قیمت تولیدی کینوا سفید و رنگی در شیراز

کینوا

کینوا سفید و رنگی در شیراز از طریق مراکز فروش، قابل خریداری می باشد. قیمت تولیدی کینوا سفید و‌ رنگی در شیراز چقدر است؟ کدام مرکز در شیراز کینوا را با کیفیت درجه یک و‌ قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند؟

کینوا از چندین سال قبل در ایران به صورت وارداتی و تولید داخلی وجود دارد. شهر شیراز یکی از شهرهایی است که کینوا طرفداران زیادی در این شهر دارد. خریداران عمده و جزئی در شیراز این دانه پرخاصیت را به عنوان یک غنی کننده استفاده می کنند.

تنوع کینوا در ایران

کینوا در ایران به عنوان یک دانه جدید محسوب می شود و در سال های اخیر شناخته تر شده است. اما هنوز بسیاری از افراد از خواص فوق العاده این دانه آگاهی ندارند. کینوا در ایران دارای محصولات متنوعی می باشد. محصولات کینوا همگی دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی هستند. تنوع کینوا در ایران شامل:

  •  کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

تنوع انواع کینوا باعث می شود افراد با هر سلیقه و ذائقه ای بتوانند این محصول را استفاده کنند. تنوع کینوا این امکان را به کارخانه‌جات و شرکت های تولید کننده محصولات غذایی می دهد که از فرآورده های مختلف کینوا استفاده نمایند.

کینوا

قیمت کینوا سفید تناژ در شیراز

کینوا سفید پرمصرف ترین محصول کینوا می باشد. دانه کینوا سفید دارای پوسته نازکی می باشد و ‌بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست می دهد. همچنین این محصول طعم و‌ مزه خاصی ندارد و از این جهت برای همه افراد قابل استفاده است. برای افرادی که علاقه مند به مصرف کینوا هستند اما تمایلی به ایجاد طعم های جدید ندارند، کینوا سفید بهترین گزینه است.

کینوا سفید در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود. کینوا سفید در حجم تناژ عمدتا توسط شرکت های پخش و بسته بندی و‌ کارخانه‌جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. قیمت کینوا در حجم تناژ ارزان و مقرون به صرفه است و قیمتی کمتر در هر کیلوگرم به ازای مقادیر جزئی دارد.

کینوا ایرانی و وارداتی از لحاظ قیمتی با هم تفاوت دارند. کینوا ایرانی ارزان تر از انواع وارداتی می باشد و برای مصرف کنندگان عمده که این محصول را به صورت تناژ خریداری می کنند، به صرفه است. قیمت کینوا سفید تناژ در شیراز با توجه کیفیت دانه و ایرانی یا وارداتی بودن دانه ها متغیر است.

قیمت فروش کینوا سه رنگ برای پخش در شیراز

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار و محبوب در بخش مصارف خانگی است. شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان، نقش مهم و اساسی در ترویج فرهنگ مصرف مواد غذایی سالم و فراسودمند دارند.

این مجموعه با دارا بودن مشتریان فراوان، پتانسیل بسیار خوبی برای فروش کینوا سه رنگ دارد. شرکت های پخش و بسته بندی، کینوا سه رنگ را به صورت عمده از شرکت های تولید کننده و وارد کننده خریداری کرده و در مجموعه خود بسته بندی و پخش می کنند. در شهر شیراز شرکت های پخش و بسته بندی فراوانی وجود دارد که علاقه مند به خرید کینوا سه رنگ هستند.

قیمت کینوا سه رنگ با توجه به آیتم هایی نظیر کیفیت دانه ها ( شامل درشتی، یکدست بودن دانه ها، سالم بودن و نبود هیچ گونه آسیب دیدگی و‌ شکستگی در دانه ها، نبود هیچ شئ اضافی و… می باشد)، کشور تولید کننده، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، حجم خرید و … می باشد. شرکت های پخش و بسته بندی در شیراز جهت اطلاع از قیمت کینوا سه رنگ می توانند با مراکز عرضه کننده در ارتباط باشند.

کینوا

تامین کینوا برای کارخانه های شیراز

کارخانه های تولید کننده محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی از جمله کارخانه های خریدار کینوا در شیراز هستند. این کارخانه‌جات از کینوا برای غنی سازی محصولات شان استفاده می کنند. از جمله کارخانه‌جات خریدار کینوا در شیراز می توان به: 

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این مجموعه ها در شیراز می توانند جهت تامین کینوا با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و انواع محصولات کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت کینوا برای کارخانه‌جات را دارد. شرکت ها و کارخانه‌جات تولید کننده در شیراز می توانند جهت تامین کینوا با کارشناسان شرکت ایلیا در ارتباط باشند.

راه های تشخیص کینوا سمی و غیر فراوری شده !

کینوا باید قبل از مصرف عملیات فراوری برروی آن انجام شود. مرحله فراوری کینوا شامل جداسازی پوسته و ساقه و بقایای اجزای اضافی، شست و شو و ساپونین زدایی. ساپونین زدایی مهم ترین عملیات فراوری کینوا می باشد. ساپونین ماده ای است که در لایه خارجی دانه قرار دارد و سمی و تلخ مزه است.

برای تشخیص کینوا سمی و فراوری شده، این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید محصولاتی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت هستند را تهیه کنید. کینوا سمی و فراوری نشده تلخ مزه است. یکی از راه های تشخیص کینوا سمی و فراوری نشده از طریق مزه آن می باشد. کینوا فراوری نشده پوسته و ساقه های اضافی را نیز دارد. بعضی از مراکز، کینوا سمی و غیر فراوری شده را با قیمتی پایین و ارزان به فروش می رسانند.

قیمت بی واسطه کینوا

کینوا در ایران به صورت ایرانی و خارجی عرضه می شود. متاسفانه در سال های اخیر افراد سودجو و دلال ها، بازار کینوا را دچار اختلال کرده اند. دست به دست شدن کینوا در بین افراد مختلف می تواند باعث آسیب رساندن به محصول شود و از کیفیت کینوا می کاهد. بسیاری از افراد علاقه مند به خرید کینوا بی واسطه هستند.

قیمت کینوا بی واسطه و مستقیم، مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. قیمت این محصول با توجه به کیفیت، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، کشور تولید کننده، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف و کاربرد تعیین می شود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت بی واسطه کینوا، باید از طریق مراکزی که تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا هستند، اقدام نمایند.

شرکت ایلیا به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران شناخته می شود. این شرکت کینوا را به صورت وارداتی نیز عرضه می کند. فروش در این مجموعه به طور مستقیم و بدون واسطه انجام می شود. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه مقرون به صرفه و اقتصادی است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا می توانند از طریق سایت و شماره های موجود اقدام کنند.

کینوا

فروش کینوا سه رنگ با مجوزات بهداشتی

محصولات کینوا از جمله کینوا سه رنگ، برای فروش باید دارای مجوز بهداشتی باشند. دارا بودن مجوز بهداشتی نشان دهنده سلامت محصول است. محصولی که در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده تولید شده است. فروش کینوا سه رنگ با مجوزات بهداشتی از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی  انجام می شود.

علاقه مندان باید هنگام خرید کینوا سه رنگ از طریق مراکز معتبر اقدام نمایند و از دارا بودن مجوز بهداشتی مطمئن شوند. شرکت ایلیا یکی از معتبر ترین مراکز تهیه کینوا و انواع فرآورده های آن می باشد. ویژگی مهم این مجموعه دارا بودن نشان سیب سلامت برای محصولات است.

در صورت خرید از این مجموعه امنیت خاطر بابت کیفیت محصولات تضمین شده است. افراد علاقه مند می توانند جهت دریافت مشاوره های رایگان و همچنین استعلام قیمت محصولات با شماره های موجود تماس حاصل نمایند.

قیمت کینوا سیاه و قرمز تولید ایران

کینوا سیاه و قرمز دو رنگ از انواع اصلی کینوا هستند. کینوا قرمز و سیاه دارای طعم خاصی هستند و برای همه افراد مطلوب نمی باشد. این دو محصول در ایران نیز تولید می شوند. تولید کینوا قرمز و سیاه از چندین سال قبل در ایران انجام می شود. کینوا تولید شده در داخل کشور از لحاظ کیفیتی پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

قیمت کینوا سیاه و قرمز تولید ایران بسیار مقرون به صرفه تر از انواع وارداتی است، زیرا قیمت کینوا قرمز و سیاه وارداتی با قیمت ارز تعیین می شود. بعلت نوسان در قیمت ارز، نهایتا قیمت محصولات وارداتی هم بالا خواهد بود. قیمت کینوا سیاه و قرمز ایرانی با توجه به کیفیت دانه ها، نوع مصرف و کاربرد، نوع بسته بندی و حجم خرید می تواند متفاوت باشد.

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای کشور

فروشگاه های زنجیره ای کشور، مرکزی برای خرید حضوری انواع محصولات است. کینوا نیز در این فروشگاه ها عرضه می شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز تامین کننده کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای می باشد.

این شرکت تولید کننده و وارد کننده انواع محصولات کینوا است و پتانسیل تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای کشور را دارد. فروشگاه های علاقه مند می توانند جهت اطلاع از شرایط تامین و خرید محصول با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *