قیمت خرید دانه یولاف در ایران

جو دوسر

قیمت خرید دانه یولاف در ایران توسط چه ارگانی تصویب می‌شود؟ محصول جو دوسر را به‌صورت بسته‌بندی یا کیلویی از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟ بلغور جو دوسر مرغوب را از کدام مجموعه می­توان خریداری کرد؟ جو دوسر پرک ایرانی و وارداتی چه تفاوتی با هم دارند؟ فروش جو دوسر ایرانی باکیفیت بالا در کدام مجموعه انجام می‌شود؟

قیمت انواع محصولات جو دوسر یا یولاف در ایران

جو دوسر با نام علمی Avena sativa یک گیاه یک‌ساله و علفی و خودرو است که در گذشته بیشتر به‌عنوان علوفه دام استفاده می‌شده است. بیشترین کشت این غله در روسیه، آلمان و آمریکا می‌باشد. در ایران جو دوسر بیشتر به‌صورت وحشی و در حاشیه مزارع گندم مشاهده شده است. دانه این گیاه به‌عنوان یک غله مغذی در وعده غذایی صبحانه مصرف می‌شود. از دانه جو دوسر محصولات مختلفی به بازار عرضه می‌شود که می‌توان به معروف‌ترین آن‌ها ازجمله بلغور جو دوسر، پرک جو دوسر و آرد جو دوسر اشاره کرد.

در سال‌های گذشته انواع محصولات جو دوسر شامل دانه، آرد و پرک جو دوسر از کشورهای اروپایی و روسیه به ایران وارد شده است که کیفیت بسیار بالا و قیمت خوبی داشتند. این محصولات وارداتی در کارخانه‌های بسته‌بندی داخل کشور در وزن­‌های دویست گرمی، نیم‌کیلویی و یک‌کیلویی جهت مصرف مردم بسته­‌بندی می‌شده است. با افزایش قیمت ارز و نوسانات قیمت دلار و یورو واردات محصولات کشاورزی از جمله انواع محصولات جو دوسر محدود شد. در چنین شرایطی کشاورزان داخلی ترغیب شدند تا جو دوسر را در مزارع خود کشت نمایند و انواع محصولات جو دوسر داخلی را تولید کنند. این امر سبب شد تا قیمت انواع محصولات جو دوسر مستقل از نوسانات قیمت ارزهای خارجی شود.

جو دوسر

خرید جو دو سر کیلویی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که جو دوسر ایرانی را مستقیماً از کشاورزان داخلی خریداری کرده و پس از بوجاری آماده عرضه به بازارهای ایران می‌کند. این شرکت آماده است تا محصول جو دوسر خود را به‌صورت جزئی و عمده به خریداران محترم ارائه نماید. جو دوسر نیز مانند گندم یک محصول استراتژیک به‌حساب می‌­آید و قیمت خرید آن برای هر کیلو توسط سازمان غلات ایران تعیین می‌شود.

برای استعلام قیمت خرید جو دوسر کیلویی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین بخش فروش سایت ایلیا تماس برقرار نمایید.

بلغور جو از کجا تهیه کنیم ؟

بلغور جو دوسر در واقع همان دانه جو دوسر است که خرد و شکسته شده است. بلغور جو دوسر نه به نرمی آرد است و نه به درشتی خود دانه. پختن بلغور جو دوسر راحت‌­تر است و از آن در تهیه آش استفاده می‌­شود. شما می‌توانید برای تهیه بلغور جو دوسر به عطاری‌ها، خواربار فروشی‌های عمده و سایت‌های فروش محصولات غذایی مراجعه نمایید. سایت شرکت ایلیا آماده عرضه‌ی جزئی و فله­‌ای بلغور جو دوسر به خریداران مختلف خرد و عمده می‌باشد.

جو دوسر پرک ایرانی و وارداتی

جو دوسر یا یولاف در ایران بیشتر به‌صورت وحشی دیده می‌شود. یولاف ایرانی دانه‌ای باریک و بسیار تلخ دارد. این گیاه در اطراف مزارع گندم به‌عنوان علف هرز شناخته می‌شود. درگذشته دانه جو دوسر و انواع بلغور و پرک آن از کشورهای اروپایی و روسیه به ایران وارد می‌شد. جو دو سر پرک وارداتی محصولی بسیار باکیفیت و با قیمت مناسب در بازار ایران به فروش می‌رسید. در چند سال اخیر با افزایش قیمت دلار و یورو و همچنین نوسانات بازار ارزهای خارجی واردات محصولات کشاورزی از جمله جو دوسر پرک صرفه اقتصادی خود را ازدست‌داده است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا از چندین سال گذشته اقدام به شناسایی و وارد کردن ارقامی از جو دوسر به ایران کرده است که پربازده بوده و چالش کمی برای فرآوری دارند. این شرکت بر روی دانه‌های وارداتی جو دوسر اصلاحات زراعی انجام داده و آماده کشت در مزارع ایران کرده است. این ارقام بدون پوست هستند و با یک‌بار بوجاری به طور طبیعی پوست از دانه جدا می‌شود. جو دوسر پرک ایرانی تولیدشده در کارخانه­‌های شرکت ایلیا، محصولی بسیار مرغوب و باکیفیت است و نسبت به نمونه خارجی آن با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران جزئی و عمده قرار می‌گیرد.

از طرفی محصول جو دوسر وارداتی به دلیل ماندن در انبار به مدت طولانی تازگی خود را از دست می‌دهد. گاهی واردکنندگان محصولات کشاورزی برای افزایش ماندگاری غلات وارد شده به آن‌ها مواد نگهداری اضافه می‌کنند. این مواد سبب کاهش کیفیت دانه و همچنین افت ارزش غذایی آن می‌شود. درصورتی‌که دانه جو دوسر کشت شده در ایران به شکل تازه و خالص در اختیار متقاضیان قرار می­گیرد.

جو دوسر

فروش جو دوسر عمده و تناژ

دانه جو دوسر چه از نمونه وارداتی آن و چه از نوع محصول کشت شده در مزارع داخلی ایران، به‌صورت فله‌ای و عمده در تناژهای مختلف در اختیار خریداران این محصول قرار می‌گیرد. گیاه جو دوسر ایرانی در اکثر استان‌های کشور با آب و هوای مختلف کشت می‌شود و به‌راحتی در اکثر سیلوها و انبارهای غلات سراسر کشور به فروش می­رسد.

دانه یولاف خریداری‌شده از کشاورزها یا مجموعه‌های کشت و صنعت کشور، مستقیماً از مزارع بارگیری می­‌شود و به کارخانه‌های فرآوری غلات ارسال می‌گردد. در این کارخانه‌ها با انجام عملیات مختصری بر روی دانه آن را آماده بسته‌بندی و فروش به‌صورت عمده و در تناژهای مختلف می‌کنند.

قیمت خرید دانه یولاف در ایران

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم یولاف مانند غلات دیگر همچون گندم و چاودار، جزء محصولات استراتژیک کشور محسوب می‌شوند. ازاین‌رو قیمت هرسال خرید و فروش این غله توسط سازمان غلات ایران به تصویب می‌رسد. ازآنجاکه شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به‌صورت مستقیم غله یولاف را از کشاورزان خریداری کرده و پس از انجام عملیات فرآوری مختصر آن را آماده عرضه به بازار می‌کند، قیمت نهایی خرید این دانه برای متقاضیان عمده این محصول بسیار باصرفه است و حاشیه سود بالایی را برای محصولات آن‌ها خواهد داشت. این مجموعه آماده عرضه دانه مرغوب یولاف به بازارهای داخلی و خارجی می‌­باشد.

این شرکت آماده همکاری با مجموعه‌های تولیدی نان سنتی و صنعتی، شرکت‌های بسته‌بندی و پخش محصول، کارخانجات تولید محصولات ترکیبی از دانه یولاف و عطاری‌ها می‌باشد. جهت ثبت سفارش عمده دانه جو دوسر با شماره‌های ذکر شده در سایت ایلیا در ارتباط مستقیم با مشاوران بخش فروش مجموعه قرار بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *