فروشگاه کینوا برای کودک

غله کینوا

بزرگترین فروشگاه کینوا در کشور که عرضه کننده دانه کینوا ، آرد کینوا ، پروتئین کینوا ، ادویه و ماسک کینوا می باشد ، کینوا را که غذایی کامل و خوش هضم است برای مصرف گروه سنی کودک عرضه می نماید .

فروشگاه کینوا در کلیه استان ها

این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه کینوا در کلیه استانهای کشور ، عرضه کننده کینوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب است . در واقع کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه ، در استان‌های مختلف کشور کشت شده و بهترین کینوا از کلیه استان ها توسط این مجموعه خریداری و به صورت صنعتی فرآوری می‌شود .

کیفیت بالای کینوا تولید شده در این مجموعه ، به علت انجام فرآیند فرآوری ، طی چند مرحله در کارخانه صنعتی می باشد. کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ، فاقد ساپونین ، عاری از مواد زاید ، از جمله بذر علف های هرز و سنگ ریزه و بقایای گیاهی است .

به همین دلیل کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ، بلافاصله آماده مصرف است و نیاز به شست و شوی زیاد ندارد . کلیه مراکز پخش کینوا و محصولات ارگانیک و سالم ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، انجمن های سلیاک و دیابت ، فروشگاه‌های مواد غذایی بدون گلوتن و . . . برای تهیه کینوا به صورت عمده و بسته بندی می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

این مجموعه بهترین کینوا تولید شده در داخل کشور را ، به همراه دیگر محصولات کینوا ، به صورت فله در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

تولید محصولات مختلف و فروشگاه کینوا برای کودک

در این مجموعه پس از فرآوری دانه کینوا ، کینوا سفید و رنگی با کیفیت بالا ، در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در کلیه استان‌ها عرضه می‌شود . همچنین از دانه کینوا ، آرد کینوا و آرد فرنی کینوا نیز تولید و در سراسر کشور ، عرضه می گردد .

این مجموعه برای اولین بار در کشور اقدام به تولید محصولات دیگر کینوا اعم از پرک کینوا ، پودر پروتئینی کینوا برای ورزشکاران ، انواع ادویه کینوا ، سویق کینوا ، ماسک کینوا و اسنک کینوا که مخصوصا برای گروه سنی کودک مفید هستند را تولید و عرضه می نماید .

کلیه محصولات تولید و عرضه شده در این فروشگاه ، دارای استانداردها و مجوزات لازم از مراکز مربوطه می باشد . جهت تهیه این محصولات در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

کینوا

فروشگاه عرضه کینوا غذایی مفید برای کودک

کینوا غذایی سبک است که فواید زیاد آن ، به علت وجود مواد مغذی موجود در آن می باشد . میزان پروتئین کینوا مشابه گندم است و از غلاتی مانند برنج و ذرت بیشتر می باشد .

ترکیبات اسید آمینه ای کینوا نشان می‌دهد ، که این دانه تمام اسید آمینه های ضروری برای کودکان و بزرگسالان را در بر دارد . همچنین پروتئین کینوا نسبت به دانه غلات ، به طور خاص دارای اسید آمینه لیزین بیشتری است .

با توجه به اینکه لیزین یک اسیدآمینه محدود کننده در غلات است ، کینوا منبع مناسبی برای این اسید آمینه ضروری برای انسان ، می باشد .

ارزش غذایی دانه کینوا

میزان اسید آمینه های سیستین و متیونین موجود در کینوا برای گروه سنی کودک ۲ تا ۱۲ سال کافی است . همچنین پروتئین دانه کینوا مقادیر مناسبی از اسید آمینه های هیستیدین ، فنیل آلانین ، ایزولوسین ، ترئونین ، آلانین و والین که اسید آمینه های ضروری برای کودکان و بزرگسالان می باشند ، را به مقدار کافی دارد . در این فروشگاه می توانید بهترین کینوا ایرانی با استاندارد و انالیز کیفی را تهیه کنید.

کینوا دارای مقادیر زیادی کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی و فسفر می‌باشد و میزان مواد معدنی آن از غلاتی مانند گندم ، ذرت و برنج بیشتر است . بعلاوه کینوا دارای امگا ۳ ، امگا ۶  ، امگا 9 و ویتامین‌های A ، B1 ، B2 ، B3 ، B6 ، B9 و ویتامین E و مواد آنتی اکسیدانی نیز می باشد .

دانه و آرد کینوا را می توان به انواع غذاهای مخصوص کودکان اضافه کرد ، تا ارزش غذایی آنها بهبود یابد . البته طعم اصلی غذا تغییر نمی‌کند . بنابراین می تواند کینوا به عنوان ماده غذایی مفید ، برای گروه‌ سنی کودک در وعده های غذایی آن ها قرار بگیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *