قیمت سفارش انواع بذر کینوا سفید و رنگی

خرید و فروش گیاه کینوا

قیمت سفارش انواع بذر کینوا سفید و رنگی به چه صورت است؟ تاریخ و زمان کاشت کینوا در کشور چه زمانی است؟ قیمت هر تن کینوا چقدر است؟ آیا از مراکز خرید اینترنتی بذر کینوا اطلاعاتی دارید؟

تاریخ کاشت کینوا

کشت کینوا در کشور به دوصورت بهاره و پاییزه مرسوم است. در نوار جنوبی کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، کرمان و … کشت پاییزه از شهریور تا آبان صورت می‌گیرد. کشت بهاره نیز در مناطق با آب و هوایی معتدل و معتدل سرد از بهمن تا خرداد ماه انجام می‌شود.

علاوه بر این دو نوع رایج، کشت تابستانه نیز در برخی مناطق رواج دارد که در اینصورت کشت در مرداد ماه صورت می‌گیرد. برای تعیین تاریخ کشت، متناسب با منطقه و اقلیم خود و بهره‌گیری از مشاوره رایگان مختص زمین خود می‌توانید با این مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

بذر کینوا قیمت

قیمت هر تن بذر کینوا

در بازار انواع کینوا خوراکی وارداتی و ایرانی، بذر کینوا، فرآوری و ساپونین زدایی کینوا موجود است، که قیمت هر کدام بر حسب نوع بسته‌بندی و برند و مسائل ارزی متنوع است. در هر صورت کینوا ایرانی در حال به‌دست آوردن جایگاه خوبی در بازار می‌باشد و افق تولید، خرید و  فروش روشنی برای آن متصور است.

قیمت هر تن کینوا بر اساس کیفیت و خلوص محصول و بر اساس قیمت یک کیلو‌گرم تعیین می‌گردد. این قیمت به نسبت نمونه وارداتی پایین‌تر بوده و تمایل به سمت خرید این نمونه را متداول نموده است. مسائل مهم دیگری که در قیمت نهایی کینوا تاثیر‌گذار است شامل کیفیت محصول، نوع بذر، برند شرکت عرضه‌کننده، خلوص بذر و حجم سفارش می‌باشند.

خرید در تناژ بالا اکثرا به صورت فله و عمده  و برای امر فرآوری و یا خرید عمده برای شرکت‌های بزرگ یا صنایع غذایی و …. صورت گرفته و خرید به‌صورت مستقیم از تولید‌کننده صورت می‌گیرد. در این خرید کیفیت و خلوص بذر از نزدیک مورد مشاهده قرار می‌گیرد.

شرکت توسعه تجارت سبز با دارا بودن بهترین کیفیت کینوا در کشور می‌تواند خریدی مطمئن و به‌صرفه را برای کلیه مشتریان خود در سطح کلان و خرد فراهم آورده و کلیه عزیزان می‌توانند از مشاوره خصوصی و رایگان این مجموعه بهره ببرند.

محل خرید اینترنتی بذر کینوا با قیمت مناسب

امروزه با توجه به زندگی روزمره و شلوغی، ترافیک و مشغله فکری زیاد افراد، خرید اینترنتی جز لاینفک زندگی مردم شده و اکثرا ترجیح می‌دهند خرید را به این‌صورت انجام دهند تا در وقت خود صرفه‌جویی نمایند. برای این منظور با یک جستجوی ساده پیرامون محصول انواع شرکت‌های فعال در زمینه خرید و فروش محصول مشخص شده و میتوان اقدام به خرید متناسب با نیاز خود نمود.

 نکته قابل تامل در مورد خرید اینترنتی، نبود واسطه، عدم محدودیت در سفارش و امکان تعیین حجم و وزن بدون محدودیت می‌باشد. از سوی دیگر در این سایت‌ها می‌توان از تخفیفات ویژه هر شرکت و یا حراجی‌های محصول اطلاع پیدا نمود.

مجموعه ایلیا با فراهم سازی بستری مطمئن و بدون واسطه همواره در تلاش است که نیاز‌های مشتریان خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی  انجام دهد. برای ثبت سفارش خرید بذر کینوا بدون معطلی و تنها با کیلیک ساده این کار را انجام داده و از مشاوره‌های تخصصی این مجموعه می‌توانید بهره ببرید.

بذر کینوا قیمت

زمان کاشت کینوا در اصفهان و استان های مختلف

با توجه به رشد جمعیت فراهم سازی غذا برای مردم دغدغه همه‌ی دولت‌ها در سراسر دنیا شده است و این نیاز مهم تنها با شناسایی محصولات پر‌بازده و کم توقع در دنیای امروزه قابل دستیابی است. کینوا با قابلیت کشت در انواع اقلیم و دوره رشد سریع  یکی از بهترین گزینه‌ها برای تامین غذا می‌باشد.

کشت کینوا در کشور به‌صورت بهاره و پاییزه مرسوم است. کشت بهاره در استان‌های همدان، شهرکرد و ارومیه از اردیبهشت آغاز و تا خرداد ادامه می‌یابد. در مناطقی چون کرج، تبریز و اصفهان نیز کشت بهاره از فروردین تا اردیبهشت صورت می‌گیرد. تاریخ کاشت مناسب بر روی کیفیت و قیمت بذر کینوا بسیار تاثیر گذار است.

وجود آب‌وهوای معتدل و گرم در ورامین و سمنان امکان کشت بهاره از اسفند تا فروردین را فراهم ساخته  و در برخی دیگر از مناطق گرم کشت می‌تواند از بهمن تا اسفند صورت گیرد.

در مناطق جنوبی کشور همچون خوزستان، بوشهر، کرمان، و سیستان و بلوچستان امکان کشت پاییزه وجود دارد. تاریخ کشت پاییزه در این مراکز از شهریور تا مرداد ادامه دارد. در برخی مناطق کشور به عنوان کشت دوم و در تناوب زراعی با دیگر محصولات کینوا می‌تواند در تابستان کشت شود. استان‌های فارس، قم، البرز و اصفهان امکان کاشت تابستانه را دارند.

نکات مهم در مورد زمان کاشت بذر کینوا

نکته حائز اهمیت در مورد زمان و تاریخ کاشت مناسب در هرمنطقه نوع اقلیم و درجه حرارت زمان کاشت و مورد نیاز رشد بذر می‌باشد و با توجه به این مسائل زمان بهینه برای کشت محصول تعیین می‌گردد.

بهترین زمان کاشت بذر کینوا وقتی است که درجه‌حرارت محیط بین 5-7 درجه سانتی‌گراد باشد. در این شرایط و  در صورت تامین رطوبت مناسب برای جوانه‌زنی، بذر طی 24 ساعت جوانه می‌زند. برای جوانه‌زنی بهتر و کمک به رشد گیاهچه بهتر است قبل از کشت بذر کینوا آنرا به مدت یک هفته در آب خیسانده و بعد اقدام به کشت آن در زمین مورد نظر نمود.

مجموعه ایلیا با سابقه تحقیق و تفحص در زمینه کشت کینوا در سراسر کشور و تجربه عملی در این زمینه می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کشاورزان علاقه‌مند به کشت این محصول در اقصی نقاط کشور باشد. برای بهره‌گیری از نتایج تجربیات و امکان همکاری با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و از مشاوره‌های رایگان بهره ببرید.

بذر کینوا قیمت

قیمت انواع بذر کینوا سفید و رنگی

قیمت انواع بذر کینوا سفید و رنگی در کشور با توجه به برند و شرکت تولید‌کننده، حجم و نوع بسته‌بندی متغیر است. بذر کینوا در بازار در انواع سفید، قرمز و سیاه  و ترکیب این سه نوع (رنگی) عرضه می‌گردد.

برای خرید بذر باید نسبت به بذر گیاه مورد نظر شناخت کافی داشته و از قیمت به‌روز شده آن اطلاعات کافی داشته باشید. برای خرید یک بذر با کیفیت و مطمئن، توجه به خلوص، تمیز بودن و نبود شکستگی و ترک و توجه به وزن هزار دانه و…. لازم است.

مجموعه ایلیا با تولید انواع بذر کینوا باکیفیت و شناسنامه دار در کشور سالیان درازی است که  به عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز توزیع بذر کینو ا شناخته شده است. برای ثبت سفارشی خرید انواع بذر خود و  اطمینان از سلامت و کیفیت بذر کینوا، انتخاب مجموعه ایلیا بهترین گزینه می‌باشد.

همچنین ضمن خرید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و از مشاوره‌های رایگان آن‌ها در زمینه خرید بذر و کلیه اقدامات برای کشت تا برداشت کینوا استفاده نمائید.

کلیه کشاورزان، علاقه‌مندان به کشت کینوا، کشت و صنعت‌ها و کسانی که تمایل به توزیع و پخش انواع بذر کینوا در کشور دارند می‌توانند متناسب با نیاز خود از مجموعه ایلیا سفارش بگیرند و از همکاری با این مجموعه و مشاوره‌های رایگان متخصصین مجرب آن استفاده کنند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *