عرضه و توزیع کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا ساپونین زدایی شده

عرضه و توزیع کینوا ساپونین زدایی شده با کیفیت و قیمتی مناسب در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ دانه کینوا در کدام مرکز به طور کامل و حرفه‌ای ساپونین زدائی می‌شود؟

شرکت توسعه تجارت ایلیا محصول کینوا ایرانی را در سطح کشور خریداری می کند. این مجموعه بعد از خرید محصول کینوا، در کارخانه فراوری کینوا را فراوری می کند. فراوری کینوا پروسه پیچیده و خاصی دارد. تعدادی از مجموعه ها درکشور اقدام به فراوری غیر اصولی کینوا کرده اند و محصول بدون استاندارد و کیفیت را در بازار عرضه می کنند.

کینوا اگر به خوبی فراوری و ساپونین زدایی نشود می تواند مصرف کننده را دچار مسمومیت و بیماری کند. لذا از خریداران و عرضه و توزیع کنندگان محصولات فراسودمند تقاضا می شود، در خرید کینوا ساپونین زدایی شده نهایت دقت را داشته باشند و از مراجع معتبر خریداری نمایند. این مجموعه کینوا ایرانی را با بهترین کیفیت به صورت ففله و بسته بندی در سراسر کشور توزیع می نماید.

ساپونین چیست و نقش آن در کینوا

ساپونین یک ماده تلخ گلیکوزیدی است که در پوسته خارجی دانه کینوا وجود دارد. نقش ساپونین در دانه کینوا حفاظت از آن در برابر حمله حشرات و آفات است، البته تا زمانی که از زمین‌های زراعی دانه آن برداشت نشده است. یعنی باید بعد از برداشت و قبل از مصرف خوراکی انسان حتما آن را حذف کرد.

 زیرا در صورت حذف نشدن آن فرد مصرف کننده ممکن است حتی دچار مسمومیت بشود. لذا حتما در هنگام خرید باید از مراکزی آن را خرید کرد که دارای مجوزات و استانداردهای لازم برای عرضه کینوا بدون ساپونین هستند، زیرا یک سری از افراد بدون هیچ گونه مجوزی اقدام به فروش دانه کینوا بدون فرآوری کامل در جامعه می‌کنند.

 کینوا ساپونین زدایی شده

دانه کینوا بومی کجاست و خواص آن

دانه کینوا حاصل از کشت بذر کینوا است که بومی کوه‌های منطقه آند در آمریکای جنوبی است. خواص منحصر به فرد آن باعث شده که طرفداران زیادی در جامعه امروزه داشته باشد. حتی بعضی از متخصصان دانه کینوا را سالم‌ترین غله دنیا معرفی کرده‌اند.

خواص و فواید کینوا عبارتند از: منبع کاملی از پروتئین به دلیل داشتن تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن، لازم به ذکر است که دانه کینوا تنها گیاهی است که تمام اسید 9 آمینه‌ ضروری بدن را دارد. عرضه دانه کینوا مقوی بدون ساپونین در کشور توسط این مجموعه صورت می گیرد.

 تنظیم قند خون در بیماران دیابتی و پیشگیری از ابتلا به دیابت بخاطر شاخص گلیسمی پایین آن، مناسب برای افراد سلیاکی بخاطر نداشتن گلوتن، بهبود عملکرد سیستم گوارش و روده‌ها، با داشتن املاح معدنی مانند کلسیم از پوکی استخوان در سالمندان جلوگیری کرده و برای سلامت استخوان و دندان بسیار مفید است، کاهش ابتلا به بیماری‌های قلب و عروق به دلیل داشتن اسیدچرب‌های امگا 3 و امگا 6 و…. .

دانه کینوا غذایی مناسب برای رژیم

دانه کینوا برای افرادی که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند گزینه بسیار مناسبی می‌باشد، به علت اینکه دانه کینوا طعمی مشابه برنج دارد و می‌تواند جایگزین برنج که غذای اصلی ایرانی‌هاست بشود، علاوه بر این مانند برنج سرشار از ویتامین‌های گروه B و E است و فرد با مصرف آن دچار کمبود این نوع ویتامین‌ها در بدن خود نمی‌شود.

 کینوا در واقع یک غذای سبک و خوش هضم با داشتن انرژی مناسب است به دلیل اینکه فیبر موجود در آن به میزان قابل توجهی بالاست و فرد بعد از خوردن دانه کینوا زودتر احساس سیری می‌کند و هم چنین بخاطر اینکه قند آن به آرامی آزاد می‌شود دیرتر هم احساس گرسنگی خواهد کرد. این مجموعه عرضه کننده بهترین دانه کینوا بدون ساپونین در کشور است.

غذا کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا ساپونین زدائی شده برای تمام سنین

کینوا یک غذای سبک و مقوی است که همه افراد در تمام سنین اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان و سایر افراد در شرایط خاص مانند زنان باردار و شیرده و… می‌توانند از آن در وعده غذایی روزانه خود استفاده بکنند.

دانه کینوا باید حتما به طور کامل و تخصصی فرآوری شود تا فرد مصرف کننده بخصوص کودکان، سالمندان و زنان باردار و شیرده دچار مشکل نشوند، از این رو خرید آن از مراکز معتبر بسیار مهم است. این مجموعه با تمام امکانات لازم و دانش کافی متخصصان آن، دانه کینوا به طور کامل ساپونین زدایی و فرآوری کرده و به بازار عرضه می‌کند.

عرضه و توزیع کینوا ساپونین زدائی شده

در این مجموعه دانه کینوا بصورت کاملا حرفه‌ای ساپونین زدائی می‌شود و به مشتریان گرامی عرضه می شود. برای تهیه دانه کینوا ساپونین زدائی شده می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و سفارش خود را بصورت بسته بندی یا فله و در مقادیر خرد و عمده با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب دریافت نمایید.

همکاری در عرضه کینوا ساپونین زدائی شده

این مرکز هم چنین آماده همکاری با مراکزی مانند بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، عطاری‌ها، فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها در جهت عرضه و توزیع کینوا ساپونین زدائی شده بسته بندی یا فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *