف وارد شده به کشور رقم تیتیکاکا دارای بالاترین عملکرد و سازگاری در استان های مختلف می باشد. این مجموعه بزرگترین مرکز فروش بذر و دانه کینوا اصلاح شده در کشور است.

مرکز فروش کینوا کجاست


این مجموعه یکی از شرکت های معتبر در سطح کشور می باشد که با در اختیار قرار دادن بذر اصلاح شده به کشاورزان عزیز از زمان کاشت تا برداشت تمامی موارد کشت را بطور کامل در اختیار کشاورزان قرار میدهد. همچنین با عقد قرارداد خرید تضمینی چالش و ریسک کشاورزان را بسیار کم می کند . بذر اصلاح شده دارای قدرت جوانه زنی بالا است در صورتی که دانه کینوا به دلیل حذف شدن پوسته ساپونین دار فاقد قدرت جوانه‌زنی می باشد. کشاورزان عزیز با توجه به قیمت های متفاوت بازار سعی کنند از مرکز فروش بذر و دانه کینوا در کشور که دارای اعتبار هستند خرید نمایند.

خصوصیات کینوا باکیفیت


یکی از عوامل کیفی کینوا ، وزن هزار دانه آن می باشد. در صورتی که کشاورزان و تولید کنندگان عزیز در کشور سعی کنند به نکات کشت کینوا دقت نماید و اصول کشت و تاریخ کشت را در اقلیم خود کاملاً رعایت نمایند میتوانند محصول با کیفیتی برداشت کنند. اطلاعات لازم در این زمینه در مرکز فروش بذر و دانه این محصول در اختیار خریداران قرار می گیرد.

اگر تاریخ کشت در منطقه زمانی باشد که کینوا در زمان گلدهی دما های بالای 35 درجه را تجربه کند، گلهای کینوآ عقیم شده و محصول تولیدی پوچ خواهد شد یا دانه های بسیار ریز تولید خواهد کرد که وزن هزاردانه پایینی دارد.

این محصول از لحاظ کیفیت درجه پایینی داشته و حتی در مواردی ارزش فرآوری وآرد کردن محصول را نیز ندارد. لذا از کشاورزان عزیز خواسته میشود در اقلیم های مختلف تاریخ کشت دقیق خود را شناسایی کرده تا بتوانند از موارد این چنینی پیشگیری نمایند. در این مرکز فروش بذر و دانه کینوا شما می توانید از اطلاعات کشت جامع در سطح کشور برخوردار شوید.

مرکز فروش اینترنتی بذر و دانه کینوا


برای همکاری با این مجموعه هیچ محدودیتی در هیچ استان کشور وجود ندارد و به صورت اینترنتی و حضوری می توانید بذر و دانه کینوا را خریداری نموده و برای سودآوری اقتصادی هر چه بیشتر از مشاورین و متخصص این مجموعه بهره مند شوید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *