خرید و قیمت کینوا برای تولید محصولات رژیمی

کینوا

خرید و قیمت کینوا برای تولید محصولات رژیمی چگونه است؟ خواص کینوا برای لاغری و حفظ تناسب اندام چیست؟ کدام مجموعه آرد کینوا فله با مجوزات بهداشتی را به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌نماید؟ کینوا سه‌رنگ ویژه شرکت‌های بسته‌بندی را از کدام فروشگاه اینترنتی می‌توان تهیه نمود؟

قیمت و خرید کینوا سفید

دانه کینوا سفید شبه غله‌­ای مغذی و مناسب جهت تولید نان‌های رژیمی و فرآورده‌های غذایی فراسودمند است. این دانه میوه گیاهی زراعی به همین نام است که بومی مناطق کوهستانی کشورهای آمریکای جنوبی است. بیشترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان دانه کینوا در جهان کشورهای اکوادور، بولیوی، شیلی و پرو می­باشند. باتوجه‌به ارزش غذایی بالای دانه کینوا سفید، امروزه استفاده از آن در برنامه غذایی اکثر جوامع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چنانچه شاهد هستیم که بذر گیاه کینوا در بیشتر نقاط جهان معروف شده و کاشته می‌شود.

قبل از این‌که ارزش ارز دلار و یورو در مقابل ریال افزایش این‌چنینی داشته باشد، واردات دانه کینوا سفید و سایر محصولات آن به ایران امری معمول و متداول بود. با افزایش قیمت ارزهای دلار و یورو در سال‌های اخیر، دیگر خرید و فروش دانه کینوا خارجی در کشور آن‌چنان مقرون‌به‌صرفه نیست و شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات کشاورزی اقدام به کشت بذر کینوا در مزارع داخلی کشور نموده‌اند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا جهت دستیابی به محصول کینوا داخلی باکیفیت، اقدام به اصلاح بذر کینوا نمود و امروزه پتانسیل ارائه بذر کینوا اصلاح‌شده زراعی با بازدهی بسیار بالا و تولید دانه بسیار مرغوب به کشاورزان را دارد. دانه تولید شده توسط این شرکت کیفیتی مشابه نمونه خارجی آن را دارد و باتوجه‌به حذف هزینه گمرک و اثر افزایشی ارزش دلار، قیمت کینوا سفید تولیدشده در کارخانه‌های فرآوری غلات این شرکت بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

کینوا

کینوا برای لاغری

زندگی مدرن و ماشینی در جوامع پیشرفته و درحال‌توسعه عامل اصلی بروز چاقی در افراد مختلف جامعه است. ابتلا به چاقی زمینه‌ساز بروز بسیاری از بیماری‌های دیگر از جمله مشکلات قلبی، دیابت و افزایش فشارخون است. ازاین‌رو امروزه متخصصان تغذیه و کارشناسان حوزه سلامت به دنبال راه‌هایی برای بهبود رژیم غذایی افراد جامعه هستند تا سطح سلامت جامعه را افزایش دهند. دراین‌بین استفاده از مواد غذایی مغذی و فراسودمند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چنانچه مواد غذایی استفاده‌شده در سفره‌های مردم یک جامعه بیشتر حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و پروتئین باشد و کمتر چربی و نشاسته داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که بروز چاقی در میان افراد جامعه کاهش یابد. دانه کینوا، ریزدانه‌ای سرشار از فیبر، پروتئین، مواد معدنی مختلف و انواع ویتامین‌ها می‌باشد. نشاسته دانه کینوا از نشاسته برنج کوچک‌تر است و راحت‌تر هضم می‌شود؛ ازاین‌رو مصرف برنج کینوا باعث ذخیره چربی نخواهد شد.

 بسیاری از افراد در شروع رژیم لاغری خود برنج را از برنامه غذایی حذف می‌نماید. حذف برنج از وعده ناهار و شام برابر است با کاهش ویتامین B موردنیاز بدن. کمبود ویتامین B در بدن عامل اصلی ریزش مو و شکستگی ناخن است. افراد علاقه‌مند به رژیم‌های لاغری می‌توانند با جایگزین‌کردن دانه کینوا به‌جای برنج هم از خواص لاغر­کنندگی آن بهره‌مند شوند و هم ویتامین‌های موردنیاز بدن خود را تأمین نمایند.

کینوا

خرید و قیمت فله کینوا برای تولیدکنندگان محصولات رژیمی

ازجمله مصارف دانه کینوا فله می­توان به استفاده از آن در تولید محصولات رژیمی در کارخانه‌های صنایع تبدیلی اشاره کرد. کینوا می‌تواند ماده‌ی اصلی تهیه‌ی بسیاری از نان‌های رژیمی، بیسکویت‌ها و شیرینی‌های کم‌کالری و کیک‌های پروتئینی سالم باشد. تولیدکنندگان محصولات رژیمی جهت تهیه دانه کینوا موردنیاز خود، می‌توانند از طریق سایت شرکت ایلیا با کارشناسان متخصص بخش فروش این محصول ارتباط برقرار نمایند. راه‌های تماس با مشاورین این مجموعه به‌صورت تماس تلفنی و ارسال ایمیل می‌باشد.

خرید و قیمت آرد کینوا فله با مجوزات بهداشتی

همواره تهیه آرد کینوا به‌صورت بهداشتی ازجمله دغدغه‌های خریداران عمده این محصول می­باشد. کارخانه‌های صنایع تبدیلی همواره به دنبال آرد کینوایی هستند که تمام مجوزات بهداشتی را داشته باشد و مورد تأیید سازمان غذا و دارو باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که تنها مجموعه ایرانی دارای مجوز سیب سلامت آرد کینوا می­باشد. این شرکت تمام مجوزات بهداشتی و لازم را جهت عرضه محصولات خود ارائه می‌نماید. شما قبل از خرید می‌توانید درخواست دریافت نمونه محصول به‌اضافه آنالیز کیفی و کمی آن را داشته باشید.

قیمت کینوا در بازار ایران

در سال‌های پیش محصول کینوا در بازار ایران محصولی لوکس و وارداتی به شمار می‌آمد و قیمت آن گران بود. امروزه با افزایش تولید داخلی دانه کینوا شاهد کاهش قیمت آن و ایجاد بازار رقابتی در بین تولیدکنندگان داخلی این محصول هستیم. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معتبرترین مراکز کشت و فرآوری دانه کینوا می‌باشد که محصولی بسیار باکیفیت، درشت و با ارزش غذایی مشابه نمونه وارداتی آن به بازار ایران عرضه می‌نماید. آنالیزهای صورت ‌گرفته بر روی محصول تولیدی این شرکت نشان می‌دهد که دانه کینوا این مجموعه ازنظر امگا ۶، فیبر و آهن از نمونه وارداتی خود برتر است.

کینوا

خرید کینوا سه رنگ ویژه شرکت‌های بسته‌بندی

دانه کینوا سفید بیشترین سطح زیر کشت را در مزارع داخل کشور دارد. این دانه طعمی شبیه برنج دارد و اضافه‌کردن آن به غذاهای ایرانی، خاصیت حسی مطلوبی به آن‌ها می‌دهد. از نظر ارزش غذایی دانه کینوا سفید با ۲ نوع دیگر آن تفاوت چندانی ندارد. قیمت دانه کینوا سفید نسبت به انواع دیگر آن ارزان‌تر است؛ اما مخلوط سه‌رنگ دانه‌ی کینوا سفید، قرمز و سیاه در بازار ایران مشتری‌پسندتر است. محصول کینوا سه­رنگ تقریباً لوکس و گران‌تر است.

 شرکت‌های بسته‌بندی با خرید کینوا سه‌رنگ از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با قیمتی بسیار مناسب، می‌توانند حاشیه سود بالایی جهت فروش محصولات بسته‌بندی خود داشته باشند. برای خرید کینوا سه‌رنگ ویژه شرکت‌های بسته‌بندی می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت ایلیا در ارتباط مستقیم با کارشناسان بخش فروش این محصول قرار بگیرید و ضمن سفارش محصول خود درخواست دریافت نمونه محصول را نیز نمایید.

کینوا از کجا بخرم

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده همکاری با تمامی خریداران عمده دانه کینوا شامل عطاری‌ها، کارخانه‌های صنایع تبدیلی، کارخانه‌های تولید آرد، کارخانه‌های تولید بیسکویت و کیک‌های رژیمی و پروتئینی، مجموعه‌های تولید نان‌های رژیمی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک می‌باشد. این شرکت تمامی مجوزات لازم جهت فروش محصول کینوا به خریداران داخلی و خارجی را دارا می‌باشد. برای ثبت سفارش محصول خود می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده یا آدرس ایمیل شرکت در ارتباط مستقیم با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا قرار بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *