خرید و فروش دانه کینوا و آرد شیراز

جهت تهیه دانه کینوا و آرد آن در شیراز و شهرهای مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه و آرد کینوا در کشور، در ارتباط باشید.

کینوا در ایران

دانه کینوا شبه غله ای است که دارای قدمت چند هزار ساله و بومی جنوب آمریکا است. دانه کینوا از 5000 سال قبل تا کنون در کشورهای اکوادور، بولیوی و پرو به عنوان غذایی اصلی استفاده می شود.

دانه کینوا در سال های اخیر در کشورهای آرژانتین و کلمبیا به صورت وسیع کشت می شود. همچنین در آمریکای شمالی نیز برای مصارف غذایی و به صورت تجاری استفاده می شود.

دانه کینوا پس از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، از آن برداشت می شود. اما به طور مستقیم امکان مصرف آن وجود ندارد. زیرا دانه کینوا در پوسته خود، ماده ای گلیکوزیدی و صابونی دارد که برای انسان سمی است. بنابراین لازم است که طی فرآیند فرآوری ساپونین حذف شود. در ایران مصرف و شناخت دانه و آرد کینوا رو به گسترش است و علاقه مندان برای خرید فروش دانه و آرد کینوا در شیراز و سایر شهر های ایران می توانند با این مجموعه در تماس بوده محصول با کیفیت و استاندارد را سفارش دهند.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران، ساپونین زدائی دانه کینوا را با استفاده از دستگاه های صنعتی انجام می دهد. این مجموعه دانه کینوا آماده به طبخ را به صورت عمده و بسته بندی عرضه می کند. همچنین از دانه کینوا فاقد ساپونین برای تولید آرد کینوا نیز استفاده می شود.

دانه کینوا به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با برنج پخته می شود. همچنین جهت افزایش ارزش غذایی، به انواع خورشت ها، آش، سوپ، سالاد، حلیم و… نیز اضافه می شود.

کینوا

فواید آرد کینوا و خرید فروش در شیراز

همانطور که مطلع هستید، دانه های گندم منبع اصلی تولید انرژی برای انسان می باشند. و علاوه بر انواع نان، بسیاری از  فرآورده های آردی با استفاده از آرد گندم، تولید می شوند. دانه گندم از نظر اسید آمینه هایی مانند لیزین فقیر است. همچنین دانه های کامل آن نیز دارای حداقل فعالیت آنتی اکسیدانی هستند.

دانه گندم در شرایط طبیعی، منبع خوب ویتامین های گروه B، آهن و روی است. اما تجمع این مواد بیشتر در سبوس آن می باشد. اما با حذف سبوس، داین مواد غذایی ارزشمند در آرد سفید یافت نمی‌شود. آرد کینوا دارای مصارف مختلفی است و با توجه به توسعه مصرف دانه کینوا در کشور علاقه مندان به مصرف و دانه و آرد کینوا در شیراز می توانند این محصول را در این مجموعه خرید فروش نمایند.

  گلوتن موجود در دانه گندم، حاوی اسید آمینه های گلوتامیک و پرولین می باشد که هر دو برای انسان غیر ضروری هستند. همچنین آرد سفید و نرم گندم در صورت استفاده هر روز، باعث ایجاد مواد چسبنده در روده و یبوست در انسان می شود. اما به دلیل این که کینوا بدون گلوتن است هضم بسیار راحتی داشته و مشکلاتی برای گوارش ایجاد نمی کند.

کینوا

دانه و آرد کینوا و اهمیت در تغذیه

آرد کینوا که حاصل دانه های مغذی کینوا است، دارای ارزش غذایی بالا و سرشار از پروتئین، ویتامین های گروه B، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید می باشد.  آرد کینوا دارای املاحی مانند کلسیم، منیزیم، منگنز، فیبر، مس و روی است. بنابراین ماده غذایی ارزشمند برای مصرف انسان می باشد.

همچنین آرد کینوا فاقد گلوتن است و مخصوصاً برای بیماران سلیاکی که توانایی هضم گلوتن را ندارند، بسیار مناسب است.  آرد کینوا به عنوان یک افزایش دهنده حجم، برای تولید نان ها حجیم شده استفاده می شود.

میزان چربی آرد کینوا نسبت به آرد گندم بیشتر است و مصرف آن برای تولید کیک و نان، باعث نرم تر شدن و خوشمزه شدن آن می باشد. آرد کینوا به صورت ترکیب با آرد گندم و ذرت، برای تولید نان و بیسکویت و غلات صبحانه، کاربرد دارد. برای خرید کیلویی کینوا سفید و سه رنگ می توانید به سایت فروشگاهی ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

کینوا

خرید و فروش دانه کینوا و آرد شیراز

در سال های اخیر، تولید و مصرف دانه کینوا و آرد آن در ایران نیز روند افزایشی داشته است. همچنین بازار خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن نیز در شیراز و مناطق مختلف کشور، مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در شیراز و شهرهای مختلف کشور، فعالیت می نماید. همچنین این مجموعه در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا در شیراز و استان های مختلف کشور، با جهاد کشاورزی همکاری می نماید.

این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا در شیراز و دیگر مناطق کشور، مشاوره رایگان ارائه می نماید. مجموعه ما پس از خرید تضمینی دانه های مرغوب کینوا، برای اولین بار در ایران، این دانه ها را فرآوری می کند.

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در ایران، دانه آماده به طبخ و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف عرضه می نماید. این مجموعه آماده همکاری با کلیه هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی می باشد.

جهت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در شیراز و هر استانی که هستید و استفاده از کلیه خدمات شرکت می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *