قیمت کینوا قرمز فله و بسته بندی چیست

کینوا

ارزان ترین قیمت کینوا چیست؟ بنظر شما قیمت کینوا قرمز ناشی از چیست؟ عوامل موثر در تعین قیمت کینوا قرمز فله و بسته بندی چیست؟ کینوا قرمز یکی از رنگ های اصلی کینوا می باشد. همچنین، مدت زمان پخت طولانی تری نسبت به کینوا سفید دارد.

دانه های قرمز کینوا دارای طعم خاصی می باشد و طعمی مشابه فندوق دارد.این محصول در کشور به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. کینوا قرمز را می توان به صورت های مختلفی در انواع غذاها، سالاد ها، سوپ، خورشت و‌… افزود.

تولید کینوا ایرانی با مجوزات بهداشتی

کینوا از چندین سال قبل در ایران تولید می شود. کشت این محصول برای اولین بار در اصفهان انجام شد. کشت کینوا در اصفهان موفقیت آمیز بود و در سایر نقاط ایران نیز کشت می شود. کینوا تولید شده در ایران از کیفیت بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

کینوا ایرانی تولید شده باید دارای مجوز بهداشتی باشد. مجوز بهداشتی نشان دهنده تولید محصولی با کیفیت و درجه یک است که مطابق با استاندارد های ملی تولید شده است. مجوز بهداشتی این اطمینان را می دهد که محصول در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده تولید شده است.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه در جهت اهداف جامعه و ترویج فرهنگ مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، اقدام به تولید کینوا نموده است. کینوا تولید شده در این مجموعه دارای مجوزات بهداشتی است و خریداران با خیالی آسوده می توانند کینوا را از شرکت ایلیا خریداری نمایند.

کینوا

چالش های کینوا خارجی

کینوا در ایران به صورت وارداتی نیز وجود دارد. خرید کینوا وارداتی در کشور با چالش هایی همراه است. کینوا خارجی از لحاظ قیمتی گران تر از انواع تولید شده در داخل است، زیرا قیمت کینوا با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. قیمت بالای کینوا وارداتی باعث‌ می شود خریداران عمده، برای خرید تردید داشته باشند.

علاوه بر قیمت بالای کینوا وارداتی، تامین کینوا وارداتی نیز مشکل است. کینوا وارداتی ممکن است در اثر عواملی چون گمرک، تاخیر در ارسال بار از سوی کشور تولید کننده و … در موعد مقرر به دست مصرف کننده نرسد و باعث ایجاد خسارت به خریداران شود.

یکی دیگر از چالش های کینوا وارداتی دست به دست شدن محصول در بین دلال ها و‌ افراد مختلف است.کینوا وارداتی ممکن است در حین رسیدن به دست مصرف کننده دچار آسیب دیدگی شود و از کیفیت آن کاسته شود. این موارد بخشی از چالش های خرید کینوا وارداتی بود که به آن اشاره شد. لازم است علاقه مندان در هنگام خرید کینوا وارداتی تمام جوانب را در نظر داشته باشند.

آیتم های قیمت گذاری کینوا

کینوا در ایران با توجه به آیتم هایی قیمت گذاری می شود. این آیتم ها شامل:

  • کیفیت دانه ها: کیفیت دانه های کینوا شامل درشتی دانه، یکنواختی و یکدست بودن دانه های کینوا، سالم بودن دانه و نبود هیچ گونه آسیب دیدگی، نبود هیچ گونه شی اضافی از جمله خاک و خاشاک، سنگ، غلات دیگر، حشرات و‌… می باشد.
  • کشور تولید کننده: ایرانی یا خارجی بودن دانه ها نقش مهمی در تعیین قیمت محصول دارد. کینوا وارداتی گران تر از انواع ایرانی می باشد. قیمت کینوا وارداتی وابسته به قیمت ارز می باشد و از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما زیاد است، قیمت کینوا وارداتی نیز بالا خواهد بود.
  • نوع بسته بندی: کینوا بسته بندی شده گران تر از انواع فله و کیلویی می باشد. این اختلاف قیمت ناشی از هزینه بسته بندی می باشد.
  • حجم خرید: خرید کینوا به صورت عمده و تناژ مقرون به صرفه تر است. قیمت هر کیلوگرم کینوا به صورت عمده ارزان تر از مقادیر جزئی می باشد.
  • عوامل دیگری همچون نوع مصرف و کاربرد کینوا، کشت اول و‌ دوم کینوا، هزینه های جانبی نظیر بسته بندی و‌ فراوری نیز از عوامل موثر در تعیین قیمت کینوا می باشند.
کینوا

قیمت کینوا فله سفید چیست؟

کینوا سفید محصولی پرطرفدار و‌ محبوب است. علت محبوبیت کینوا فله سفید، زمان پخت کم و نداشتن طعم و مزه خاصی می باشد. کینوا سفید را می توان جایگزین برنج سفید نمود. این دانه دارای کالری کمی می باشد و اثرات چاق کنندگی برنج سفید را ندارد.

دانه کینوا سفید در کشور به صورت فله و عمده به فروش می رسد. فروش این محصول از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی و … امکان پذیر است.

بنظر شما قیمت کینوا فله سفید ناشی از چیست؟ قیمت کینوا سفید فله از قیمت کینوا سفید بسته بندی ارزان تر است. این تفاوت قیمت ناشی از نبود هزینه بسته بندی می باشد و علت آن تفاوت در کیفیت نیست.

قیمت کینوا فله سفید با‌توجه به عواملی همچون کیفیت دانه ها، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع مصرف و کاربرد، حجم خرید، ایرانی یا وارداتی بودن محصول و سایر عوامل موثر می باشد.

قیمت فروش کینوا قرمز تناژ چیست؟

کینوا قرمز عمدتا توسط رستوران های لاکچری و‌گران قیمت خریداری می شود. رستوران ها از کینوا قرمز برای دیزاین و افزودن به انواع غذاها استفاده می کنند. کینوا قرمز به صورت تناژ برای شرکت های پخش و بسته بندی و‌ کارخانه جات صنایع تبدیلی‌عرضه می شود.

قیمت فروش کینوا قرمز تناژ با توجه به کیفیت، درشتی دانه و یکدست بودن کینوا قرمز، کشور تولید کننده و نوع کاربرد آن تعیین می شود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت فروش کینوا قرمز تناژ،می توانند با مراکز عرضه کننده این محصول در تماس باشند.

کینوا

عرضه کینوا سه رنگ غیر تراریخته

کینوا سه رنگ محصولی است که شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ غیر تراریخته دچار دستکاری ژنتیکی نشده است و محصول در شرایط کاملا طبیعی سیکل رشد خود را طی می کند. محصولات تراریخته دچار دستکاری ژنتیکی می شوند و ویژگی های نامطلوب از آن حذف می شود و ویژگی های مطلوب به آن افزوده می‌شود.

کینوا سه رنگ غیر تراریخته به صورت عمده و جزئی در کشور عرضه می شود. کینوا سه رنگ غیرتراریخته می تواند تولید داخلی یا خارجی باشد. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا سه رنگ غیرتراریخته است. این مجموعه کینوا سه رنگ را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است اما امکان برای خریداران جزئی نیز وجود دارد. علاقه مندان می توانند برای خرید کینوا سه رنگ غیر تراریخته از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. برای خرید کینوا سه رنگ غیر تراریخته می توانید از طریق تماس با متخصصان و کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

مضرات کینوا چیست؟

کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و سرشار از پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین ها و غنی از املاح معدنی می باشد. مصرف کینوا همان طور که تامین کننده نیاز های تغذیه ای افراد است می تواند مضر نیز باشد. کینوا می تواند باعث ایجاد اختلال در سیستم گوارش افراد شود.

همچنین کینوا ممکن است در بعضی از افراد باعث ایجاد واکنش آلرژیک شود. ‌کینوا حاوی ماده ای به نام ساپونین است که سمی و تلخ مزه است. لازم است افراد قبل از مصرف کینوا از فراوری بودن آن مطمئن شوند.

کینوا

آرد کینوا را از کجا بخریم

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. همچنین محصولی بدون گلوتن است. گلوتن یک نوع پروتئین است که در بعضی از دانه ها و غلات وجود دارد. و این گلوتن موجود در غلات باعث ایجاد حساسیت در بعضی افراد می شود. بیماران سلیاکی به گلوتن حساسیت دارند و نمی توانند آن را هضم کنند.

آرد کینوا گزینه بسیار مناسبی برای تولید انواع محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی می باشد. همچنین آرد کینوا را می توان به صورت ترکیبی با سایر آرد ها نیز استفاده نمود. این محصول را می توان ‌به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و جزئی خریداری کرد. برای خرید آرد کینوا می توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنید.

مجموعه ایلیا اولین تولید کننده آرد کینوا در ایران است. آرد کینوا تولید شده در این مجموعه از کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است و علاقه مندان با خیالی آسوده می توانند این محصول را خریداری کنند. برای خرید آرد کینوا از طریق مجموعه ایلیا می توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها نیز بهره مند شوید.

نام دیگر کینوا چیست؟

کینوا را با نام های دیگری نیز می شناسند. کینوا به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای فوق العاده به خاویار گیاهی معروف است. پروتئین موجود در کینوا، ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند. کینوا با نام برنج کینوا نیز شناخته می شود.

کینوا شباهت زیادی به برنج سفید دارد. برنج کینوا از لحاظ ارزش غذایی از برنج سفید غنی تر است. برنج کینوا باعث بالا رفتن سریع قند خون در افراد دیابتی نمی شود و این افراد می توانند کینوا را جایگزین برنج سفید کنند.

خواص کینوا چیست

کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که پنج هزار سال قدمت دارد. دانه کینوا توسط مردمان آمریکای جنوبی بومی شده است. کینوا از نظر برخی متخصصان سالم ترین غله دنیا شناخته می شود.‌ کینوا یک شبه غله محسوب می شود و در دسته غلات قرار نمی گیرد.

این محصول فاقد گلوتن است و افراد مبتلا به بیماری سلیاک که توانایی هضم گلوتن را ندارند به راحتی می توانند این دانه را مصرف نمایند. پروتئین موجود در کینوا، تامین کننده نیاز روزانه افراد است. فیبر موجود در کینوا باعث ایجاد سیری طولانی مدت در افراد می شود.

همچنین از پرخوری و گرسنگی جلوگیری می کند و برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و یا قصد کاهش وزن دارند مناسب است. کینوا باعث جلوگیری از بیماری هایی همچون انواع سرطان، بیماری قلبی و عروقی، یبوست، پوکی استخوان و … می شود.

قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی در جامعه امروزی جایگاه ویژه ای دارند. فروشگاه های اینترنتی این امکان را فراهم کرده اند که بدون مراجعه حضوری محصول مورد نظر خود را در منزل خریداری کنید و در زمان صرفه جویی شود. کینوا نیز در این فروشگاه ها به فروش می رسد.

فروشگاه های اینترنتی عمدتا به صورت عمده کینوا و محصولات کینوا را از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند. قیمت عمده کینوا برای فروشگاه های اینترنتی مقرون به صرفه خواهد بود. این قیمت باتوجه به درشتی دانه ها، کشور تولید کننده، بسته بندی یا فله بودن کینوا، نوع مصرف و … متغیر خواهد بود.

دارندگان فروشگاه های اینترنتی جهت اطلاع از قیمت کینوا می توانند با مراکز عرضه کننده کینوا که این محصول را به صورت تولید داخلی و وارداتی به فروش می رسانند در ارتباط باشند.

خرید کینوا غیر فراوری شده از عطاری

کینوا قبل از مصرف باید عملیات فراوری برروی آن انجام شود. کینوا غیرفراوری شده قابلیت مصرف ندارد و سمی می باشد. متاسفانه برخی سودجویان و متقلبان اقدام به فروش کینوا غیرفراوری شده می کنند.

کینوا غیرفراوری شده در بعضی از عطاری ها با قیمتی ارزان به فروش می رسد. بهتر است علاقه مندان جهت خرید کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنند. مراکزی که کینوا را به صورت فراوری شده و با داشتن مجوز بهداشتی به فروش می رسانند.

کینوا

قیمت کینوا کیلویی سیاه چیست؟

کینوا سیاه دارای طعم شیرینی است. این دانه مدت زمان پخت طولانی دارد و‌ حدودا ۱۰ دقیقه زمان برای پخت لازم دارد. همچنین بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد وبدون تغییر باقی می ماند. دانه کینوا سیاه به صورت کیلویی ‌و‌بسته بندی عرضه‌ می شود.

قیمت کینوا کیلویی سیاه ارزان تر از انواع بسته بندی شده است. این قیمت باتوجه به آیتم های تاثیرگذاری تعیین می شود‌ که نقش اساسی در قیمت کینوا سیاه دارد. این قیمت ناشی از کیفیت کینوا سیاه، ایرانی یا وارداتی بودن، نوع مصرف و… می باشد.

تامین کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

امروزه شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان نقش مهمی در فروش انواع محصولات دارند. این فروشگاه ها با خرید کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا از مراکز تولید کننده یا وارد کننده، کینوا را در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش می کنند.

شرکت های پخش و بسته بندی جهت تامین کینوا مورد نیاز خود، می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و انواع محصولات کینوا می باشد. کینوا موجود در شرکت ایلیا از کیفیت درجه یک و مرغوبی برخوردار است و قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارد.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت و عقد قرارداد همکاری با شرکت های پخش و بسته بندی را دارد. شرکت ایلیا این اطمینان را به مجموعه های پخش و بسته بندی می دهد که محصولی یکدست را در موعد مقرر در هر پارت سفارش تحویل دهد.

شرکت های پخش و بسته بندی علاقه مند می توانند جهت تامین کینوا و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری با شماره های موجود در تماس باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *