سایت فروش کینوا برای کودک

برنج کینوا

سایت فروش  انواع محصولات کینوا ، دانه ، سویق و اسنک کینوا را که برای کودک بسیار مفیدند ، در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

بهترین سایت فروش کینوا برای کودک

در این سایت فروش دانه کینوا و انواع محصولات کینوا اعم از آرد فرنی کینوا ، آرد خالص کینوا ، سویق کینوا ، اسنک کینوا و انواع ادویه کینوا برای کودک و همه ی سنین به فروش می رسد . تمام این محصولات که توسط مجموعه ما تولید و عرضه می شوند ، دارای استاندارها و مجوزات لازم می باشند .

این مجموعه کینوا سفید و رنگی و دیگر محصولات کینوا که از ارزش غذایی بالایی برخوردارند ، را در کلیه استان های کشور ، با قیمت و کیفیت مناسب ، به صورت بسته بندی و عمده ، عرضه می نماید .

کلیه مراکز پخش محصولات سالم و فراسودمند ، انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، افراد علاقه مند به محصولات غذایی سالم به خصوص برای کودک و . . . برای تهیه و فروش کینوا به صورت خرد و عمده ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

تولید و فروش انواع محصولات کینوا برای کودک

این مجموعه کینوا را در مناطق مختلف کشور مورد کشت قرار داده و کینوا ایرانی تولید و قابل فروش می باشد . دانه های کینوا برای کودک و سایر سنین که کیفیت مناسبی دارند ، از استان های مختلف توسط این مجموعه جمع آوری و سپس فرآوری می شوند .

کینوا در پوسته خود ماده ای گلیکوزیدی ، صابونی و تلخ مزه دارد که حتما قبل از مصرف ، باید جداسازی شود . این مجموعه با انجام فرآوری مکانیزه کینوا در کارخانه صنعتی ، ساپونین را حذف کرده و کینوا آماده به طبخ را عرضه می نماید .

همچنین از کینوا فرآوری شده ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، پرک کینوا ، اسنک کینوا و ماسک کینوا نیز تولید و در کلیه استان ها ، به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا کودک

کینوا منبعی غنی از کلسیم برای کودک

کلسیم مسئول بسیاری از کارکردهای ساختاری بافتهای سخت و نرم بدن و همچنین تنظیم انتقال عصبی عضلانی محرکهای شیمیایی و الکتریکی ، ترشح سلولی و لخته شدن خون می باشد . بنابراین کلسیم یک جزء اساسی رژیم است .

مقدار کلسیم 400 میلی گرم در روز برای کودکان 6 تا 12 ماه تا 1300 میلی گرم در روز ، برای بزرگسالان توصیه شده است .  به طور متوسط  ، با ​​مصرف مواد غذایی  ، 800 تا 1000 میلی گرم در روز ، تامین می شود .

کینوا 114 تا 128 میلی گرم از نیاز روزانه به کلسیم را فرا هم می کند . کینوا سرشار از کلسیم است ، که به راحتی توسط بدن قابل جذب می باشد . به طور متوسط هر 100 گرم ماده خشک کینوا (هر فنجان دانه کینوا) ، 104 میلی گرم کلسیم دارد . فروش کینوا برای کودک با بهترین کیفیت و انالیز در این مجموعه قابل عرضه می باشد.

کینوا ، حاوی بیش از 4 برابر ذرت ، بسیار بیشتر از گندم و تقریباً 3 برابر برنج کلسیم دارد . بنابراین مصرف دانه کینوا ، می تواند به جلوگیری از کمبود کلسیم و پوکی استخوان کمک خوبی نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *