تفاوت قیمت هر تن کینوا ایرانی و وارداتی

کینوا

کینوا امروزه در ایران به صورت گسترده برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود. کینوا در حال حاضر در کشور به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد. قیمت هر تن کینوا ایرانی و وارداتی با یکدیگر تفاوت دارد و این تفاوت قیمت ناشی از عوامل موثری همچون کیفیت است. در ادامه مطلب در خصوص انواع کینوا ایرانی و وارداتی و قیمت این محصول صحبت خواهیم کرد.

انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران به صورت محصولات متنوعی عرضه می شود. تمامی این محصولات فاقد گلوتن هستند و دارای ارزش غذایی بالا می باشند. انواع محصولات غنی از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶ ، کلسیم، منیزیوم، فسفر، آهن، روی، سلنیوم و … می باشند. انواع محصولات کینوا در ایران شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا

کینوا حجیم شده، هستند. این محصولات به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به مشتریان عرضه می شوند. محصولات کینوا را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی و سایر مراکز فروش خریداری نمود.

کینوا ایرانی

کینوا در ایران از سال های پیش کشت می شود. این محصول در ابتدا توسط مردم آمریکای جنوبی مصرف می شده است و در این کشور بومی شده است. کینوا ایرانی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. انواع ایرانی درشت، کرم رنگ و کدر است و دارای بو بیشتری است. کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است و گیاه کینوا به این سبب دارای بو زیادی می باشد.

محصولات ایرانی دارای قیمت مناسب تری نسبت به انواع خارجی دارد و از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با نمونه های خارجی ندارد. کینوا ایرانی به صورت بسته بندی و کیلویی عرضه می شود و خریداران می توانند این محصول را از مراکز عرضه کننده خریداری کنند. خرید کینوا ایرانی باعث کمک به رشد اقتصاد کشور می شود و انگیزه ای برای کشاورزان عزیز است که محصول مرغوب تری را تولید نمایند.

کینوا

کینوا وارداتی

با افزایش مصرف کینوا در ایران، این دانه به صورت وارداتی نیز در کشور وجود دارد. کینوا وارداتی از لحاظ ارزش تغذیه ای نسبت به کینوا ایرانی برتری ندارد. کینوا وارداتی روشن و شفاف است و دارای ذرات درشت تری است. کشت وسیع کینوا امروزه در آرژانتین‌ و کلمبیا انجام می شود و بزرگ ترین تولید کننده های این دانه سرشار از خواص تغذیه ای، بولیوی، اکوادور، شیلی و آمریکا می باشند.

کینوا وارداتی دارای قیمت بالاتری است و این قیمت بالا ناشی از قیمت ارز می باشد. قیمت ارز در کشور ما بالا و دارای نوسان است و به همین سبب قیمت کینوا نیز بالا و نوسانی خواهد بود. کینوا وارداتی را می توان به صورت عمده و جزئی از مراکز فروش و وارد کننده خریداری نمود.

تولید کینوا ایرانی درجه یک

کینوا در ایران نیز در سال های اخیر به صورت گسترده تولید می شود. تولید کینوا ایرانی با توجه به این که این محصول دارای ارزش غذایی بالایی می باشد برای کشاورزان فروش خوبی را در بر دارد. کینوا ایرانی درجه یک توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید می شود. این مجموعه اولین و بزرگ ترین تولید کینوا در ایران است که محصولی درجه یک و با کیفیت بالا را برای مشتریان ارائه می کند. این مجموعه کینوا را به صورت عمده، کیلویی، جزئی و بسته بندی به فروش می رساند.

کینوا تولید شده در این مجموعه دارای دانه های درشت، بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و آفت زدگی، یکدست و دارای کیفیت درجه یک می باشد. علاقه مندان جهت خرید کینوا از مجموعه ایلیا از طریق  شماره های موجود و ارتباط با کارشناسان تخصصی، اقدام کنند.

قیمت خرید کینوا از کشاورز

کینوا ایرانی که امروزه به طور گسترده در کشور تولید می شود توسط کشاورزان عزیز کشت می شود. خرید این محصول از کشاورز دارای قیمت مناسب تری است زیرا هزینه های جانبی بسته بندی، حمل و نقل و فراوری را نخواهد داشت.

قیمت خرید کینوا از کشاورز با توجه به قیمت این محصول در سال تعیین می شود. همچنین قیمت خرید کینوا از کشاورز با توجه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت دانه ها که دانه های درشت، سالم، یکدست و بدون آفت زدگی باشند، تعیین می شود.

کینوا

قیمت عمده کینوا با مجوزات بهداشتی

کینوا به صورت عمده توسط شرکت های پخش و بسته بندی که کینوا را به صورت عمده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند و توسط شرکت های صنایع تبدیلی خریداری می شود. کارخانه جات با خرید کینوا علاوه بر افرودن به ارزش غذایی محصول تولیدی، محصولی جدید و نو را تولید می کنند که بازار فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد.

خرید کینوا باید همراه با دارا بودن مجوز بهداشتی مرکز عرضه کننده باشد. داشتن مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریدار می دهد که کینوا در محیط سالم و کنترل شده تولید شده است. قیمت هر تن کینوا با مجوز های بهداشتی با توجه به عوامل گسترده ای همچون: کیفیت دانه ها، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، نوع کاربرد و مصرف کینوا و حجم خرید تعیین می شود.

قیمت هر تن کینوا را نمی توان به صورت دقیق اعلام نمود، زیرا این قیمت ثابت نیست و دارای نوسان است. جهت اطلاع از قیمت عمده کینوا با مجوزات بهداشتی با مراکز فروش در ارتباط باشید.

قیمت کینوا فله سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل کینوا قرمز، کینوا سفید و کینوا سیاه است. این محصول به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. قیمت کینوا فله سه رنگ از قیمت انواع بسته بندی شده کمتر است و این کاهش قیمت ناشی از تفاوت در ارزش تغذیه ای محصول نیست و به دلیل نبود بسته بندی می باشد.

قیمت کینوا فله سه رنگ ایرانی کمتر از انواع وارداتی می باشد، زیرا قیمت کینوا سه رنگ وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و از آنجایی که قیمت ارز در کشور ما بالا است، قیمت این محصول نیز افزایشی خواهد بود.

خرید کینوا غیر فراوری شده از عطاری

کینوا غیر فراوری شده محصولی سمی و غیر قابل مصرف است، زیرا کینوا فراوری نشده دارای ماده به نام ساپونین است، ساپونین در پوسته خارجی دانه قرار دارد و ترکیبی غیرقابل مصرف برای انسان و حتی دام و طیور می باشد. قبل از مصرف کینوا باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود.

برخی از مراکز فروش کینوا از جمله عطاری ها که امکان تقلب در آن ها بیشتر است، اقدام به فروش کینوا غیر فراوری شده می کنند. این افراد کینوا را با قیمت پایین تر از حد معمول به مشتریان خود می فروشند. خریداران کینوا دقت کنند که قیمت پایین نشان دهنده دارا بودن کیفیت و مرغوبیت نیست و هنگام خرید از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول مطمئن شوید.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰

کینوا در سال ۱۴۰۰ قیمت متغیری داشته و در طی سال قیمتی ثابت نداشته است. این قیمت با توجه به کشور تولید کننده، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، کیفیت و نوع کاربرد و موارد مصرف کینوا متغیر بوده است. علاقه مندان جهت اطلاع از  قیمت هرکیلو کینوا در سال ۱۴۰۰ می توانند از طریق مراکز عرضه کننده این محصول اطلاعات لازم را جویا شوند.

خرید کینوا در تهران و سایر شهر ها

کینوا در ایران در تهران و سایر شهرها به فروش می رسد. خرید این محصول به صورت عمده و جزئی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر و‌ فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. خرید کینوا در تهران و سایر شهرها از طریق مجموعه ایلیا امکان پذیر است. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده کینوا در ایران است.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و شرکت ها و کارخانه جات صنایع تبدیلی می توانند جهت خرید کینوا و محصولات کینوا از طریق این مجموعه اقدام نمایند. این مجموعه کینوا را به صورت عمده و جزئی و در حجم های متفاوت برای مشتریان آماده می کند. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه به علت اینکه تولید کننده و وارد کننده مستقیم است، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

علاقه مندان جهت خرید کینوا در تهران و سایر شهرها می توانند از طریق نمایندگی های موجود در شهرها و سایت این مجموعه خرید خود را انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی های تجارت سبز ایلیا در تهران و سایر شهرها با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

قیمت برنج کینوا سفید

برنج کینوا سفید از پر مصرف ترین محصولات کینوا می باشد. برنج کینوا سفید فاقد گلوتن است و سرشار از مواد مغذی و معدنی است. این محصول در ایران نیز تولید می شود و دارای کیفیت بسیار مرغوبی می باشد.

برنج کینوا سفید دارای قیمت های متفاوتی می باشد و این قیمت ها ناشی از عواملی همچون کیفیت دانه ها، ایرانی یا خارجی بودن محصول، نوع کاربرد و مصرف، حجم خرید، نوع بسته بندی، یکدست بودن دانه ها، درشتی آن ها و ‌… می باشد. قیمت این محصول در کشور با توجه به عوامل موثر، ثابت نیست و دارای نوسان می باشد.

کینوا

قیمت کینوا کیلویی سیاه و قرمز

کینوا سیاه و‌ قرمز دو نوع از انواع کینوا هستند که دارای طعم خاص تری نسبت به کینوا سفید هستندمی باشند. کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد و‌ کینوا سیاه طعم شیرینی دارد. این دو رنگ کینوا بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و سالم می مانند. کینوا قرمز و سیاه به صورت کیلویی نیز عرضه می شوند. قیمت کینوا کیلویی سیاه و قرمز از انواع بسته بندی شده کمتر است، این قیمت ناشی از نبود هزینه بسته بندی می باشد.

از مزایای خرید کیلویی کینوا سیاه و قرمز می توان به قیمت پایین، خرید به مقدار نیاز و توجه بیشتر به کیفیت محصول اشاره نمود. قیمت کینوا کیلویی قرمز  و سیاه باتوجه به کیفیت، کشور تولید کننده، حجم خرید و… متغیر است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت دقیق کینوا سیاه و قرمز کیلویی با مراکز فروش و عرضه کننده محصولات کینوا در ارتباط باشند.

قیمت هر تن کینوا چقدر است؟

کینوا به صورت تناژ توسط خریداران عمده این محصول، خریداری می شود. از جمله خریداران کینوا به صورت تن می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده

کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود. قیمت هر تن کینوا با توجه به نوع کاربرد و کیفیت دانه و تولید داخلی یا خارجی بودن تعیین می شود. کارخانه جات خریدار کینوا برای اطلاع از قیمت هر تن کینوا می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا است و‌ قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

قیمت هرتن کینوا ایرانی از قیمت هر تن کینوا خارجی کمتر است. علاقه مندان می توانند از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه در ارتباط باشند و ضمن اطلاع از قیمت هر تن کینوا، از مشاوره تخصصی مشاوران نیز بهره مند شوند.

کینوا

تامین دانه و آرد کینوا تناژ

آرد کینوا حاصل فراوری بر روی دانه های کینوا می باشد. دانه و آرد کینوا جزو پرمصرف ترین محصولات کینوا می باشند. شرکت های تولید کننده محصولات غذایی برای خرید آرد و دانه کینوا به صورت تناژ به دنبال تامین کننده ای مطمئن هستند تا بتواند آرد و دانه کینوا را در موعد مقرر و با کیفیت بالا تامین کند.

شرکت ایلیا از مراکز تامین کننده دانه و آرد کینوا تناژ در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت و‌ همکاری با مجموعه های علاقه مند را دارد. کارخانه جات و‌ شرکت های علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین و همکاری محصولات با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *