قیمت کینوا سه رنگ در تهران

کینوا

این محصول در تهران به صورت جزئی برای مصارف خانگی و در حجم عمده برای مصارف صنعتی خریداری می شود. قیمت کینوا سه رنگ در تهران را از چه طریق می توان مطلع شد؟ مراکز فروش کینوا در تهران را از چه طریق می توان یافت؟ کدام مرکز قیمت مناسبی برای کینوا در تهران در نظر دارد؟

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا شامل کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. انواع کینوا سه رنگ قیمت های مختلفی دارد و این قیمت ناشی از عوامل مختلفی می باشد. دانه کینوا در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

قیمت انواع کینوا در بازار ایران

کینوا به عنوان یک دانه فراسودمند شناخته می شود. ارزش غذایی کینوا باعث شده است، افراد زیادی علاقه مند به مصرف این دانه شوند. در سال های اخیر کینوا وارد ایران شده است و‌ کشت آن نیز در داخل کشور صورت می پذیرد. این دانه به مرور زمان دارای محصولات گسترده تری شد. از جمله انواع کینوا می توان به:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، اشاره کرد.

انواع کینوا از لحاظ ارزش تغذیه ای مشابه هستند و تنها از نظر ویژگی های ظاهری و نوع کاربرد با یکدیگر متفاوت اند.

قیمت انواع کینوا در بازار ایران، با توجه به عواملی متغیر است. این عوامل شامل کیفیت، نوع مصرف و ‌کاربرد، نوع بسته بندی و حجم خرید است. قیمت انواع کینوا در بازار ایران با توجه به مشکلات موجود در کشور ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت انواع محصولات کینوا در بازار، با مراکز فروش در ارتباط باشند.

خرید کینوا کیلویی قرمز و سیاه در تهران

کینوا سیاه و قرمز دو نوع از انواع کینوا هستند که دارای طعم خاصی هستند. دانه کینوا قرمز دارای طعمی مشابه فندوق است. کینوا سیاه طعم شیرینی دارد. طعم این دو دانه برای همه افراد مطلوب نیست. کینوا سیاه و قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند و سفت باقی می مانند.

خرید کینوا کیلویی قرمز و‌ سیاه در تهران توسط مراکز فروش از جمله فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. کینوا قرمز و‌سیاه در تهران به صورت وارداتی یا ایرانی به مشتریان عرضه می شود. علاقه مندان جهت کینوا کیلویی قرمز و سیاه در تهران مراکز معتبر را انتخاب کنند و هنگام خرید مجوز بهداشتی و سیب سلامت را از فروشنده بخواهند.

دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت نشان دهنده فراوری محصول و‌ تولید محصول در شرایط کاملا بهداشتی و ‌کنترل شده است. کینوا قرمز و سیاه در تهران به صورت عمده برای مشتریانی که مصرف بالایی دارند و به صورت جزئی برای مصرف کنندگان خانگی عرضه می شود.

کینوا

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای از مراکز خرید حضوری کینوا هستند. در این مراکز کینوا به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد.فروشگاه های زنجیره برای تامین کینوا مورد نیاز خود می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران است.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و خریداران عمده می توانند از این طریق کینوا درجه یک و مرغوب را با قیمت مناسب خریداری کنند. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری و تامین کینوا را برای فروشگاه های زنجیره ای دارد. مجموعه ایلیا کینوا را به صورت تضمینی تولید و عرضه می کند و محصولی یکدست را در هر پارت سفارش به فروشگاه ها تحویل می دهد.

فروشگاه های زنجیره ای علاقه مند می توانند جهت ارتباط با شرکت ایلیا از طریق شماره های موجود تماس حاصل نمایند و در خصوص تامین محصول، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

با پیشرفت تکنولوژی، تمایل مردم به خرید حضوری کاهش یافته است و فروشگاه های اینترنتی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. فروشگاه های اینترنتی این امکان را می دهند که بدون مراجعه حضوری، محصول مورد نظر را خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی کینوا را به صورت عمده و‌ جزئی عرضه می کنند.

قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی با توجه به آیتم هایی همچون: درشتی دانه ها، یکدست بودن دانه ها، سالم بودن و نبود هیچ گونه شئ اضافی از جمله سنگ، خاک، خاشاک، حشرات، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، نوع بسته بندی، نوع مصرف و حجم خرید در قیمت کینوا موثر است. علاقه مندان با مراجعه به سایت فروشگاه های اینترنتی می توانند اطلاعات قیمتی را جویا شوند.

قیمت دانه کینوا برای شرکت های پخش

شرکت های پخش با دارا بودن بازار گسترده مشتریان نقش مهمی در فروش و گسترش مصرف کینوا بر عهده دارند. این شرکت ها کینوا را به صورت عمده از مراکز تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند و آن را پخش می کنند. شرکت های پخش کینوا را به صور تناژ و در حجم بالا خریداری می کنند.

خرید دانه کینوا به صورت تناژ قیمتی پایین و ارزان تر برای خریداران عمده  دارد. قیمت دانه کینوا عمده به ازای هر کیلوگرم کینوا در مقادیر جزئی کمتر است. همچنین خرید به صورت تناژ هزینه های جانبی همچون بسته بندی را نیز ندارد.

قیمت دانه کینوا برای شرکت های پخش با توجه به کیفیت دانه ها و ایرانی یا وارداتی بودن محصول متفاوت است. دانه های کینوا تولید ایران ارزان تر از انواع وارداتی می باشد. هرچه اندازه دانه درشت تر باشد و دانه ها سالم و بدون آسیب دیدگی نیز باشند، قیمتی بالاتر خواهد داشت.

قیمت کینوا کیلویی قرمز درشت غیر تراریخته

کینوا قرمز غیر تراریخته محصولی است که بدون هیچ دستکاری ژنتیکی تولید شده است. محصولات غیرتراریخته سیکل طبیعی رشد خود را طی می کنند و هیچ گونه ماده شیمیایی نیز به آن ها افزوده نمی شود. کینوا قرمز غیر تراریخته به صورت کیلویی به فروش می رسد.

قیمت کیلویی کینوا قرمز غیرتراریخته ارزان تر از انواع بسته بندی شده است، زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود. هرچه دانه های کینوا قرمز غیرتراریخته و درشت تر باشد، قیمت بالاتری دارد. درشتی و یکدست بودن دانه ها از فاکتور های کیفیتی موثر در قیمت کینوا هستند.

کینوا

خرید انواع کینوا تناژ در تهران

انواع محصولات کینوا در تهران به صورت ایرانی و وارداتی قابل خریداری می باشد. شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی از خریداران انواع کینوا به صورت تناژ در تهران هستند.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا و انواع فرآورده های کینوا را به صورت تناژ و جزئی عرضه می کند. خرید انواع کینوا در تناژ در تهران از طریق مجموعه ایلیا با کیفیت درجه یک و مرغوب عرضه می شود. شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی می توانند جهت خرید و تامین کینوا مصرفی با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند.

مجموعه ایلیا خدمات گسترده ای برای مشتریان عمده خود در نظر دارد، از جمله ارائه محصولی یکدست در هر پارت سفارش، مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی و … . جهت خرید انواع کینوا تناژ در ایران از طریق شماره های موجود با مراکز فروش کینوا در تهران تماس حاصل نمایید.

قیمت عرضه پرک کینوا در تهران

پرک کینوا شکل فراوری شده دانه کینوا می باشد. پرک ‌کینوا همانند دانه های کینوا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. فراوری پرک کینوا توسط دستگاه های مخصوصی انجام می شود. پرک کینوا محصولی است که در وعده صبحانه و‌ برای تهیه انواع سوپ ها مصرف‌ می شود.

پرک‌ کینوا در تهران به صورت عمده و‌ جزئی عرضه می شود. پرک ‌کینوا می تواند به صورت ایرانی یا ‌وارداتی باشد و‌ به صورت بسته بندی یا فله عرضه شود. قیمت عرضه پرک کینوا در تهران با توجه به شرکت تولید ‌کننده یا‌وارد کننده، کشور تولید‌کننده، کیفیت و حجم خرید متغیر است.

قیمت پرک ‌کینوا وارداتی گران تر از انواع تولید شده داخلی است زیرا قیمت پرک ‌کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. از آنجایی ‌که قیمت ارز در کشور ما بالا‌ و‌ نوسانی است، پرک ‌کینوا نیز قیمت بالایی خواهد داشت.

قیمت کینوا ایرانی درجه یک ارگانیک

کینوا در ایران نیز تولید ‌می شود. کشت کینوا در ایران به صورت دو کشت پاییزه ‌و‌ بهاره انجام می شود. کینوا تولید شده در داخل ایران به صورت ارگانیک تولید می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. دانه کینوا ایرانی پتاسیل رقابت با نمونه های وارداتی را دارد. کینوا ایرانی درجه یک ارگانیک، قیمتی ارزان تر از انواع وارداتی دارد.

این محصول در حجم عمده و جزئی، بسته بندی و فله عرضه می شود. قیمت کینوا عمده و فله ارزان تر از مقادیر جزئی و انواع بسته بندی شده است. به طور کلی قیمت کینوا ایرانی از همه جهات مناسب می باشد و‌ برای خریداران عمده به صرفه می باشد. کینوا ایرانی علاوه بر قیمت ارزان و مناسب، دسترسی تامین آن نیز آسان تر است.

خرید کینوا ایرانی درجه یک ارگانیک علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، باعث پیشرفت صنعت کشاورزی و اقتصاد کشور نیز خواهد شد. دریافت استعلام قیمت کینوا در تهران و سایر شهر های ایران توسط مراکز معتبر انجام می گیرد.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا در ایران

امروزه در کشور، مصرف محصولات با ارزش غذایی و فراسودمند جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و افراد علاقه مند به مصرف محصولات غنی شده با دانه ها و غلات جدید و ارزشمند هستند. کینوا به عنوان یک دانه جدید شناخته می شود که بسیاری از کارخانه‌جات از کینوا به عنوان یک غنی کننده استفاده می کنند. از جمله کارخانه های خریدار کینوا در ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

این کارخانه‌جات با خرید کینوا و به کار بردن آن در فرمولاسیون محصولات خود ضمن تولید محصولی با ارزش غذایی فراوان و جدید، بازار فروش بسیار خوبی را نیز به دست خواهند آورد.

تولید و فروش آرد پروتئینی کینوا برای اولین بار در کشور

آرد پروتئینی کینوا، حاصل فرآوری دانه های کینوا می باشد. آرد کینوا همانند دانه های کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، روی، آهن، منگنز، پتاسیم و … می باشد. آرد پروتئینی کینوا را می توان به صورت مجزا و یا ترکیب با سایر آرد ها استفاده نمود.

آرد پروتئینی کینوا علاوه بر افزودن به خواص تغذیه ای محصولات باعث افرودن به خواص حسی، تکنولوژیکی و رئولوژیکی می شود. افزودن آرد کینوا به محصول باعث ایجاد طعم مطلوبی نیز در محصولات می گردد. آرد پروتئینی کینوا برای اولین بار در کشور توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد.

آرد پروتئینی کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا از کیفیت بالایی برخوردار است. این مجموعه در راستای اهداف جامعه و تولید محصولات متنوع برای افراد به خصوص بیماران سلیاکی، اقدام به تولید آرد پروتئینی کینوا نمود. فروش آرد پروتئینی کینوا توسط مجموعه ایلیا، به صورت عمده و جزئی انجام می پذیرد. استعلام قیمت کینوا در تهران نیز امکان پذیر است. علاقه مندان می توانند آرد پروتئینی کینوا را از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *