قیمت دانه‌های کینوا قرمز سیاه سفید تناژ

کینوا

قیمت دانه‌های کینوا قرمز سیاه سفید تناژ را می‌توانید به‌صورت مصوب و مقرون‌به‌صرفه از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش این مجموعه استعلام نمایید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده خرید و فروش کینوا برای شرکت‌های بسته‌بندی و پخش در شهرهای مختلف می‌باشد. قیمت دانه کینوا قرمز و سیاه این مجموعه به‌صورت بسته‌بندی و فله برای مصارف خانگی و کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی، بسیار مقرون‌به‌صرفه و عادلانه است.

خرید کینوا در شهرهای مختلف

کینوا گیاهی گل‌دار از خانواده تاج خروس‌ها است. این گیاه یک‌ساله و علفی است که عمدتاً برای مصرف دانه‌های آن کشت می‌شود. دانه‌های کینوا سرشار از پروتئین، فیبر خوراکی، ویتامین‌های گروه ب، مواد معدنی و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است. برنج کینوا یک غله نیست، بلکه بیشتر گیاه‌شناسان دانه آن را از دسته شبه غلات می‌دانند. منشأ کینوا منطقه آند در شمال غربی آمریکای جنوبی است. در ابتدا دانه کینوا به‌عنوان تغذیه دام استفاده می‌شد؛ اما اولین‌بار در حدود ۴۰۰۰ سال پیش در حوزه دریاچه تی‌تی­کاکا پرو و بولیوی انسان شروع به مصرف دانه کینوا کرد.

امروزه کشت گیاه کینوا به بیش از ۷۰ کشور از جمله کنیا، هند، ایالت متحده، چندین کشور اروپایی و ایران گسترش یافته است. در نتیجه افزایش محبوبیت و مصرف دانه کینوا در آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا قیمت محصول کینوا بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ سه برابر شد.

کشاورزان ایرانی چندین سال است که شروع به کشت کینوا در مزارع داخلی کشور کرده‌اند. نیاز آبی کمتر این گیاه نسبت به گندم و سازگاری آن با خاک‌های شور، سبب شده است که کشاورزان توجه ویژه‌ای به کشت این محصول بنمایند. چنانچه بذر کینوا کشت شده مرغوب باشد محصول تولیدی آن باکیفیت و سرشار از مواد مغذی است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین و بزرگ‌ترین مرکز کشت و تولید دانه کینوا در شهرهای مختلف ایران است.

ازآنجاکه دانه کینوا تولیدی شرکت ایلیا از مزارع داخلی کشور برداشت‌شده است و در کارخانه‌های این شرکت فرآوری می‌شود، قیمت نهایی مصرف‌کننده بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌تر از نمونه وارداتی آن است. جهت خرید کینوا در شهرهای مختلف کشور با کارشناسان بخش فروش سایت شرکت ایلیا تماس تلفنی برقرار نمایید.

کینوا
کینوا

خرید و فروش کینوا برای شرکت‌های بسته‌بندی و پخش

کینوا گیاهی علفی و یک‌ساله است که تا ارتفاع ۱ الی ۲ متر رشد می‌کند. برگ‌های این گیاه پهن و عموماً کرک‌دار است و نوع تازه‌ی آن مصرف خوراکی دارد. میوه‌های این گیاه دانه‌هایی با قطر ۲ میلی‌متر و رنگ‌های مختلف هستند. بسیاری از منابع طیف‌های رنگی دانه کینوا را از سفید تا زرد و صورتی و قرمز و سیاه دسته‌بندی کرده‌اند. دانه‌های کینوا در حالت طبیعی دارای پوششی حاوی ماده شیمیایی ساپونین هستند. ساپونین ماده‌ای تلخ است که طعم دانه کینوا را ناخوشایند و خوردن آن را غیرممکن می‌کند. وجود ساپونین بر روی بذر کینوا سبب می‌شود موقع کشت از خورده شدن توسط پرندگان محفوظ بماند. اگر ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا خورده شود، می‌تواند چشم‌ها، مجاری تنفسی و دستگاه گوارش را تحریک نماید.

 به‌طورکلی دانه کینوا محصولی بی‌خطر است و چنانچه پوسته حاوی ساپونین آن به‌خوبی از دانه جدا شود به‌راحتی می‌توان دانه کینوا را به‌صورت خوراکی مصرف نمود. محصول تجاری کینوا فاقد ماده شیمیایی ساپونین است. کارخانه‌های فرآوری غلات شرکت ایلیا، با تجهیزات مدرن و استاندارد، طی ۷ مرحله فرآوری ساپونین و سایر ضایعات و آلودگی‌های دانه کینوا را از آن می‌زدایند و دانه‌ای تمیز، شیرین و آماده‌ی خوردن به بازار عرضه می‌کنند.

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی جهت خرید دانه کینوا می‌توانند با مشاورین بخش فروش شرکت ایلیا ارتباط بگیرند.

کینوا

قیمت دانه‌های کینوا قرمز و سیاه

دانه کینوا، این شبه غله فوق‌العاده، در رنگین‌کمانی از رنگ‌ها از سفید تا سیاه، قرمز تا سبز و رنگ‌های زرد و صورتی رشد می‌کند. رنگ غالب در دانه کینوا سفید است. برنج کینوا سفید کمی زردی دارد، ازاین‌رو به آن کینوا طلایی نیز می‌گویند. دانه کینوا سفید لطیف‌ترین طعم و سبک‌ترین بافت را دارد و نسبت به سایر انواع کینوا کمی نرم‌تر و زود پخت تر است.

 دانه کینوا قرمز بافتی کمی سفت‌تر دارد که هنگام پخت شکل خود را حفظ می‌کند. برنج کینوا قرمز بعد از پخته‌شدن به رنگ قهوه‌ای درمی‌آید و طعمی غنی‌تر از کینوا سفید دارد. دانه کینوا قرمز پخته‌شده معمولاً در تهیه سالادهای سرد استفاده می‌شود.

 برنج کینوا سیاه طعمی خاص‌تر نسبت به کینوا سفید دارد و کمی شیرین‌تر است. از نظر ارزش غذایی کینوا سیاه آنتی‌اکسیدان بیشتری نسبت به انواع دیگر کینوا دارد. در ایران معمولاً محصول کینوا سفید، قرمز و سیاه به‌صورت وارداتی یافت می‌شود. قیمت دانه کینوا قرمز و سیاه به دلیل کمیاب بودن آن‌ها گران‌تر است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تولید داخلی دانه کینوا قرمز و سیاه، این محصولات را با قیمتی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به نوع خارجی آن به بازار ایران عرضه می‌نماید.

کینوا
کینوا

قیمت کینوا فله برای کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی

ارزش غذایی استثنائی دانه کینوا به ترکیب متعادل پروتئین باکیفیت، اسیدآمینه‌های ضروری بدن انسان، مواد معدنی، فیبرهای خوراکی، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها در این دانه برمی‌گردد. علاوه بر این دانه کینوا فاقد گلوتن است و برای تغذیه‌ای بیماران مبتلا به سلیاک و اختلالات گوارشی بسیار مناسب است. ازاین‌رو استفاده از آن در صنایع تولید محصولات رژیمی بسیار متداول و هوشمندانه است. از دانه کینوا می‌توان در تولید نان‌های رژیمی، بیسکویت‌ها و کیک‌های پروتئینی و پودر پروتئین بدن‌سازی استفاده کرد.

  • کارخانه های تولید محصولات بیکری ( کیک و کلوچه و…)
  • کارخانه های تولید محصولات ماکارونی و پاستا
  • کارخانه های تولید محصولات رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات نان های سنتی و صنعتی و رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات لبنی
  • کارخانه های تولید محصولات آرایشی بهداشتی

 قیمت دانه کینوا فله تولیدی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی، بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. کارخانه های صنایع تبدیلی و تولیدی می توانند برای دریافت نمونه و آنالیز های کیفی و کمی با این مجموعه در ارتباط باشند و قرارداد های تامین بلند مدت با قیمت مناسب عقد نمایند.

قیمت دانه‌های کینوا در بازار ایران

با افزایش محبوبیت مصرف دانه کینوا در بین طرف‌داران رژیم‌های سالم خوری و ورزشکاران، عرضه محصول کینوا در بازار غلات ایران افزایش یافته است. دانه کینوا موجود در بازار داخلی عموماً نوع وارداتی است و از نظر قیمت، گران و لوکس محسوب می‌شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با کشت و تولید کینوا داخلی و آماده­سازی آن در کارخانه‌های فرآوری غلات مجهز و مدرن خود، اقدام به عرضه محصول کینوا با قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه در بازار غلات ایران کرده است.

این مجموعه امکان تامین بلند مدت را در داخل کشور دارد. به این دلیل که شرکت ایلیا بزرگترین تولید کننده کینوا در کشور است می تواند در در تمام طول سال محصول با کیفیت را تامین کند. برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌های صنایع غذایی بسیار مهعم است که بعد از ورود به به بازار مشکل تامین و نوسان قیمتی نداشته باشند. از همین رو شرکت ایلیا در حوزه کینوا بهترین تامین کننده می باشد.

مجوزات بهداشتی محصولات این شرکت بسیار کامل بوده و گواهی عدم تراریختگی را نیز دارد. آنالیز های کیفی محصولات ارزش غذایی بسیار بالایی را در برابر محصولات وارداتی نشان می دهد. لذا از شرکت ایلیا از تولید کنندگان و شرکت های پخش و بسته دعوت به همکاری می کند. برای استعلام قیمت ها و مشاوره تخصصی می توانید به راحتی از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *