قیمت برنج کینوا برای مصارف رژیمی

کینوا

کینوا با نام برنج کینوا نیز شناخته می شود. برنج کینوا دانه ای سرشار از مواد مغذی و‌ معدنی است. این غله با داشتن مقادیر فراوانی فیبر و کالری کم در تولید محصولات رژیمی کاربرد فراوانی دارد. از برنج کینوا برای تولید مکمل های رژیمی به وفور استفاده می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی برای خرید برنج کینوا باید از مراکز معتبر که دارای مجوز بهداشتی هستند اقدام نمایند. جهت اطلاع از قیمت برنج کینوا برای مصارف رژیمی می توانید با مراکز عرضه کننده این غله پرخاصیت ، تماس حاصل نمایید.

تنوع دانه های کینوا

دانه های کینوا در ایران دارای تنوع گوناگونی می باشد. دانه های کینوا ممکن است از لحاظ شکل ظاهری، خواص حسی و‌ تکنولوژیکی باهم تفاوت داشته باشند. انواع دانه های کینوا از لحاظ ارزش غذایی و خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.‌ به عنوان مثال دانه کینوا خارجی، درشت تر از انواع تولید شده در ایران می باشد. دانه های کینوا با توجه به منطقه تولید شده ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. تنوع دانه کینوا شامل: کینوا ایرانی، کینوا وارداتی، کینوا سفید،کینوا قرمز،کینوا سیاه،کینوا سه رنگ می باشد.

کینوا

قیمت انواع کینوا در ایران

کینوا دارای انواع مختلفی می باشد این محصولات از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت انواع کینوا با توجه به فاکتور های مختلفی تعیین می شود. این فاکتور ها شامل: ایرانی یا وارداتی بودن ، کیفیت محصول که سالم، بدون آسیب دیدگی و موجودات اضافی باشد، نوع کاربرد و مصرف، حجم خرید که به صورت تناژ یا خرد باشد، نوع بسته بندی ، از عوامل موثر در قیمت انواع کینوا در ایران می باشد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت برنج انواع کینوا می توانند از طریق مراکز فروش، اطلاعات قیمتی لازم زا کسب نمایند. قیمت اعلام شده توسط این مراکز ثابت نیست و دارای نوسان قیمتی می باشد.

تامین کینوا رنگی برای فروشگاه های کشور

کینوا شامل سه رنگ کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. کینوا رنگی را می توان به صورت یک رنگ خاص و یا سه رنگ مخلوط خریداری نمود. دانه کینوا را در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی می توان خریداری نمود.

تامین کینوا رنگی برای فروشگاه های کشور از طریق مراکز تولید کننده و یا وارد کننده کینوا انجام می شود. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین مجموعه تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا رنگی را به صورت وارداتی نیز عرضه می کند. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و فروشگاه های کشور می توانند کینوا مورد نیاز خود را از این مجموعه تامین کنند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آمادگی همکاری و تامین بلند مدت کینوا رنگی فروشگاه های کشور را دارد. صاحبان فروشگاه های کشور می توانند برای تامین کینوا رنگی از طریق کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه، اقدام نمایند.

معضلات خرید کینوا از عطاری

خرید کینوا از عطاری دارای معضلاتی می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. با افزایش علاقه مردم به مصرف غلات فرا سودمند از جمله کینوا، سودجویان اقدام به فروش محصولات غیر بهداشتی می کنند. عطاری ها یکی از مراکزی است که ممکن است کینوا غیر فرآوری شده و غیر بهداشتی را به مشتریان عرضه کند. کینوا غیر فرآوری شده غیر قابل مصرف و سمی است  و برای اینکه قابلیت مصرف پیدا کند باید حتما عملیات فرآوری بر روی آن انجام شود. بعضی از عطاری ها با خرید کینوا غیر فراوری شده از کشاورزان آن را با قیمتی پایین تر به مشتریان خود عرضه می کنند. قیمت پایین کینوا دلیل بر داشتن کیفیت و سالم بودن آن نیست . خریداران برای خرید کینوا مراکز معتبر را انتخاب نمایند و اگر قصد خرید از عطاری ها را دارند از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول را بخواهند.

کینوا

خرید کینوا سه رنگ ارزان غیر تراریخته

دانه کینوا سه رنگ متشکل از کینوا سفید، قرمز و سیاه می باشد. کینوا دارای سه رنگ غیر تراریخته ، کینوایی است که هیچ گونه دستکاری بر روی ژنتیک دانه ها انجام نشده است و دانه ها در شرایط کاملا طبیعی رشد کرده اند. کینوا قرمز، سیاه و سفید غیردستکاری شده تولید ایران قیمتی مناسب تر و ارزان تر از انواع خارجی دارد و برای شرکت ها و کارخانه جاتی که از کینوا بسیار زیاد استفاده می کنند ، خرید کینوا سه رنگ ایرانی به صرفه تر است.

شرکت های پخش و بسته بندی با خرید کینوا سه رنگ از مراکز تولید کننده آن را در مجموعه خود بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.‌ برای خرید کینوا سه رنگ غیر تراریخته مراکز معتبر را انتخاب نمایید که دارای مجوز بهداشتی  و سیب سلامت باشند. داشتن مجوز بهداشتی این اطمینان را به علاقه مندان و مصرف کنندگان می دهد که محصول در شرایط بهداشتی و استاندارد تولید شده است.

خرید کینوا در رشت و سایر شهر ها

کینوا در شهر رشت و سایر شهرهای ایران عرضه می شود. با افزایش تعداد علاقه مندان به مصرف کینوا در ایران، این محصول در شهر رشت نیز به علاقه مندان عرضه می شود. خرید کینوا و محصولات آن در شهر رشت و سایر شهرها از طریق فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. علاقه مندان می توانند جهت خرید کینوا از طریق این مراکز اقدام نمایند. در هنگام خرید کینوا به تاریخ تولید و  تاریخ انقضا، مجوز بهداشتی، علامت سیب سلامت، غیرتراریخته بودن کینوا دقت فرمایید.

کینوا قرمز را در مشهد از کجا بخریم ؟

کینوا قرمز یکی از انواع اصلی کینوا می باشد.‌کینوا قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کند و از این رنگ کینوا در تهیه انواع غذاهای لاکچری استفاده می نمایند. رستوران و هتل های لاکچری و گران قیمت از خریداران اصلی این دانه در مشهد هستند. مشهد یکی از قطب های مصرف کینوا در ایران است و مصرف کنندگان زیادی به خود جذب کرده است.

برای خرید کینوا قرمز در مشهد می توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایید. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده کینوا قرمز در ایران است . این مجموعه در شهر مشهد دارای نمایندگی است و علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شماره و مکان این مجموعه جهت خرید، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان بخواهند.

قیمت کینوا فله سیاه

کینوا سیاه مدت زمان پخت طولانی دارد. دانه کینوا سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کند و برای استفاده در غذاها و دسر ها کاربرد دارد. کینوا سیاه به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد. قیمت کینوا فله سیاه کمتر از انواع بسته بندی شده می باشد. قیمت کینوا سیاه با توجه به عواملی نظیر ایرانی یا خارجی بودن دانه، کیفیت و ‌حجم خرید تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت کینوا سیاه می توانید از طریق مراکز فروش، اطلاعات قیمتی را کسب نمایید.

کینوا

آیا کینوا گرانتر از برنج سفید است؟

کینوا در اوایل حضور در ایران قیمت بالایی نسبت به انواع برنج سفید داشت، زیرا عمدتا به صورت وارداتی در داخل کشور عرضه می شد. در سال های اخیر با کشت این دانه در داخل کشور ، قیمت کینوا تفاوت چندانی با قیمت برنج سفید ندارد و علاقه مندان می توانند با همان مقدار هزینه ای که برای خرید برنج سفید می کنند، کینوا را خریداری نمایند.

برنج یا کینوا کدام سالم تر است؟

کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای برنج سفید است. آن را با نام برنج کینوا نیز می شناسند. کینوا همانند برنج دارای سطح بالایی از ویتامین b می باشد. علاوه بر این کینوا اثرات چاق کنندگی برنج سفید را ندارد و کالری کمی دارد. برنج کینوا را می توان به صورت کته همانند برنج سفید مصرف نمود. کینوا از لحاظ ارزش تغذیه ای از برنج مقوی تر است .‌کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، امگا۳ و امگا ۶، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، سلنیوم، روی، منیزیوم و … می باشد. کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای برنج در افراد دیابتی می باشد. گرانول های نشاسته ای کینوا زود هضم است و از بالا رفتن قندخون جلوگیری می کند. کینوا در تثبیت قندخون در افراد دیابتی موثر است.

قیمت برنج کینوا سفید فرآوری شده

برنج کینوا سفید، پر مصرف ترین نوع کینوا می باشد. کینوا سفید برای اینکه قابلیت مصرف پیدا کند باید فراوری شود. عملیات فراوری عملیات چندگانه ای می باشد که برروی دانه ها انجام می شود. کینوا سفید فراوری شده به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد. برنج کینوا سفید خارجی قیمتی بالاتر از انواع ایرانی دارد و برای مصرف کنندگان جزئی مناسب است. کارخانه جات و مصرف کنندگانی که از کینوا سفید به طور گسترده استفاده می کنند، خرید برنج کینوا سفید ایرانی به صرفه تر است.‌ قیمت برنج کینوا دارای نوسان است و نمی توان قیمتی ثابت برای آن در نظر گرفت.

کینوا

مقایسه کینوا برنج قهوه ای برای کاهش وزن

کینوا و‌ برنج قهوه ای غلاتی هستند که برای کاهش وزن مصرف می شوند. کینوا و برنج قهوه ای هر دو فاقد گلوتن هستند. گلوتن پروتئینی است که در بعضی از غلات وجود دارد و برخی افراد به گلوتن حساسیت دارند و توانایی هضم آن را در سیستم گوارش خود ندارند. کینوا برخلاف برنج قهوه ای دارای مقادیر فراوانی پروتئین است و این پروتئین نه اسیدآمینه ضروری بدن را تامین می کند.

کینوا نسبت به برنج قهوه ای از لحاظ دارا بودن فیبر برتری دارد. فیبر موجود در کینوا  بیشتر از برنج قهوه ای است. از فیبر به عنوان عامل اصلی در کاهش وزن است. فیبر موجود باعث سیری طولانی مدت در فرد می شود و از گرسنگی و پرخوری جلوگیری می کند. فیبر موجود در کینوا محلول در آب است و در معده حجیم شده و احساس سیری در فرد ایجاد می کند. به طور کلی برنج قهوه ای و کینوا هر دو برای کاهش وزن پیشنهاد می شوند اما اثرات کینوا بر لاغری و کاهش وزن موثر تر از برنج قهوه ای می باشد.

تولید و فروش عمده کینوا با مجوزات بهداشتی

کینوا در داخل کشور به طور گسترده کشت می شود. تولید این محصول در داخل کشور نیاز کشور به تامین کینوا از کشور های خارجی را محدود کرده است. کینوا تولید شده در داخل کشور از استاندارد های جهانی برخوردار است و کیفیت و مرغوبیت آن با نمونه های خارجی قابل رقابت است.

شرکت ایلیا تولید کننده و‌ وارد کننده کینوا در ایران است. این مجموعه با تولید کینوا قدمی بزرگ در راستای اهداف جامعه برداشته است. فروش کینوا در این مجموعه عمدتا به صورت تناژ و عمده است و خریداران عمده از جمله شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی می توانند برای خرید این محصول از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند.بر روی کینوا تولید شده در این مجموعه ،عملیات فراوری انجام می شود و سپس روانه بازار می شود. دانه کینوا برا مصرف باید برروی آن عملیات فراوری انجام شود. کینوا فراوری نشده سمی و غیرقابل مصرف است. کینوا تولید شده توسط مجموعه ایلیا دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت است و علاقه مندان با خیالی آسوده آن را خریداری می نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *