خرید پودر پروتئینی کینوا برای صنایع غذایی

کینوا

خرید پودر پروتئینی کینوا برای صنایع غذایی از طریق کدام مجموعه معتبر ایرانی انجام شود؟ کینوا دانه ای سرشار از پروتئین است و این شبه غله با دارا بودن مقادیر زیاد پروتئین محبوب شده است. پودر پروتئینی کینوا که حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد، در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد. کارخانه جات صنایع غذایی با خرید پودر پروتئینی کینوا علاوه بر تولید محصولی فراسودمند، بازار خوبی نیز به دست خواهند آورد.

قیمت دانه کینوا فله

دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی شده به فروش می رسد. قیمت دانه کینوا فله از انواع بسته بندی شده کمتر می باشد و این تفاوت قیمت ناشی از هزینه های بسته بندی است. برای خرید کینوا فله، عواملی در تعیین قیمت این محصول موثر هستند. این عوامل شامل: کشور تولید کننده که ایرانی یا خارجی باشد، کیفیت دانه ها که سالم، بدو‌ن شکستگی و آسیب، بدون شئ اضافی از جمله حشره، خاک و خاشاک و همچنین حجم خرید، می باشند.

قیمت کینوا دارای نوسان است و از قیمتی ثابت برخوردار نیست و قیمت هر کیلوگرم دانه کینوا را نمی توان عنوان کرد. برای اطلاع از قیمت دانه کینوا می توانید از طریق مراکز فروش و عرضه کننده این محصول اطلاعات لازم را کسب نمایید.

پودر پروتئینی کینوا چیست؟

پودر پروتئین کینوا همان آرد کینوا می باشد. این محصول به جهت خواص تغذیه ای فراوانی که دارد بسیار محبوب شده است. پودر پروتئینی کینوا می تواند تامین کننده نیاز پروتئینی ورزشکاران و بدنسازان باشد. ورزشکاران و علاقه مندان، پودر پروتئینی کینوا را می توانند همراه با انواع غذاها، دسر ها، ماست و نوشیدنی ها میل کنند.

از پودر پروتئینی کینوا می توان در تولید انواع مکمل های ورزشی و رژیمی استفاده نمود.

کینوا

کاربرد های آرد کینوا در صنایع غذایی

آرد کینوا، آرد کامل و سرشار از مواد مغذی و معدنی می باشد. امروزه با گسترش استفاده از مواد غذایی سالم، کارخانه جات صنایع غذایی به دنبال استفاده از غلات با ارزش غذایی بالا هستند. کینوا غله ای کامل و دارای خواص تغذیه ای فراوان می باشد. آرد کینوا، آردی پر کاربرد در صنعت غذایی کشور است. از آرد کینوا می توان در تولید محصولات فراوانی استفاده نمود. از جمله کاربرد های آرد کینوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

 خرید کینوا مسموم بدون لیبل از عطاری

با گسترش تقاضا برای مصرف کینوا در کشور، فرصت برای سود جویان و متقلبان فراهم شده است. در بعضی از مراکز فروش از جمله عطاری ها، کینوا را به صورت فرآوری نشده و سمی به خریداران عرضه می کنند. این مراکز، کینوا فراوری نشده را با قیمتی ارزان تر به فروش می رسانند. خریداران کینوا باید خرید از مراکز معتبر، خرید خود را انجام دهند. مراکزی که داری مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. در زمان خرید پودر کینوا، ترجیحا از محصولات بسته بندی و دارای لیبل استفاده نمایند و از تاریخ اتقضا، تاریخ تولید و سیب سلامت محصول اطمینان حاصل نمایند.

کینوا

تامین محصولات کینوا تناژ در کشور

محصولات کینوا شامل:‌

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • دانه کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات را کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی به صورت عمده خریداری می کنند. این مجموعه ها برای تامین کینوا مصرفی، آن را به صورت تناژ از مراکز فروش خریداری می نمایند. شرکت ایلیا از مراکز عرضه کننده و تامین کننده محصولات کینوا در ایران است. این مجموعه در جهت اهداف جامعه و پیش به سوی سبک زندگی سالم، کینوا و‌ محصولات آن را با قیمت و کیفیتی مناسب در اختیار خریداران عمده می گذارد. شرکت ایلیا آمادگی همکاری و تامین بلند مدت کینوا مورد نیاز خریداران عمده را دارد. علاقه مندان جهت همکاری و مشاوره در خصوص محصولات کینوا، با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

خرید کینوا در تهران

کینوا در ایران در اکثر شهرها از جمله تهران عرضه می شود. خریداران جزئی کینوا می توانند کینوا و‌ محصولات آن را از انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه اینترنتی خریداری کنند. خریداران عمده کینوا می توانند این محصول را به صورت عمده و در تناژ بالا نیز خریداری نمایند. در هنگام خرید کینوا به مجوز بهداشتی و سیب سلامت موجود بر روی بسته بندی دقت نمایید.

کینوا

قیمت انواع کینوا در ایران

کینوا و‌ انواع محصولات کینوا در ایران به صورت عمده، جزئی، فله و‌ بسته بندی به فروش می رسد. قیمت انواع کینوا دارای نوسان می باشد و این نوسان قیمت در انواع خارجی و وارداتی بیشتر است، زیرا با توجه به قیمت ارز، قیمت کینوا و محصولات آن تعیین می شود. قیمت کینوا تولید شده در داخل ایران در حجم عمده کمتر از انواع بسته بندی و خارجی می شود. حجم خرید و کشور تولید کننده از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت انواع کینوا در ایران است.

کاربرد پودر کینوا

پودر کینوا که پودری پر‌وتئینی می باشد در تولید انواع محصولات غذایی از جمله ماکارونی و پاستا، محصولات بیکری و نانوایی، مکمل های رژیمی و ورزشی استفاده می شود. از جمله کاربرد های پودر کینوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

قیمت کینوا سه رنگ عمده

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا که شامل سفید، قرمز و سیاه است می باشد. دانه سه رنگ کینوا به صورت عمده را عمدتا شرکت های پخش و بسته بندی، با توجه به بازار فروش خوبی که در اختیار دارند، خریداری می کنند. قیمت این محصول با توجه به عواملی نظیر: کشور تولید کننده، کیفیت دانه ها، مجوز بهداشتی و نوع کاربرد تعیین می شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت این محصول، می توانند از طریق مجموعه ایلیا که اولین مرکز تولید کننده کینوا و محصولات آن در ایران می باشد، جویا شوند. علاقه مندان جهت برقراری ارتباط و تماس با کارشناشان مجموعه، از طریق شماره های موجود در سایت اقدام نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *