قیمت کینوا سه رنگ برای محصولات رژیمی

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ برای محصولات رژیمی را از چه طریق می توان مطلع شد؟ چه عواملی بر‌روی قیمت کینوا سه رنگ موثر هستند؟ کدام مرکز کینوا سه رنگ با کیفیت درجه یک و مناسب و قیمت ارزان عرضه می کند؟

امروزه بسیاری از افراد جامعه علاقه مند به مصرف محصولات رژیمی هستند، این محصولات را می توان با انواع محصولات کینوا از جمله کینوا سه رنگ  تولید نمود. کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. کینوا سه رنگ دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد.

چالش های خرید کینوا وارداتی

کینوا در ایران به صورت وارداتی نیز عرضه می شود .خرید کینوا وارداتی با مشکلات و معضلاتی همراه است. این چالش ها باعث می شود، خرید کینوا وارداتی برای مشتریان به ویژه خریداران عمده این محصول، با ریسک همراه شود. از چالش های خرید کینوا وارداتی می توان به قیمت بالا و‌ نوسانی آن و بحث تامین این دانه ارزشمند اشاره کرد .

قیمت کینوا وارداتی وابسته به قیمت ارز است. قیمت ارز در کشور با نوسان همراه است و ‌‌قیمت بالایی دارد. نبود ثبات در قیمت ارز و قیمت بالای کینوا وارداتی باعث می شود خریداران عمده دچار تعلل در خرید این محصول شوند. قیمت خرید کینوا وارداتی در حجم جزئی و برای مصرف کنندگان خانگی تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد اما در حجم عمده دارای اهمیت فراوانی است.

دومین چالش در خرید کینوا وارداتی، تامین این محصول است. تامین و دسترسی به کینوا وارداتی مشکل است و دارای مشکلاتی از قبیل عدم همکاری و فسخ قرارداد کشور تولید کننده، مشکلات گمرگ و باقی ماندن به مدت طولانی در گمرک، هزینه های بالای حمل ونقل، آسیب رسیدن به دانه ها و شکستگی و… می باشد.

با عدم تامین به موقع کینوا وارداتی برای کارخانه‌جاتی که از کینوا در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می کنند، خط تولید کارخانه متوقف شده و کارخانه دچار تضرر خواهد شد .

کینوا

تولید کننده کینوا ایرانی درجه یک

محصول کینوا در سال های اخیر در ایران شناخته شده است و این دانه پرخاصیت در ایران نیز تولید می شود. کینوا تولید شده در داخل کشور از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و پتانسیل رقابت با نمونه های وارداتی را دارد. انواع کینوا ایرانی برای اولین بار در کشور توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد.

این مجموعه در جهت اهداف جامعه و ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند، کینوا را تولید نمود. کینوا تولید شده در این مجموعه از لحاظ قیمتی و کیفیت تضمین شده است. مجموعه ایلیا کینوا را به صورت عمده، جزئی، فله و بسته بندی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

شرکت های تولید کننده محصولات غذایی می توانند جهت غنی سازی محصولات شان با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند.‌ کینوا درجه یک دارای اندازه درشت و سالم است و هیچ گونه شئ اضافی از جمله حشرات، سنگ، دانه غلات دیگر و…  در آن وجود ندارد. کینوا درجه یک تولید شده در مجموعه ایلیا را می توان از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری نمود .

تنوع قیمت کینوا سه رنگ در کشور

کینوا سه رنگ در کشور با قیمت های متنوعی عرضه می شود .این قیمت با توجه به عوامل و آیتم های تاثیرگذاری تعیین می شوند. این آیتم ها همچون :کیفیت دانه ها، ایرانی یا وارداتی بودن دانه ها، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، حجم خرید، نوع بسته بندی و … می باشند.

تنوع قیمت کینوا سه رنگ در کشور با توجه به این آیتم ها زیاد است و نمی‌توان به آن اشاره نمود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا سه رنگ می توانند از طریق مراکز فروش و عرضه کننده کینوا و محصولات آن، اطلاعات قیمتی مورد نیاز را جویا شوند.

قیمت کینوا فله سه رنگ تناژ

کینوا دانه گیاهی است که از پنج هزار سال قبل توسط بومیان آمریکای جنوبی مصرف می شود. این دانه امروزه به یکی از پرخاصیت ترین دانه های موجود تبدیل شده است و از نظر برخی کارشناشان سالم ترین غله دنیا است که دارای طعم و مزه مطلوبی است .کینوا دارای ۱۶۰ واریته و سه رنگ اصلی است.

کینوا سه رنگ یکی از محصولات کینوا محسوب می شود که در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. این محصول به صورت تناژ نیز به فروش می رسد .قیمت کینوا سه رنگ تناژ تولید شده در داخل کشور ارزان تر از انواع وارداتی می باشد. به طور کلی قیمت هر محصولی از جمله کینوا سه رنگ، به صورت تناژ ارزان تر از مقادیر جزئی است و‌ به ازای هر کیلوگرم کینوا هزینه کمتری را خریداران می پردازند .

کینوا

تولید محصولات رژیمی با کینوا

امروزه افرادی زیادی علاقه مند به محصولات رژیمی هستند. محصولاتی که دارای ارزش تغذیه ای بالایی باشند. دانه کینوا یک غله فاقد گلوتن محسوب می باشد.

این دانه دارای مواد مغذی همچون پروتئین،فیبر، ویتامین B و ویتامین E، امگا ۳ و ‌امگا ۶، مواد معدنی همچون‌ کلسیم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و‌… می باشد. از کینوا در تولید انواع محصولات رژیمی برای بیماران مبتلا به سلیاک که دچار حساسیت به گلوتن هستند، بیماران دیابتی، افرادی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارند، ورزشکاران و بدن سازان استفاده می شود.

فیبر موجود در کینوا، از انواع محلول در آب است و هنگامی که وارد دستگاه گوارش می شود، حجیم می شود و باعث سیری طولانی مدت در فرد می گردد. فیبر موجود در کینوا در تولید محصولات رژیمی نقش بسیار مهمی دارد و از پرخوری و گرسنگی جلوگیری می کند.

کارخانه‌جات تولید کننده محصولات رژیمی که دارای بخش R&D‌ قوی هستند، می توانند با به کاربردن کینوا در فرمولاسیون محصولات علاوه بر تولید محصولی جدید و فراسودمند، بازار فروش بسیار خوبی را نیز از طریق تولید این محصولات به دست آورند.

کارخانه های خریدار کینوا

امروزه مردم جامعه در ایران و‌ سراسر دنیا، علاقه مند به مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا هستند. کارخانه‌جات صنایع غذایی نیز به واسطه علایق مردم، اقدام و تلاش در جهت تولید محصولات غنی شده با مواد ارزشمند می کنند. کینوا یکی از دانه های جدید محسوب می شود که با دارا بودن ارزش تغذیه ای فراوان مورد توجه مردم و کارخانه‌جات قرار گرفته است. از جمله کارخانه های خریدار کینوا می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

 این کارخانه ها با خرید کینوا و افزودن به فرمولاسیون محصولات شان علاوه بر تولید محصولی ارزشمند و فراسودمند، بازار مشتریان خوبی را جذب خواهند کرد.

کینوا

خرید کینوا کیلویی قرمز و سیاه

کینوا قرمز و سیاه از دو‌ رنگ اصلی کینوا محسوب می شوند. دانه کینوا قرمز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی می باشد و عمدتا در رستوران های لاکچری و‌ گران قیمت مصرف می شود. این محصول طعمی مشابه فندوق دارد. کینوا سیاه طعمی شیرین دارد و مدت زمان پخت طولانی دارد. طعم کینوا قرمز و سیاه خاص می باشد و برای همه افراد مورد پسند نخواهد بود.

خرید کینوا قرمز و سیاه، به صورت کیلویی نیز امکان پذیر است. امکان خرید کیلویی کینوا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که با توجه به نیازشان مقدار مشخصی محصول را خریداری کنند. خرید کیلویی امکان بررسی دقیق تر کینوا قرمز و سیاه را فراهم می کند. برای خرید کینوا کیلویی قرمز و‌ سیاه از طریق مراکز عرضه کننده محصولات کینوا اقدام نمایید.

در این مراکز کینوا قرمز و‌سیاه به صورت تولید داخلی و خارجی با کیفیت های مختلفی وجود دارند. مشتریان این دو‌ محصول برای خرید مراکز معتبر را انتخاب کنند و هنگام خرید از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت را بخواهید و از تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول مطمئن شوید.

خواص کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ دارای خواص تغذیه ای فوق العاده می باشد. این محصول سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کلسیم ، فسفر، آهن، روی، منگنز و … می باشد. پروتئین موجود در کینوا سه رنگ، ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند و نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین پروتئین مورد نیاز بدن دارد.

فیبر موجود در کینوا محلول در آب است‌ و در کاهش وزن و تناسب اندام نقش موثری دارد. فیبر موجود در کینوا باعث‌ سیری طولانی مدت در فرد می شود و ‌به تناسب اندام کمک می کند.

کینوا سه رنگ باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها نظیر یبوست، انواع سرطان ها و پوکی استخوان می شود و سلامت استخوان و دندان و … را تصمین می کند. کینوا سه رنگ محصولی بسیار مناسب برای افرادی که توانایی هضم گلوتن را ندارند، می باشد.

خرید کینوا ارزان غیر تراریخته

کینوا غیر تراریخته محصولی است که بدون هیچ دستکاری ژنتیکی تولید شده است و گیاه روند طبیعی رشد خود را طی می کند. محصولات تراریخته محصولاتی هستند که مصرف آن برای گروه های حساس از جمله زنان باردار و کودکان توصیه نمی شود. زیرا اثرات مصرف محصولات تراریخته به طور دقیقی مشخص نشده است.

شرکت ایلیا تولید کننده کینوا غیر تراریخته است. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا غیرتراریخته است و‌ به همین علت قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارد. علاقه مندان جهت خرید این محصول از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

کینوا

آرد کینوا را از کجا بخریم

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. این محصول همانند دانه های کینوا فاقد گلوتن است و برای تولید انواع محصولات آردی بیماران سلیاکی مصرف می شود. همچنین به عنوان یک غنی کننده به سایر آرد ها اضافه می شود و علاوه بر افزودن به خواص تغذیه ای محصول، باعث افزایش خصوصیات رئولوژیکی، تکنولوژیکی محصول تولید شده می شود.

برای خرید آرد کینوا باید مرکزی مطمئن را انتخاب کنید که آرد کینوا با کیفیت همراه با مجوز بهداشتی و سیب سلامت را به شما عرضه کند. مجموعه ایلیا یکی از مراکز تولید کننده و وارد کننده آرد کینوا در ایران محسوب می شود. این مجموعه آرد کینوا را برای اولین بار در کشور تولید کرد.

آرد کینوا تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های ملی و‌ بین المللی تولید شده است. این محصول به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می شود  و علاقه مندان می توانند از طریق سایت و‌ شماره های موجود آرد کینوا را خریداری کنند.

قیمت کینوا سه رنگ برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و ‌بسته بندی با دارا بودن بازار گسترده مشتریان، با عرضه کینوا سه رنگ فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد. شرکت های پخش و بسته بندی با کینوا سه رنگ به صورت فله، آن را در مجموعه خود به صورت شکیل بسته بندی می کنند و‌ به بازار عرضه می کنند.

قیمت کینوا سه رنگ برای شرکت های پحش و بسته بندی ارزان تر از انواع بسته بندی شده است، زیرا در حجم عمده خرید انجام می دهند و هزینه بسته بندی نیز شامل نمی شود.

تامین کینوا تناژ برای صنعت غذا در کشور

صنعت غذایی کشور امروزه کینوا را به عنوان یک دانه غنی کننده محصولات غذایی می شناسد. کینوا و‌ انواع محصولات کینوا همچون آرد کینوا، پرک کینوا و … نیز در صنعت غذایی کشور می توانند به عنوان غنی کننده استفاده شوند. تامین این کینوا تناژ برای صنعت غذایی کشور توسط مراکز تولید کننده یا وارد کننده انجام می شود.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و محصولات آن در ایران است که پتانسیل تامین کینوا تناژ برای صنعت غذا در کشور را دارد. این مجموعه عمدتا فروش خود را به صورت تناژ انجام می دهد و کارخانه‌جات تولید کننده محصولات غذایی با خیالی آسوده می توانند تامین کینوا خود را به این مجموعه بسپارند.

مجموعه ایلیا خدمات گسترده و‌ ویژه ای برای کارخانه‌جات صنعت غذایی در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان ‌به: امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان استفاده از بخش تحقیق و‌ توسعه، ارسال محصولی یکدست و درجه یک در هر پارت سفارش اشاره نمود.

کارخانه ها و شرکت های علاقه مند در حوزه صنعت غذایی کشور، می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و ‌ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم درخصوص تامین کینوا تناژ را جویا شوند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *