سایت اینترنتی بذر کینوا با قوه نامیه بالا

خرید بذر کینوا

این سایت اینترنتی بذر کینوا با قوه نامیه بالا را با بهترین کیفیت و خلوص بالا تهیه کرده و به سراسر کشور عرضه می نماید و متقاضیان می توانند بذر کینوا با قوه نامیه بالا را از این سایت به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

کینوا چیست ؟

 یک شبه غله بومی آمریکای جنوبی است. کینوا ابتدا در کشورهای شیلی، بولیوی، اکوادور و پرو کشت شد. اما امروزه به عنوان یک غذای کامل شناخته می شود به علت اینکه کیفیت پروتئینی بالایی دارد، در اکثر کشورهای دنیا کشت می شود.سازمان فائو سال 2013 را سال کینوا نام گذاری کردند. به دلیل ارزش غذایی بسیار بالای کینوا این نام گذاری صورت گرفت. از آن سال به بعد سازمان فائو تمام کشورها را به کشت کینوا تشویق کرد.

جامع ترین سایت بذر کینوا برای کشت با قوه نامیه بالا

 بذر کینوا دارای رنگ های سفید، زرد، قرمز، سیاه، بنفش و قهوه ای است. پوسته ای که اطراف بذر را پوشانده حاوی ساپونین  است، یک ماده گلیکوزیدی و سمی است و باید حذف شود. این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به حذف ساپونین می کند. بذر کینوا مقاوم به خشکی و شوری است. در مقایسه کینوا با گندم و جو در شرایط شوری، کینوا گیاه مقاوم تری نسبت به شوری است. این گیاه عملکردهای متفاوتی در خاک های شور از خود نشان میدهد به طور مثال دارای کیسه های نمکی در سطح و زیر برگش است که موجب دفع نمک اضافی در گیاه می شود.

کینوا

یکی از مراحل مهم و اصلی در کشت کینوا استفاده از بذور مناسب است. بذور مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. بذور حتما شناسنامه دار و گواهی شده باشد. متاسفانه افراد متقلب بذرهای کینوا تقلبی و دارای علف هرز و بیماری را به کشاورزان میفروشند. بذرهای شناسنامه دار وگواهی شده فاقد بذور علف هرز هستند. زیرا عامل مهم و محدود کننده در کشت کینوا کنترل علف های هرز می باشد. به دلیل اینکه اگر بذرهای کینوا با بذور علف هرز مخلوط شوند عملکرد نهایی محصول ممکن است خیلی کم شده یا حتی به صفر برسد. به طور کلی در این مورد بذر باید خلوص ژنتیکی و فیزیکی داشته باشد.
  2. قوه نامیه یا میزان درصد جوانه زنی بذر بالا باشد.
  3. بذور عاری از عوامل بیماری زا باشد. زیرا بیماری سفیدک از طریق بذر منتقل می شود.
کینوا

قوه نامیه بذر کینوا

به میزان جوانه زنی بذرها و ایجاد گیاهی سالم و قوی قوه نامیه می گویند گه برحسب درصد بیان می شود.

 یکی از مراحل اصلی و مهم در کشت کینوا استفاده از بذرهای با قوه نامیه بالا است. به عنوان مثال یک کشاورز هزینه های مختلفی برای کشت خود باید بپردازد. مثل هزینه های آبیاری، کوددهی، سمپاشی، هزینه کارگر. اما اگر برای تهیه بذر خود دقت کافی نداشته باشد. عملکرد کشت محصولش ممکن است به صفر برسد. پس خیلی ارزش دارد که بذر های با قوه نامیه بالا ،گواهی شده و شناسنامه دار از مراکز معتبر تهیه نماید. این مجموعه با داشتن متخصصان بذر و امکانات لازم بذور کینوا با قوه نامیه بالا و عملکرد مناسب، شناسنامه دار و گواهی شده را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

سایت اینترنتی بذر کینوا با قوه نامیه بالا

در این سایت اینترنتی می توانید بذر کینوا با کیفیت عالی و قوه ی جوانه زنی بسیار بالا را سفارش دهید و در هر شهری که باشید تحویل بگیرید. این مجموعه بذر کینوا  اصل را به همراه مشاوره ی عالی کشت و تخصصی به کشاورزان ارائه می دهد. کشاورزان برای کاهش ریسک تولید و خرید و فروش محصول کینوا در بازار می توانند با عقد قرارداد خرید و فروش تضمینی محصول با شرکت ایلیا همکاری نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *