نوسانات قیمت کینوا خارجی

کینوا

نوسانات قیمت کینوا خارجی به چه صورت است؟ با افزایش مصرف و علاقه افراد در ایران، کینوا به صورت خارجی نیز در کشور وجود دارد.

کینوا خارجی در ایران دارای نوسانات قیمت می باشد. زیرا قیمت کینوا خارجی تابع قیمت ارز است. از آنجایی که قیمت ارز در کشور متغیر است، قیمت کینوا نیز دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر داشت. برای اطلاع از قیمت کینوا خارجی از طریق کدام مرکز می توان اقدام نمود؟

معضلات خرید کینوا وارداتی

کینوا وارداتی در ایران وجود دارد. خرید کینوا وارداتی دارای معضلات و چالش هایی می باشد. تامین کینوا وارداتی مشکل است و دسترسی به آن برای مصرف کنندگان سخت می باشد. ممکن است بار کینوا در گمرک دچار مشکل شود، از سوی کشور تولید کننده با تاخیر به دست مصرف کننده برسد، دست به دست شدن کینوا بین دلال ها باعث آسیب رساندن به دانه ها شود و … .

این ها بخشی از مشکلات در تامین کینوا وارداتی است. تاخیر در رسیدن کینوا به دست مشتریان به ویژه مشتریان عمده و کارخانه جات، باعث خسارت به خط تولید محصولات می شود و باعث ‌زیان خواهد شد. قیمت کینوا وارداتی بالا است. قیمت بالای کینوا وارداتی، شرایط خرید را برای مصرف کنندگان مشکل می کند.

همچنین این قیمت دارای ثبات نیست و با توجه به شرایط کشور و قیمت ارز، قیمت کینوا نیز تغییر می کند و این اطمینان برای خریداران وجود ندارد که محصولی با ثبات قیمتی را خریداری می کنند. این عوامل باعث می شود خرید کینوا وارداتی با ریسک همراه شود و خریداران را منصرف کند.

کینوا

مزیت های کینوا ایرانی

کینوا ایرانی از چندین سال قبل در ایران تولید می شود. خرید این محصول دارای مزیت های فراوانی می باشد. خرید کینوا ایرانی به اقتصاد و بخش کشاورزی کشور کمک می کند و کشاورزان تشویق به تولید محصولی مرغوب و درجه یک می شوند. کینوا ایرانی از لحاظ قیمتی، ارزان است و برای همه افراد قابل تهیه می باشد.

مصرف کنندگان عمده که شامل کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند می توانند با خرید کینوا ایرانی با قیمتی ارزان، محصولات غذایی خود را غنی سازی کنند و بازار فروش بسیار خوبی را به دست آورند. دسترسی و تامین کینوا ایرانی آسان تر است. مصرف کنندگان می توانند کینوا ایرانی را بدون محدودیت از مراکز تولید کننده خریداری کنند.

خرید کینوا ایرانی باعث می شود اقتصاد کشور رونق یابد. کینوا ایرانی از لحاظ کیفیتی درجه یک و مرغوب است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

نوسانات قیمت کینوا در ایران

قیمت کینوا در بازار ایران دارای نوسان است. این نوسان قیمتی ناشی از هزینه های جانبی شامل هزینه حمل و نقل، هزینه بسته بندی، قیمت ارز و … می باشد. این عوامل باعث می شوند کینوا دارای قیمت ثابتی نباشد. نوسانات قیمتی در کینوا خارجی بیشتر است زیرا قیمت ارز در کشور روند ثابتی ندارد و قیمت ها متغیر هستند. علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از قیمت کینوا در ایران از طریق مراکز فروش اقدام نمایند.

خرید کینوا ایرانی از کارخانه تولیدی

کینوا دانه گیاهی یکساله است که پنج هزار سال قدمت دارد. دانه کینوا توسط مردمان آمریکای جنوبی بومی شده است. با پی بردن به خواص تغذیه ای کینوا، این گیاه در سراسر دنیا از جمله در ایران کشت شد. تولید کینوا در ایران در نقاط مختلف کشور به صورت کشت پاییزه و‌ بهاره انجام می شود.

شرکت ایلیا به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران شناخته می شود. کینوا در این مجموعه به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می شود. کینوا ایرانی تولید شده در مجموعه ایلیا از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمتی مقرون به صرفه و ارزان دارد زیرا تولید کننده مستقیم کینوا می باشد.

کارخانه جات صنایع تبدیلی، شرکت های پخش و بسته بندی و سایر مجموعه هایی که کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند، می توانند کینوا ایرانی با کیفیت را از کارخانه تولیدی تهیه کنند. خرید کینوا ایرانی علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، تامین آن نیز آسان تر است و خریداران با مشکل تامین رو به رو‌ نخواهند شد.

کینوا ایرانی تولید شده در مجموعه ایلیا دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت است و علاقه مندان می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام به خرید نمایند.

کینوا

فروش کینوا سه رنگ عمده

کینوا سه رنگ از رنگ کینوا قرمز، سفید و‌سیاه تشکیل شده است. این محصول در بین مصرف کنندگان خانگی جایگاه ویژه ای دارد. فروش کینوا سه رنگ عمده به صورت تولید ایرانی و خارجی امکان پذیر است. خرید عمده کینوا سه رنگ عمدتا توسط شرکت های پخش و بسته بندی صورت می گیرد.

این مجموعه ها کینوا سه رنگ را به صورت عمده از مراکز تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش می کنند. فروش کینوا سه رنگ عمده از طریق مراکز عرضه کننده و فروش در سراسر کشور انجام می شود.

تفاوت قیمت کینوا قرمز خارجی و ایرانی

کینوا قرمز از جمله محصولات لاکچری محسوب می شود. کینوا قرمز در ایران توسط رستوران های لاکچری و گران قیمت خریداری می شود. این محصول در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. کینوا قرمز خارجی و ایرانی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی ندارند. همچنین منبع غنی از آنتی اکسیدان می باشد و از انواع دیگر کینوا غنی تر است.

کینوا قرمز خارجی گران تر از انواع تولید شده در داخل کشور می باشد. این تفاوت قیمت ناشی از هزینه ارز می‌باشد. از آنجایی که قیمت ارز در کشور ما بالا است، قیمت محصولات وارداتی همچون کینوا قرمز نیز بالا خواهد بود.

قیمت انواع ایرانی و وارداتی این محصول برای مصرف کنندگان خانگی تفاوت چندانی ندارد اما برای خریداران تناژ تفاوت قیمت چشم گیر خواهد بود. خرید کینوا قرمز خارجی برای مصرف کنندگان به صرفه نمی باشد و پیشنهاد می شود از انواع ایرانی مصرف نمایند.

فروش کینوا سیاه

کینوا سیاه یکی از انواع اصلی کینوا می باشد. کینوا سیاه دارای طعم شیرینی می باشد و برای افرادی که علاقه مند به ایجاد طعم های جدید در غذاها و محصولات غذایی هستند مناسب است. این محصول در ایران به صورت تولید ایرانی و وارداتی در حجم عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد.

فروش کینوا سیاه از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح کشور، فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های غذای سالم و … امکان پذیر است. علاقه مندان برای خرید این محصول مراکز معتبر را انتخاب کنند و هنگام خرید، از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت اطمینان حاصل نمایند.

تولید کینوا تناژ غیر تراریخته

محصولات تراریخته محصولاتی هستند که دچار دستکاری ژنتیکی شده اند، به این صورت که ویژگی های مطلوب به آن افزوده می شود و ویژگی های نامطلوب از آن حذف می شود. اثرات مصرف محصولات تراریخته به طور قطعی مشخص نشده است و مصرف این محصولات برای گروه های حساس مانند زنان باردار و کودکان توصیه نمی شود.

محصولات غیر تراریخته، سیکل طبیعی رشد خود را طی می کنند و هیچ گونه ماده شیمیایی به آن ها افزوده نمی‌شود. کینوا غیرتراریخته از محصولاتی است که به طور طبیعی رشد می کند. این محصول در ایران نیز کشت می شود. تولید کینوا غیرتراریخته برای اولین بار در کشور توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا انجام شد.

فروش این شرکت عمدتا به صورت تناژ می باشد. کینوا غیرتراریخته تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های ملی تولید شده است و دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت می باشد. شرکت ایلیا آمادگی همکاری با خریداران این محصول را دارد و علاقه مندان می توانند بدون محدودیت، کینوا غیر تراریخته را از شرکت ایلیا خریداری کنند. کینوا تولید شده در این مجموعه از لحاظ کیفیت و‌ قیمت تضمین شده می باشد.

کینوا

تامین کینوا برای کارخانه های صنایع غذایی

با افزایش علاقه افراد جامعه به مصرف مواد غذایی و محصولات با ارزش تغذیه ای، کارخانه‌جات صنایع غذایی به عنوان تامین کننده محصولات غذایی جامعه، اقدام به تولید محصولات غنی از دانه ها و غلات ارزشمند کردند. کینوا به عنوان یک دانه جدید شناخته می شود.

این دانه از نظر برخی کارشناسان سالم ترین غله دنیا می باشد. کینوا را می توان به صورت های مختلفی در فرمولاسیون انواع محصولات غذایی اضافه نمود. کارخانه جات صنایع غذایی کشور با داشتن بخش R&D قوی می توانند، اقدام به تولید محصولاتی جدید و فراسودمند کنند.

این کارخانه جات می توانند جهت تامین کینوا مورد نیاز خود با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا ومحصولات کینوا در ایران می باشد. این مجموعه پتانسیل تامین بلندمدت کینوا برای کارخانه جات صنایع غذایی را دارد.مجموعه ایلیا خدمات گسترد و ارزنده ای برای کارخانه جات صنایع غذایی دارد.

این خدمات شامل: مشاوره تخصصی محصول، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، امکان مرحوع محصول در صورت نارضایتی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، قیمت و کیفیت تضمین شده و… می باشند. شرکت های صنایع غذایی برای کسب اطلاعات در خصوص تامین کینوا و عقد قرارداد همکاری می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و آموزش دیده شرکت ایلیا در ارتباط باشند.

قیمت کینوا برای شرکت های پخش

کینوا در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد‌. کینوا خارجی از لحاظ قیمتی گران تر از انواع تولید داخلی است. قیمت کینوا خارجی برای مصرف کنندگان عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست اما برای مصرف کنندگان داخلی تفاوت چندانی ایجاد نمی شود. شرکت های پخش، کینوا را به صورت عمده از مراکز تولید و عرضه کینوا خریداری می کنند و آن را در سطح شهر پخش می کنند.

قیمت کینوا برای شرکت های پخش با توجه به کیفیت دانه ها که سالم، درشت و یکدست باشند، حجم خرید، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … متغیر است. این مجموعه ها جهت اطلاع از قیمت به روز کینوا می توانند با شرکت فروش عمده این محصول در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *