بازار بذر کینوا اصلاح شده

بذر کینوا

وضعیت بازار بذر کینوا اصلاح شده چگونه است آیا کشت بذر کینوا اصلاح شده مقرون به صرفه می باشد؟ آیا بذر کینه و اصلاح شده تراریخته است؟

بذر کینوا اصلاح شده- غیر تراریخته

بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است و کشت آن در سالهای اخیر مورد توجه کشورهای مختلف ، از جمله ایران قرار گرفته است .  با توجه به بومی بودن بذر کینوا در آمریکای جنوبی ، جهت کشت بذر کینوا در ایران ، نیاز به اصلاح این بذر برای اقلیم آب و هوای ایران می باشد .  

به همین دلیل با کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و انتخاب بوته های برتر در طی چند نسل ، بذر کینوا برای آب اقلیم ایران سازگار شده است .  بنابراین اصلاح بذر کینوا از نظر زراعی بوده و هیچ دست ورزی ژنتیکی در آن صورت نگرفته است . دارای مزیت های بسیاری نسبت به بازار سایر غلات می باشد و سود اوری بالاتری نیز دارد.

به همین دلیل محصول تولید شده از بذر کینوا ، غیر تراریخته می باشد و با رعایت نکات زراعی ، می‌تواند به صورت ارگانیک نیز تولید شود .

بذر کینوا

سودآوری کشت بذر کینوا- دو برابر کشت گندم

بذر کینوا بذری با نیاز آبی کم است و نسبت به خشکی و شوری و مقاومت بالایی دارد .  به طور کلی پنج تا هفت نوبت آبیاری ، در طول دوره رشد این گیاه ، نیاز آبی آن را برطرف می کند .  به همین دلیل جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر می باشد .  بازار بذر کینوا اصلاح شده در کشور رو به افزایش می باشد و کشاورزان می توانند بذر را در سراسر کشور با کمترین هزینه دریافت نمایند.

همچنین بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد که حدود ۱۰۰ روز می باشد .  و در مناطق مستعد و امکان کشت آن دو نوبت در سال امکان پذیر است .  سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا ، دو برابر برخی از غلات از جمله گندم می باشد .  به همین دلیل کشت بذر کینوا اصلاح شده ، در سال‌های اخیر در مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است .

بذر کینوا

بازار بذر کینوا اصلاح شده

در سال های اخیر با توجه به افزایش کشت بذر کینوا در ایران ، بازار بذر کینوا اصلاح شده رونق یافته است .  پیش‌بینی می‌شود ، در سال های آینده نیز ، این روند افزایش یابد .  

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا اصلاح شده در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا اصلاح شده و تولید دانه های باکیفیت کینوا به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

بذر کینوا

همکاری با بازار بذر کینوا اصلاح شده

همچنین مجموعه ما ، در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا اصلاح شده با کشاورزان عزیز ، مشارکت می نماید .  جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در کشور و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *