خرید فروش کینوا برای کودک

سایت کینوا برای دیابت

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا ، انواع دانه های کینوا که برای مصرف گروه های سنی کودک تا سالمند بسیار مفید است ، را با کیفیت بالا در داخل کشور تولید نموده و در سراسر کشور عرضه می نماید .

عرضه و خرید فروش کینوا برای کودک در سراسر کشور

بهترین دانه‌های کینوا با کیفیت بالا می‌توانید از این مجموعه تهیه خریداری نمایید مجموعه ما به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور کینوا ایرانی را در داخل کشور تولید نموده و به‌صورت صنعتی در کارخانه فرآوری می‌نماید ، تا ساپونین موجود در پوسته آن جداسازی شده و برای مصرف آماده گردد . در این مجموعه علاوه بر عرضه مستقیم بهترین دانه های کینوا با کیفیت بالا ، محصولات مختلف دیگری نیز از کینوا تولید می‌شود که در سراسر کشور در اختیار اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد .

انواع محصولات کینوا  عرضه‌شده در این مجموعه ، شامل دانه های کینوا  سفید و رنگی ، آرد خالص کینوا  آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، انواع ادویه کینوا ، ماسک کینوا و اسنک کینوا  می باشد . این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا فعالیت دارد و تمام این محصولات را با داشتن مجوز و استانداردهای لازم تولید کرده و در سراسر کشور عرضه می‌نماید . خرید فروش کینوا برای استفاده کودک را می توانید در این مجموعه تهیه نمایید.

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها و باشگاه‌های بدن‌سازی ، مراکز عرضه محصولات سالم و ارگانیک می‌تواند این محصولات را به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند و از خدمات ویژه ما استفاده کنند .

کینوا کودک

فواید کینوا برای کودک و خرید فروش آن

کینوا  به علت ارزش غذایی بالایی که دارد مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است . وجود تمام اسیدآمینه‌های ضروری در کینوا و به مقدار کافی ، می‌تواند تاثیر خوبی بر رشد کودکان داشته باشد . همچنین این شبه غله منبع خوبی از ویتامین‌های A ، B1 و E ، مواد معدنی ، پروتئین ، آنتی‌اکسیدان و مقدار زیادی فیبر می باشد و قند آن نیز پایین است .

کینوا بهترین غذای پروتئینی برای رشد کودکان است .  و تمامی اسیدهای آمینه ضروری برای رشد استخوانها و مغز کودک دارا بوده و بهترین جایگزین گوشت در تهیه پوره برای کودکان است . بهترین دانه کینوا برای مصرف کودک در این مجموعه خرید فروش می شود.

همچنین میزان آهن کینوا بالا است و در تشکیل گلبول های قرمز خون کودک نقش اساسی دارد . کینوا همچنین بهترین منبع طبیعی غنی از منیزیم ، کلسیم ، منگنز ، آهن ، فسفر ، روی و پتاسیم می باشد و از بروز پیش دیابتی در کودکان جلوگیری می کند . زیرا مقدار قند و شاخص گلیسمی آن نیز بسیار کم است .

غله کینوا

روش مصرف کینوا در برنامه غذایی کودک

اکثر پزشکان توصیه می‌کنند که کینوا برای کودکان هشت ماه و بالاتر از آن استفاده شود . البته لازم به ذکر است که درصورتی‌که تمایل به مصرف کینوا در رژیم غذای کودک خود دارید ، بهتر است که ابتدا مقدار کمی از این شبه غله در رژیم آن استفاده کنید ، تا بدن به این غذای جدید عادت نماید . خرید فروش دانه کینوا برای مصرف کینوا با کیفیت و استاندارد لازم را می توانید در این مجموعه انجام دهید.

دانه های کینوا را می توانید با سبزیجات و یا همراه با گوشت پخته و به یا به انواع سوپ نیز اضافه نمایید . همچنین می‌توانید به صورت پوره تهیه نموده و یا مشابه برنج کته نمایید و از این غذای مفید برای برنامه غذایی کودک دلبندتان استفاده کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *