پخش کینوا برای ورزشکاران

قیمت دانه کینوا

پخش کینوا برای ورزشکاران در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ تولید و عرضه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب در کدام مجموعه انجام می‌شود؟

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا یک شبه غله و متعلق به تیره اسفناج و چغندر می‌باشد. قدمت آن به حدود 5000 سال پیش برمی‌گردد. بومی کوه‌های منطقه آند در آمریکای جنوبی است.

دانه کینوا حاصل کشت بذر کینوا است. کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی از اولین کشورهایی هستند که بذر کینوا را کشت کردند و بیشترین تولید از دانه کینوا را داشتند. چند سالی است که بذر آن در کشور ما ایران نیز کشت می‌شود و بازده‌ی خوبی داشته است.علاقه مندان می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از مرکز پخش دانه کینوا برای ورزشکاران بدست آورند.

دانه کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا که دانه‌ای دولپه ای و نشاسته‌ای است دارای مواد مغذی زیادی است. ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی که شامل کلسیم، منیزیوم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و….، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان، فیبر، پروتئین و تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن در دانه کینوا وجود دارد که هر کدام از این‌ها نقش مهمی در سلامتی اعضای بدن دارند.

برخی محققان دانه کینوا را سالم ‌ترین غله دنیا معرفی کرده‌اند. ورزشکاران می توانند محصول مورد نیاز خود را از مرکز پخش این مجموعه خریداری نمایند.

دانه کینوا برای ورزشکاران

داشتن یک رژیم غذایی مناسب و سرشار از مواد مغذی برای ورزشکاران بسیار مهم می‌باشد. دانه کینوا یک گیاه مقوی و سبک است که برای همه افراد از جمله ورزشکاران مفید است. فیبر در دانه کینوا به میزان قابل توجهی وجود دارد و از لحاظ پروتئین غنی است، همانطور که می‌دانید مصرف غذاهای سرشار از فیبر و پروتئین برای افرادی که ورزش می‌کنند اهمیت زیادی دارد.

زیرا فیبر باعث می‌شود که فرد زودتر احساس سیری کرده و در نتیجه کمتر غذا بخورد و دچار اضافه وزن و چاقی نگردد. پروتئین هم در روند عضله سازی برای ورزشکاران مهم است که دانه کینوا به خاطر داشتن پروتئین به میزان بالا به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است. پخش دانه کینوا برای ورزشکاران توسط این مجموعه صورت می گیرد.

کینوا برای ورزشکاران

رژیم غذایی سالم با کینوا برای ورزشکاران

امروزه در بین افراد جامعه مصرف مواد غذایی سالم، مقوی و در عین حال سبک شیوع پیدا کرده است. ورزشکاران عزیز هم باید برای دریافت نتیجه‌ی بهتر از مواد غذایی سالم استفاده کنند. کینوا علاوه بر این که پروتئین و فیبر زیادی دارد، سرشار از ویتامین‌ها، املاح معدنی، اسید‌های چرب و آنتی اکسیدان است که همه‌ی این مواد مغذی برای ورزشکاران که رژیم می‌گیرند بسیار مهم است تا در طی رژیم بدنشان دچار کمبود مواد مغذی نشود.

وجود ویتامین‌های گروه B در کینوا باعث می‌شود بدن افراد در طی رژیم دچار کمبود این ویتامین و مشکلاتی مانند ریزش مو و شکنندگی ناخن نشود.

کینوا برای ورزشکاران

پخش کینوا برای ورزشکاران

اولین و بزرگترین مرکز پخش کینوا برای ورزشکاران در کشور باکیفیت ترین و بهترین دانه‌های کینوا را تولید و در سراسر کشور عرضه می‌نماید. برای تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمتی مناسب می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند گردید.

همکاری با پخش کینوا برای ورزشکاران

این سازمان هم چنین آماده همکاری و عقد قرارداد با باشگاه‌های بدن سازی، ورزشکاران، مربیان باشگاه‌ها، رژیم درمانگرها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در عرضه کینوا بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این سازمان در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *