خرید کینوا ارزان سفید و سه رنگ عمده و بسته بندی

کینوا

خرید کینوا ارزان سفید و سه رنگ عمده و بسته بندی از کدام مرکز امکان‌پذیر است؟ جهت استعلام قیمت کینوا سفید و سه‌رنگ به کدام سایت می‌توان مراجعه کرد؟ کینوا چه خواصی دارد و به چه صورت در بازار عرضه می‌شود؟ دانه کینوا و محصولات آن را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟ برای پاسخ به تمام این سوالات با ما همراه باشید.

قیمت خرید کینوا سفید و سه رنگ مقرون به صرفه و ارزان

گیاه کینوا یک شبه غله معروف و پرخاصیت است که بومی کشورهای آمریکای جنوبی است. این گیاه در انواع و واریته‌های مختلف می‌روید و دانه آن رنگ‌های متفاوتی دارد.

سال‌هاست که برنج کینوا از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران وارد می‌شود. در ایران عمدتاً ۳ نوع کینوا وجود دارد؛ کینوا سفید، قرمز و سیاه. امروزه باتوجه ‌به بالارفتن قیمت دلار و نوسانات زیاد این ارز، واردکردن محصولاتی همچون دانه کینوا مقرون‌ به‌ صرفه نیست و نیاز مبرمی به تولید داخلی این دانه مغذی حس می‌شود.

قیمت دانه کینوا تولید داخل کشور به‌مراتب ارزان‌تر از کینوا وارداتی است و خرید آن برای انواع مصرف‌کنندگان مقرون‌به‌صرفه‌تر است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین مرکز در زمینه تولید خاویار گیاهی کینوا داخلی است و تنها مجموعه ایرانی است که کینوا قرمز و سیاه تولید می‌کند.

کینوا

قیمت خرید کینوا فله ارزان

به دلیل گسترده‌تر بودن سطح زیر کشت کینوا سفید، قیمت آن ارزان‌ تر از کینوا قرمز و سیاه است. دانه کینوا تولید شده در این شرکت، در هر سه‌رنگ و به‌صورت فله‌ ای با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌ شود. کارخانه‌ های صنایع تبدیلی، شرکت‌ های پخش محصولات کشاورزی، شرکت‌ های بسته‌ بندی و مجموعه‌ های تولید نان‌ های مدرن می‌ توانند جهت تأمین دانه و آرد کینوا موردنیاز خود به‌صورت فله با قیمت ارزان از سایت این شرکت کمک بگیرند.

کارشناسان متخصص در بخش فروش دانه کینوا و محصولات آن هر روزه آماده پاسخ‌گویی به سؤالات خریداران محترم می‌باشند. لطفاً جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه از قسمت تماس با ما اقدام نمایید.

خرید کینوا کیلویی ارزان قیمت

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به‌صورت مستقیم با کشاورزان خرد و عمده تولید دانه کینوا همکاری می‌کند. این شرکت بذر کینوا اصلاح‌ شده و پربازده خود را در اختیار کشاورزان قرار داده و در تمام طول دوره کشت تا زمان برداشت محصول، کشاورزان را همراهی می‌نماید.

دانه کینوا برداشت‌ شده از مزارع تحت قرارداد شرکت مستقیماً پس از بارگیری به کارخانه‌های فرآوری این شرکت برده می‌ شود. در این کارخانه‌ ها دانه کینوا طی ۷ مرحله فرآوری، آماده مصرف به‌صورت خوراکی برای انسان می‌ شود. از آنجا که در این شرکت تولید دانه کینوا و عرضه آن به بازار بدون واسطه است، قیمت خرید هر کیلو کینوا از این شرکت بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

تامین کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی یکی از زیر مجموعه های اصلی و مهم صنایع تبدیلی در کشور هستند. این شرکت‌ ها محصولات غذایی مختلف را به صورت عمده خریداری می‌کنند و در نهایت در بسته بندی با وزن های مختلف به بازار عرضه می‌نمایند. به همین منظور همکاری با مجموعه ای که بتواند محصول مورد نظر را در درازمدت و به صورت منظم برای آنها تأمین نماید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

با توجه به اینکه کینوا یک محصول حساس و ویژه در کشور ما محسوب می‌شود بنابراین باید برای تهیه و خرید آن به مراکز معتبر و متخصص مراجعه نماییم. این مجموعه که تولید کننده کامل محصولات کینوا در کشور است آماده همکاری با تمام شرکت های پخش و بسته بندی در سراسر کشور می باشد.

با توجه به اینکه یک تولیدکننده موفق محسوب می‌شود می‌تواند در درازمدت و در زمان مشخص کینوا مورد نیاز شرکت‌های پخش و بسته بندی را تامین نماید. نکته قابل توجه در رابطه با این مجموعه این است که کینوا عرضه شده توسط آن تمامی مجوزهای بهداشتی از سمت سازمان وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی را دریافت نموده است.

کینوا

خواص کینوا

از نظر اکثر گیاه‌شناسان کینوا یک شبه غله است که به دلیل خواص غذایی زیاد آن به خاویار گیاهی معروف شده است. قدمت این گیاه به ۵ هزار سال پیش برمی‌گردد و زادگاه اصلی آن کشورهای آمریکای جنوبی است. این دانه سرشار از مواد معدنی مختلف مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، روی، پتاسیم، سلنیوم و … است. دانه کینوا منبع بسیار غنی از پروتئین و فیبر محلول در آب است. از دیگر مواد مغذی موجود در برنج کینوا، می‌توان به امگا 3، امگا 6 و ویتامین های گروه B و E اشاره کرد.

دانه کینوا جزو معدود شبه غلاتی است که مصرف آن برای تمام گروه‌های سنی و همه افراد جامعه توصیه می‌شود. در زنان باردار مصرف فولات که یک ویتامین ب است، برای شکل‌گیری دی‌ان‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مصرف ۱ فنجان دانه کینوا پخته‌شده می‌تواند نیاز روزانه زنان باردار به این ماده مغذی را تأمین نماید. همچنین فیبر بالای موجود در دانه کینوا به زنان باردار و سالمندان کمک می‌کند که از ابتلا به یبوست در امان بمانند.

کلسیم موجود در دانه کینوا به مادران باردار کمک می‌کند تا ذخیره کلسیم بدن خود را حفظ نموده و از پوکی استخوان در زنان باردار جلوگیری می‌نماید. نشاسته موجود در دانه کینوا بسیار زودهضم است و به افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک می‌کند تا بیماری خود را کنترل نمایند. همچنین مصرف کینوا در دوران شیمی‌درمانی بیماران سرطانی کمک ویژه‌ای به کاهش ضعف این افراد می‌نماید.

تاریخ انقضای کینوا

 ارزش غذایی دانه کینوا همچون سایر دانه‌های مغذی در صورت مانده شدن کاهش می‌یابد. دانه کینوا وارداتی از کشورهای دیگر به ایران، به دلیل ماندن در انبار و طولانی شدن زمان پخش آن در بازار، تازگی خود را ازدست‌داده و ارزش غذایی کمتری دارند.

اگر دانه کینوا پس از خریداری در معرض تماس مستقیم با هوا قرار نگیرد تا ۲ سال قابل‌استفاده است و پس ازآن‌رو به فساد می‌گذارد. ازاین‌رو بهتر است از تولیدات دانه کینوا داخلی استفاده شود که تازه‌تر هستند و ماندگاری بیشتری دارند. این مرکز معتبر دانه کینوا تولید شده در کارخانه‌های خود را به‌صورت تازه و با تاریخ انقضای بالا به بازار عرضه می‌نماید.

کینوا

قیمت پودر پروتئین کینوا

برای این‌که کینوا مناسب تغذیه انسان شود نیاز به ۷ مرحله فراوری دارد. یکی از مراحل اصلی فرآوری دانه کینوا ساپونین گیری آن است. ساپونین ماده‌ای شیمیایی است که بر روی پوسته کینوا قرار دارد و مانند صابون است. این ماده تلخ است و وجود آن روی دانه کینوا آن را غیر قابل خوردن می‌کند.

بعد از زدودن ساپونین از دانه کینوا، هم می‌ توان آن را به‌صورت دانه کامل مصرف نمود و هم آن را به آرد کینوا یا پودر پروتئین کینوا تبدیل کرد. پودر پروتئین کینوا خواصی مشابه دانه آن دارد و سرشار از مواد مغذی و معدنی است. این پودر در تهیه‌ی نان‌های رژیمی و مغذی ویژه کسانی که به گلوتن حساسیت دارند استفاده می‌شود.

امروز در برنامه غذایی افراد ورزشکار و علاقه‌مندان به رژیم‌های سالم خواری، استفاده از پودر پروتئین کینوا بسیار معمول است. این مجموعه تولید کننده پودر پروتئین کینوا با مجوز بهداشتی است و قیمت این محصول را بر اساس میزان عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی کشور تعیین می‌کند. خریداران محترم می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایند.

بازار فروش کینوا

کینوا طی سالیان اخیر که وارد کشور ما شده است و کشت آن با افزایش چشمگیری روبرو بوده است، موفق شده است بازار فروش مناسبی را نیز به خود اختصاص دهد. در واقع توجه به افراد و خانواده ها به مواد غذایی سالم همواره رو به افزایش است. با توجه به این موضوع بازار فروش کینوا نیز با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو بوده است.

مجموعه ایلیا به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات کینوا مجهز به دستگاههای پیشرفته و مدرن فرآوری دانه کینوا می‌باشد. با توجه به تولید فراورده های مختلف دانه کینوا توسط این مرکز، بازار فروش ویژه محصولات کینوا تولیدی این شرکت با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو شده است.

محصولات کینوا که توسط این مجموعه عرضه می‌شود کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل تولید کننده بودن مستقیم مجموعه، قیمت های مناسبی را نیز به خود اختصاص داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه آشنایی با شرایط خرید محصولات کینوا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

کینوا

خریداران کینوا در ایران

خریداران کینوا در ایران در گستره وسیعی از تنوع قرار می‌گیرند. به طور عمده:

  •  کارخانه های تولید محصولات غذایی
  •  تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه های پخش و بسته بندی
  •  تولید کنندگان انواع نان شیرینی و غذا های رژیمی و … از خریداران عمده کینوا در ایران هستند.

تمامی این افراد به دنبال مجموعه ای هستند تا بتوانند انواع کینوا را با کیفیت بالا و قیمت قابل قبول خریداری کنند و از این طریق کیفیت محصولات نهایی خود را افزایش دهند.

کینوا را از کجا تهیه کنیم ؟

دانه فرآوری شده کینوا هم به‌صورت وارداتی و هم تولید داخل در بازار موجود است. دانه کینوا تولید داخل کشور از نظر کیفیت مشابه نمونه وارداتی آن می‌باشد. قیمت دانه کینوا تولید داخل کشور بسیار مقرون‌به‌صرفه است و پس از تصویب معمولاً تغییر نمی‌کند.

جهت استعلام قیمت دانه کینوا باکیفیت و ارزان‌قیمت می‌توانید از طریق شماره‌های ذکر شده در قسمت تماس با ما نسبت به برقراری ارتباط با مشاورین مجرب و متخصص این مجموعه اقدام نمایید. با توجه به این که این مرکز به طور کامل تولید کننده کینوا و محصولات است و تمامی مجوز های بهداشتی را برای محصولات خود دریافت نموده است، بنابراین می‌توان آن را به عنوان بزرگترین و بهترین مرکز عرضه کننده کینوا در کشور معرفی کرد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:               09156993847
ایمیل:  quinoa@eliatrade.com
ایتا:                 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *