قیمت مستقیم کینوا سفید عمده

کینوا

قیمت مستقیم کینوا سفید عمده را از چه طریق می توان مطلع شد؟ کدام مرکز پتانسیل تامین کینوا سفید عمده برای کارخانه جات و شرکت ها را دارد؟ کینوا را با نام خاویار گیاهی نیز می شناسند. رنگ سفید کینوا پرمصرف ترین محصول کینوا می باشد. کینوا سفید به صورت عمده توسط شرکت ها و کارخانه جات خریداری می شود. همچنین کینوا سفید عمده را می توان از مراکز عرضه کننده خریداری نمود.

تنوع محصولات کینوا

کینوا یک شبه غله معروف به خاویار گیاهی است که پنج هزار سال قدمت دارد. دانه کینوا در دسته غلات قرار نمی گیرد و به سبب دارا بود خواص مشابه با غلات به عنوان شبه غله شناخته می شود. این محصول از چندین سال قبل وارد ایران شد و این دانه پرخاصیت ناشناخته بود.

درحال حاضر کینوا در کشور دارای محبوبیت زیادی بین افرادی که دارای رژیم های غذایی خاص هستند مانند افراد گیاهخوار، بیماران دیابتی و سلیاکی، افرادی که به تناسب اندام و سلامت خود اهمیت می دهند، دارد.

کینوا دارای تنوع محصولات می باشد. محصولات کینوا همانند دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی هستند. این محصولات برای هر نوع ذائقه ای مناسب می باشد. تنوع محصولات کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشد.

این محصولات را می توان به صورت تناژ و جزئی خریداری نمود و از خواص شگفت انگیز دانه کینوا و ‌محصولات آن بهره برد.

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید، یکی از سه نوع اصلی کینوا می باشد. این دانه دارای مدت زمان پخت کمی می باشد و بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست می دهد و‌ له می شود.‌ کینوا سفید دارای طعم و‌ مزه خاصی نیست و همه افراد با ذائقه های متفاوت می توانند کینوا سفید را مصرف کنند و از خواص فوق العاده آن بهره ببرند.‌

کینوا سفید فله در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود. قیمت کینوا فله سفید از انواع بسته بندی شده ارزان تر است و این ارزانی ناشی از نبود هزینه بسته بندی می باشد. قیمت کینوا فله سفید با توجه به آیتم هایی نظیر کیفیت دانه های کینوا سفید، نوع مصرف و‌ کاربرد، حجم خرید و … تعیین می شود. کینوا سفید تولید شده در داخل کشور قیمتی ارزان تر از انواع وارداتی دارد.

کینوا

خرید کینوا کیلویی قرمز

کینوا قرمز دارای طعم فندوقی است و برای همه افراد مطلوب نمی باشد. دانه قرمز کینوا را می توان از محصولات لاکچری کینوا محسوب کرد. کینوا قرمز به صورت کیلویی توسط رستوران ها و هتل های لاکچری و گران قیمت خریداری می شود. خرید کینوا کیلویی قرمز این امکان را به مشتریان می دهد که با توجه به میزان نیاز، خرید خود را انجام دهند.

خرید کینوا کیلویی قرمز از طریق مراکز فروش کینوا امکان پذیر است. در هنگام خرید کینوا کیلویی قرمز، علاقه مندان باید به این نکته توجه داشته باشند که مراکز معتبر را انتخاب نمایند و هنگام خرید محصول به تاریخ انقضا و تاریخ تولید توجه داشته باشند. علاقه مندان هنگام خرید کیلویی کینوا قرمز از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت را بخواهند.

خرید کینوا غیر فراوری شده از عطاری

کینوا به عنوان یک شبه غله فاقد گلوتن به واسطه خواص تغذیه ای ارزشمند شناخته می شود. کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است. این دانه تنها دانه گیاهی محسوب می شود که  ۹اسید آمینه ضروی بدن را تامین می کند. دانه کینوا جهت مصرف باید تحت عملیات فرآوری قرار گیرد. فرآوری کینوا شامل مراحلی همچون بوجاری و جداسازی ساقه و پوسته اضافی و ساپونین زدایی می باشد.

امروزه کینوا در عطاری ها نیز به فروش می رسد. عطاری ها یکی از مراکزی هستند که می توانند کینوا را به صورت غیر فراوری شده عرضه کنند. کینوا غیر فراوری شده، سمی است و قابلیت مصرف برای انسان و حتی دام را ندارد. ساپونین موجود بر روی لایه خارجی دانه باید حتما حذف شود زیرا سمی و‌ تلخ مزه می باشد.

علاقه مندان جهت خرید کینوا از عطاری ها به این نکته توجه داشته باشند که ممکن است فروشنده کینوا غیرفرآوری شده را با قیمتی پایین عرضه کند. قیمت پایین محصول نشان دهنده داشتن کیفیت نیست. مشتریان برای خرید، مراکز معتبر را انتخاب کنند و تا حد امکان کینوا را به صورت بسته بندی تهیه کنند تا از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت مطمئن شوند.

هنگام خرید کینوا به صورت فله از فروشنده مجوز بهداشتی را بخواهید. داشتن مجوز بهداشتی نشان دهنده فراوری بهداشتی محصول و سالم بودن آن می باشد.

کینوا

قیمت خرید کینوا سفید مستقیم از کارخانه تولیدی

کینوا سفید در کشور به طور مستقیم توسط تولید کنندگان تولید می شود. این دانه در ایران برای اولین بار توسط مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد. شرکت ایلیا تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه در جهت اهداف جامعه و گسترش مصرف محصولات فراسودمند و ارزشمند قدم بزرگی برداشته است.

کینوا سفید تولید شده در مجموعه ایلیا مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید شده است. مجموعه ایلیا کینوا سفید را به صورت عمده، فله، جزئی و بسته بندی عرضه می کند.

قیمت خرید کینوا سفید از مجموعه ایلیا که تولید کننده می باشد ارزان و مقرون به صرفه است. زیرا تولید کننده مستقیم این دانه محسوب می شود. شرکت ایلیا در جهت رفاه مشتریان و ‌امکان استفاده کینوا برای تمامی افراد جامعه قیمت ارزانی را برای محصولات خود در نظر گرفته است، تا همه افراد بتوانند از خواص تغذیه ای کینوا سفید بهره ببرند.

قیمت تامین کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان، از خریداران اصلی کینوا به صورت عمده هستند. این مجموعه ها کینوا را به صورت عمده از مراکز فروش و عرضه کننده کینوا خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند. تامین کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی از طریق شرکت های تولید کننده یا وارد کننده انجام می پذیرد.

قیمت کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی با توجه به ایرانی یا خارجی بودن کینوا و نوع کیفیت که شامل درشتی دانه ها، یکدست بودن، سالم و نداشتن شکستگی می باشد، تعیین می شود. شرکت ایلیا به عنوان یکی از مراکز تامین کننده کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی محسوب می شود.

قیمت اعلام شده توسط این مجموعه با توجه به اینکه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا می باشد، مقرون به صرفه است. شرکت های پخش و بسته بندی علاقه مند می توانند تامین کینوا مصرفی خود را به مجموعه ایلیا بسپارند. این مجموعه ها جهت اطلاع از قیمت کینوا و شرایط همکاری و تامین کینوا می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

قیمت کینوا ایرانی با مجوزات بهداشتی

کینوا در ایران نیز به صورت گسترده از چندین سال قبل تولید می شود. دانه های کینوا در ایران در دو کشت بهاره و پاییزه انجام می شود. کینوا تولید شده در ایران از کیفیت مرغوبی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. کینوا ایرانی دارای دانه های نسبتا ریز، کدر و تیره رنگ هستند.

سه رنگ اصلی کینوا در ایران کشت می شود و علاقه مندان می توانند این محصول را خریداری کنند. کینوا ایرانی همانند نمونه های وارداتی جهت مصرف باید دارای مجوز بهداشتی باشد. قیمت کینوا ایرانی ارزان است و برای علاقه مندان هزینه کمی خواهد داشت.

ارزان بودن قیمت کینوا ایران، شرکت ها و کارخانه‌جات صنایع غذایی را مشتاق به استفاده از این محصول در فرمولاسیون محصولات خود می کند.‌ قیمت کینوا ایرانی  با توجه به کیفیت، نوع مصرف، حجم خرید مصرف کننده و‌ نوع بسته بندی تعیین می شود.

کینوا

قیمت عمده کینوا برای کارخانه های صنایع غذایی

کارخانه جات صنایع غذایی در کشور با توجه به گسترش سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند، در تلاش برای تولید محصولاتی نو و غنی شده با غلات و دانه های ارزشمند هستند. یکی از غلاتی که امروزه در سراسر دنیا به طور گسترده مصرف می شود و از نظر برخی کارشناسان سالم ترین غله دنیا است که طعم مطلوب و مطبوعی دارد، کینوا است.

کارخانه‌جات صنایع غذایی، کینوا را به صورت عمده از مراکز عرضه کننده کینوا، خریداری می کنند. این مراکز کینوا را به صورت ایرانی و وارداتی در حجم عمده به کارخانه‌جات عرضه می کنند. قیمت عمده کینوا کمتر و ارزان تر از مقادیر جزئی می باشد و برای کارخانه‌جات به صرفه است.

قیمت کینوا با توجه به عوامل تاثیر گذاری تعیین می شود. این عوامل ثابت نیستند و دارای نوسان می باشند. قیمت کینوا نیز در کشور متغیر است، علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا به صورت عمده برای کارخانه های صنایع غذایی از طریق مراکز فروش، اطلاعات قیمتی را جویا شوند.

تولید آرد و دانه کینوا پروتئینی تناژ بدون محدودیت تامین

دانه کینوا غنی از منابع پروتئینی می باشد. پروتئین موجود در کینوا تامین کننده نیاز افراد می باشد. محصول آرد کینوا نیز همانند دانه کینوا سرشار از پروتئین است و ‌به عنوان یک آرد پروتئینی شناخته می شود. آرد و دانه کینوا پروتئینی و فاقد گلوتن هستند و برای تولید محصولات غذایی بیماران سلیاکی بسیار مناسب هستند.

آرد پروتئینی کینوا را می توان با سایر آرد ها اختلاط نمود و از خواص تغذیه ای آن بهره برد. تولید دانه و آرد پروتئینی کینوا برای اولین بار در ایران توسط شرکت ایلیا انجام شد. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا در ایران می باشد. این مجموعه آرد و دانه کینوا را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.

عمده فروشی این شرکت به صورت تناژ است و‌ علاقه مندان می توانند بدون محدودیت آرد و دانه کینوا را خریداری کنند. مجموعه ایلیا خدمات ویژه ای برای مشتریان عمده خود در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان ‌به: مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان استفاده از بخش تحقیق و ‌توسعه و … اشاره کرد.

شرکت ها و کارخانه‌جات علاقه مند می توانند آرد و دانه کینوا پروتئینی را بدون محدودیت تامین از مجموعه ایلیا خریداری کنند. این مجموعه ها می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و آموزش دیده مجموعه در ارتباط باشند و اطلاعات لازم در خصوص همکاری و شرایط تامین را جویا شوند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *