قیمت فروش بذر کینوا در اهواز

بذر کینوا

برای اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در اهواز ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، در ارتباط باشید و با عقد قرارداد، محصول خود را به صورت کاملاً تضمینی در این مجموعه به فروش برسانید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا جزو بذور بسیار ریز است که وزن هزار دانه آن بین 2 تا 3 گرم است. بذر کینوا به خشکی، شوری و یخ زدگی مقاوم است و حتی در حداقل شرایط زراعی قادر به رشد می باشد. همچنین امکان کشت آن در مناطق مختلف جهان، با آب و هوای متفاوت وجود دارد. زیرا بذر کینوا به تغییرات اقلیمی سازگار است.

بذر کینوا طی هزاران سال در جنوب آمریکا، غذای اصلی مردم این مناطق را تولید می کرده است. از رشد بذر کینوا، دانه هایی حاوی مواد غذایی ارزشمند تولید می شود. این دانه ها به علت ارزش غذایی بالای و کاربرد وسیع تغذیه ای، در بین مردم این مناطق به خاویار سبز معروف است.

کاربرد های کشت کینوا در اهواز

در ایران کشت کینوا به شدت در حال توسعه است و مصرف ان نیز رواج زیادی پیدا کرده است . کشاورزان در اهواز و سایر شهر های ایران که علاقه مند به کشت بذر کینوا هستند نیاز به بذر مناسب با کیفیت عالی دارند که می توانند در این مموعه قیمت مناسب با کیفیت درجه یک را استعلام نمایند.

 از دانه های حاصل از رشد بذر کینوا برای تهیه انواع غذاها، سوپ و سالاد و از آرد آن برای تولید انواع نان، بیسکویت، غلات صبحانه استفاده می گردد. همچنین ساقه و برگ آن به عنوان علوفه خوش خوراک دام به کار می رود.

بذر کینوا با دوره رشدی حدود 100 روز، جزو گیاهان زودرس می باشد. بذر کینوا نیاز آبی کمی دارد و از انوع روش های آبیاری، برای رشد آن می توان استفاده نمود. همچنین کشت بذر کینوا به انواع روش های سنتی و مکانیزه امکان پذیر است.

در ادامه به طور خلاصه، نحوه کشت بذر کینوا بیان می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا، با مجموعه ما تماس بگیرید. این مجموعه در تمام استان های کشور، تجربه کشت بذر کینوا را در کنار کشاورزان عزیز دارد. و شما را در تولید محصولی با عملکرد مطلوب یاری می رساند.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا و استعلام قیمت در اهواز

مقاومت بالا به خشکی و شوری، سازگاری با تغییرات اقلیمی، سودآوری بالا نسبت به برخی از غلات از جمه گندم، باعث رونق کشت بذر در استان های مختلف کشور،گردیده است.

تنوع اقلیمی در مناطق مختلف استان خوزستان باعث شده است که تاریخ کشت بذر کینوا در اهواز و سایر مناطق آن، متفاوت باشد. همانطورکه می دانید، انتخاب مناسب تاریخ کشت، جهت تولید محصولی با عملکرد بالا، بسیار مهم می باشد.

حتی در برخی از مناطق کشور، کشت بذر کینوا در تاریخ نامناسب، باعث از بین رفتن کامل محصول گردیده است. برای انتخاب تاریخ کشت بذر کینوا در اهواز، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید. قیمت های فروش بذر کینوا در کشور بسیار متفاوت هستند و بسته به کیفیت تنوع ققیمت وجود دارد. در اهواز با توجه به اقلیم خاصی که وجود دارد می توانید در کنار بذر درجه یکی که از این شرکت خریداری می کنید مشاوره ی کشت تخصصی مخصوص زمین خود دریافت کنید و ریسک کشت خود را به حداقل برسانید.

برای کشت بذر کینوا در اهواز، مشابه سایر مناطق، کشت به صورت سطحی انجام می شود. زیرا همانطور که بیان شد، بذر کینوا بسیار ریز است و عمق زیاد باعث خفگی بذر ها خواهد گردید.

 جهت آماده سازی زمین برای کشت بذر کینوا، به شخم، دو مرحله دیسک سنگین و سبک و کودپاشی، نیاز است. برای کشت بذر کینوا، نیاز به 8 تا 10 کیلوگرم در هکتار است. که حداقل 2 تن و حداکثر 5/5 تن در هکتار عملکرد خواهد داشت.

بذر کینوا

کوددهی و آبیاری بذر کینوا در اهواز

همانطور که بیان شد، کشت بذر کینوا به روش سنتی یا مکانیزه انجام می شود. اگرچه کشت مکانیزه، سودآورتر است. برای کشت بذر کینوا به روش مکانیزه از دستگاه خطی کار غلات می توان استفاده نمود. در این شرایط باید فاصل ردیف ها 50 سانتی متر، فاصله بذرها در هر ردیف 5تا 7 سانتی مترو فاصله عمق کاشت 1 تا 2 سانتی متر خواهد بود. علاقه مندان به کشت بذر کینوا در اهواز برای استعلام قیمت بذر کینوا با عملکرد بالا می توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و مشاوره ی کشت تخصصی دریافت نمایند.

برای آبیاری بذر کینوا در دوره رشد آن، نیاز به 5 تا 7 نوبت آبیاری با فاصله 10 تا 15 روز می باشد. جهت افزایش عملکر بذر کینوا نیز می توان از کودهای آلی و شیمیایی استفاده نمود. به کاربردن 150 کیلوگرم NPK و یا 150 کیلوگرم سوپرفسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس، باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می شود.

برای برداشت مکانیزه، محصول کینوا از کمباین برداشت کلزا با تغییر هدِ برداشت استفاده می شود.

استان خوزستان و شهر اهواز دارای زمستان های معتدل است و چالش سرما در آن وجود ندارد. بنابراین، از باران های زمستانه می توان برای آبیاری بذر کینوا نیز استفاده نمود. همچنین استان خوزستان و اهواز دارای خاک زراعی بسیار مرغوبی هستند و عملکرد زراعی بالایی در کشت بذر کینوا، حاصل می شود.

بذر کینوا

قیمت فروش بذر کینوا در اهواز

سازمان فائو سال 2013 را سال بین المللی کینوا نامگذاری کرد. وسایر کشورها را به کشت بذر کینوا ترغیب نمود. کشور ایران نیز در سال های اخیر، بذر کینوا را کشت می نماید. استان های مختلف از جمله خوزستان و اهواز نیز با کشت بذر کینوا، محصولی با عملکرد مطلوب تولید کرده اند.

همزمان با افزایش کشت بذر کینوا، خرید وفروش بذر کینوا نیز روند افزایشی داشته است. خرید و فروش بذر کینوا در استان های مختلف کشور، با قیمت های متفاوتی صورت می پذیرد. برای اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در اهواز و همچنین قیمت خرید آن می توانید با ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید وفروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، عرضه می نماید.

همچنین در زمینه کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا، مشاوره ارائه می نماید. تمام خدمات مشاوره ای این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در اهواز و سایر استان ها، به صورت کاملاً رایگان، ارائه می شود.

همچنین این مجموعه، پس از عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوا تولید شده توسط کشاورز را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد. برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *