قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت کرج

ماده غذایی کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا را از کدام مجموعه می‌‌توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز می‌‌توان ، دانه کینوا باکیفیت در کرج تهیه کرد؟ کدام مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به‌ صورت عمده در تناژ بالا در کرج توزیع می‌نماید؟

دانه کینوا شبه غله ای غنی از اسید آمینه‌های ضروری

دانه کینوا شبه غله‌ای متعلق به خانواده‌ تاج خروس است که با قدمتی چند هزار ساله در آمریکای جنوبی استفاده می شود . مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی دانه کینوا را ، به ‌‌عنوان غذای اصلی خود استفاده می‌نمایند .

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا در مناطق مختلف جهان ، مصرف آن مورد توجه قرار بگیرد . دانه کینوا حاوی همه ۹ اسیدآمینه ضروری برای انسان می باشد . همچنین به‌‌عنوان به همین دلیل به‌‌عنوان یک پروتئین کامل ، تأمین‌کننده پروتئین مورد نیاز انسان محسوب می شود . قیمت خرید فروش کینوا در کرج با کیفیت بسیار عالی در این مجموعه انجام می پذیرد.

بعلاوه دانه کینوا ویتامین‌های گروه B از جمله تیامین ، نیاسین ، فولات و ویتامین B6 را در خود ذخیره دارد . همچنین ویتامین E و املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ، منیزیم ، فیبر ، آهن ، منگنزف روی و مس از جمله مواد مفید موجود در دانه کینوا هستند .

کینوا

اهمیت مصرف اسید آمینه های ضروری

اسیدهای آمینه ضروری ، اسید آمینه هایی هستند که توسط بدن تولید نمی‌شوند ، به همین دلیل برای تامین آن‌ها نیاز است که رژیم غذایی مناسبی مصرف شود . بهترین منبع اسید آمینه‌های ضروری پروتئین‌های دامی مانند گوشت قرمز تخم‌مرغ و گوشت سفید و همچنین دانه‌هایی مانند کینوا می باشند .

همان طور که بیان گردید دانه کینوا ، تمام اسیدآمینه‌های ضروری برای انسان را دارد . اسیدهای آمینه زنجیره های ساخت پروتئین هستند که و ترکیباتی که نقش مهمی در بدن ایفا می کنند ، می باشند . بهترین قیمت خرید فروش کینوا در کرج را می توانید در حجم های بالا در این مجموعه دریافت نمایید.

همچنین برای فرآیندهای حیاتی مانند ساخت پروتئین‌ها ، سنتز هورمون‌ها و انتقال‌دهنده‌های عصبی مورد نیاز می‌باشند . بعضی از اسیدهای آمینه برای تقویت عملکردهای عضلانی و خلق‌وخو ضروری اند .

برخی دیگر از اسیدهای آمینه مکمل رشد بوده و در تولید انرژی نقش اساسی دارند . بعضی از اسیدآمینه‌های ضروری برای متابولیسم چربی و عملکرد ایمنی نقش مهمی ایفا می‌کنند .

همچنین برخی از آن‌ها برای به‌‌عنوان تشکیل‌دهنده انتقال‌دهنده‌های عصبی هستند و خلق‌وخو و خواب انسان را تنظیم می‌نماید . به علاوه برای متابولیسم سم‌زدایی و برای رشد بافت و جذب مواد معدنی مورد نیاز بدن برخی از اسیدهای آمینه ، ضروری است که در بدن وجود داشته باشند . برای استعلام قیمت خرید فروش کینوا در کرج می توانید با کارشناسان مجرب این شرکت در تماس باشید.

بنابراین درصورتی‌که به دنبال غذای سبک ، خوش هضم و تأمین‌کننده اسیدهای آمینه و پروتئین موردنیاز بدن خود هستید ، می توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید . دانه کینوا برای تمام گروه‌های سنی از کودکان تا سالمندان بسیار مفید است .  ضمن تامین اسید های آمینه ، اثرات آنتی اکسیدانی نیز دارد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت کرج

همان‌طورکه بیان گردید ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده ، تا در سال‌های اخیر مورد توجه قرار بگیرد . مجموعه ما ، دانه کینوا با کیفیت و تولید داخل را در کرج و سایر مناطق کشور عرضه می نماید .

دانه کینوا ، در پوسته خود ماده‌ای صابونی و سمی به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف طی فرآیند فرآوری حذف شود . مجموعه ما دانه کینوا باکیفیت و تولید داخل را از سراسر کشور جمع‌آوری و سپس به صورت صنعتی فرآوری می کند .

این مجموعه دانه کینوا با کیفیت و آماده به طبخ را به ‌صورت عمده ، در تناژ بالا و در بسته‌بندی‌های مختلف در کرج و سایر مناطق کشور توزیع می کند . مجموعه ما ، دانه کینوا سفید و رنگی را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا باکیفیت ، در تناژ بالا می‌باشد . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا باکیفیت مناسب در کرج و سایر استان‌ها می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *