لیست قیمت بذر گیاه کینوا با عملکرد بالا

خرید و فروش گیاه کینوا

آیا با قیمت بذر گیاه کینوا با عملکرد بالا آشنایی لازم دارید؟ از مراکز خرید بذور استاندارد و لیست قیمت مطمئن اطلاع دارید؟ استعلام قیمت و کیفیت بذر را از کدام مرکز میگیرید؟

قیمت هر کیلو بذر و دانه گیاه کینوا

کینوا در دهه‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین غذا‌ها برای سلایق مختلف افراد در جهان تبدیل شده است. خصوصیاتی چون عدم وجود گلوتن، پروتئین بالا و مقادیر کافی از همه‌ی اسید آمینه‌های ضروری بدن، ویتامین B  و E و مواد معدنی سرشار آن باعث عام و خواص پسندی آن شده است.

دانه کینوا را می‌توان در منوی غذایی بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی سالم و رستوران‌ها و مراکزی از این دست مشاهده نمود. برای این منظور و برای اطمینان از قیمت مناسب بهترین گزینه خرید آن از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های معتبر می‌باشد.

قیمت آن برای مصرف کننده در بازار طبق بسته‌بندی و وزن محصول متغیر می‌باشد. برای خرید کینوا با کیفیت به صورت کیلویی و با قیمتی مناسب می‌توانید از سایت شرکت به‌صورت شبانه‌روزی سفارش و خرید کنید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایید.

قیمت بذر گیاه کینوا

محل خرید بذر گیاه کینوا اصلاح شده با قیمت مناسب

در اصلاح بذر، بوته‌ها بهتر گزینش شده و بذر‌گیری می‌شوند، در حالی‌که در بحث تراریختگی خصوصیات برتر به گیاه تزریق می‌شود یعنی ژنتیک گیاه مورد اصلاح و تغییر قرار می‌گیرد.

پس بعد از اصلاح بذر و کشت چند دوره، سازگاری محصول به شرایط آب وهوایی منطقه مورد نظر وفق یافته و محصولی بیشتری عاید تولید‌کننده می‌شود. با اصلاح بذور ارقام متناسب هر اقلیم شناسایی و مورد کاشت قرار می‌گیرند. مجموعه ایلیا با مشاوره در مورد اصلاح بذور، آمادگی خود را برای کمک به کلیه علاقه‌مندان به کشت این محصول و کارشناسان زراعت و اصلاح بذر را دارد.

خرید اینترنتی بذر کینوا با عملکرد بالا

در بازار خرید می‌توان انواع محصول کینوا را با کیفیت مختلف مشاهده نمود. اما برای خریدی مطمئن با عملکردی بالا ابتدا باید بذری با خلوص بالا و قدرت جوانه زنی خوب انتخاب شود. برای کشت بذر کینوا در کشور به طور متوسط به 8-10 کیلوگرم در هکتار بذر استفاده می‌شود تا عملکردی قابل قبول به‌دست آید.

اگرچه برای دستیابی به عملکردی بالا اولین نکته انتخاب بذر مناسب و با خلوص بالاست، اما کلیه مراحل از کاشت تا برداشت اگر به‌صورت درست و کارشناسی شده صورت نگیرند افت قابل‌توجهی در عملکرد را در پایان برداشت نشان می‌دهد.

خرید به‌صورت اینترنتی روشی مناسب و به‌صرفه بوده که برای این منظور فقط شناسایی شرکت معتبر لازم می‌باشد. با جستجوی پیرامون سوابق شرکت‎‌های فعال در این زمینه، می‌توان اقدام به خریدی مطمئن نمود. در صورت تمایل می‌توانید این وظیفه را به ما سپرده و خریدی با صرفه و قیمت مناسب برای بذر گیاه کینوا انجام داده و از مشاوره‌های رایگان کارشناسان شرکت بهره لازم را داشته باشید.

قیمت بذر گیاه کینوا

تاریخ کاشت کینوا در کشور

کینوا با سازگاری آب و هوایی متنوع قابلیت کشت در همه نوار شمالی و جنوبی کشور و استان‌های زاگرس نشین را دارد. کشت این محصول  محدودیت اقلیمی نداشته و همه واریته‌های آن را مورد برای رویش و رسیدن به بهره‌وری محصول انتخاب نمود.

کینوا علاوه بر تامین مصارف داخلی می‌تواند نیاز بازارهای کشور‌های همسایه چون عراق را نیز برآورده سازد. نیاز آبی محدود و دوره رشد سریع کینوا ،قابلیت رشد در خاک‌های شور با کیفیت پایین کشت آن‌را در سراسر کشور به کشاورزان توصیه می‌شود.

کشت آن در در دو نوع بهاره (مناطق معتدل و معتدل سرد) و پاییزه (مناطق گرمسیری) در کشور صورت می‌گیرد، حتی در مناطق مستعد رشد می‌توان در تابستان (مناطق معتدل و معتدل گرم) نیز به کشت آن اقدام نمود. کشت بهاره  از اسفند شروع شده وتا خرداد  ادامه می‌یابد. کشت پاییزه نیز از شهریور ماه لغایت اواخر آبان می‌تواند صورت گیرد.

نکته‌ای که باید در مورد تاریخ کشت مد‌نظر قرار گیرد این است که تاریخ درست و متناسب با اقلیم و نوع واریته بذر و دمای مناسب برای جوانه‌زنی انتخاب شود تا در پایان فصل سودآوری اقتصادی مناسبی به‌دست آید.تاریخ کاشت مناسب بر روی قیمت بذر گیاه کینوا بسیار تاثیر گذار است.

استقبال فراوان از کشت کینوا در کشور آینده‌ی رو‌به رشدی را برای تولید آن رقم خواهد زد. برای بهره‌گیری از این ریزمغذی و انواع فرآورده‌های مختلف آن که به‌صورت گرانوله، پودر و … در بازار موجود است می‌توان از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش شرکت ایلیا استفاده نمایید.

قیمت بذر گیاه کینوا

قیمت هر تن بذر گیاه کینوا

بدون شناسایی بازار فروش و اطمینان از وجود بازار تولید محصول مفهوم خود را از دست می‌دهد. بنابراین قبل از تولید و کشت، باید بازار‌یابی محصول بررسی و در اصل کشف قیمت بازار صورت گیرد.

اختلاف بین قیمت در سطوح و بازار‌های مختلف جز عادی و روال بازار بوده و ناشی از پرداخت هزینه برای انواع خدمات بازاریابی و حمل و نقل و نگهداری محصول می‌باشد.

قیمت هر تن کینوا بر اساس کیفیت و خلوص آن مشخص می‌شود. این قیمتی معادل یک سوم قیمت کینوا خارجی است. قیمت پایین‌تر آن نسبت به نمونه خارجی تاثیر زیادی در بازار داشته و مصرف کینوا داخلی را متداول تر نموده است.

خرید به‌صورت تنی بیشتر به شکل فله‌ای و برای صنایع بزرگ و شرکت‌های فرآوری و پس از برداشت انجام می‌شود. برای خریدی در این سطح شناسایی بازار و تولیدکنندگان عمده امروزی ضروری بوده و باعث خریدی مطمئن در سطح کلان می‌شود.

 شرکت ایلیا با بهره‌گیری از کارشناسان با تجربه در زمینه فروش می‌تواند خریدی مطمئن و تضمینی را برای کلیه خریداران عمده در کشور بیمه نماید.

قیمت بذر گیاه کینوا

قیمت بذر و دانه کینوا در بازار ایران

قیمت بذر بیشتر مورد نیاز کشاورزان بوده در حالی‌که قیمت دانه به جهت مصارف خوراکی و فرآوری اهمیت می‌یابد و نیاز گروه‌های بیشتری را مرتفع می‌نماید.  همچنین قیمت حال چه دانه و  بذر  برای دو گروه فروشنده و خریدار برای انجام معامله پایا‌پای لازم و جز ملزومات خریدی مطمئن می‌باشد. 

قیمت بذر و دانه بر اساس نوع بازار (داخلی یا خارجی) وزن ، نوع بسته بندی و پروسه آماده‌سازی ارزش‌گذاری می‌شود.

وجود رقابت بین تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات کینوا پیامد مهمی در تعیین قیمت‌گذاری دانه کینوا به‌دلیل انواع فرآوری‌های صورت گرفته بر روی آن شده است. دانه کینوا به صورت کیلویی و در بسته‌بندی‌های شکیل و متنوع برای تمامی سلایق در شرکت ایلیا تولید شده و روانه بازار فروش و نمایندگی‌های مجاز شرکت در کشور می‌شود.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *