قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید کرج

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا در کرج را از کدام مرکز ، می‌توان استعلام کرد؟ کدام مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در تناژ بالا و بسته بندی در کرج عرضه می‌نماید؟ محصولات تولید شده توسط بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، شامل چه مواردی می شود؟

قیمت خرید فروش دانه کینوا سفید در کرج و معرفی دارای خواص آنتی اکسیدانی

دانه کینوا شبه غله ای نشاسته ای است که به علت داشتن ارزش غذایی بالا ، مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است . این دانه غنی از پروتئین ، حاوی همه اسید آمینه های ضروری ، ویتامین های B و E  و املاح معدنی مفید می باشد .

از خواص مهم این دانه یم توان به اثرات آنتی اکسیدانی این دانه اشاره کرد . در ادامه مواد موجود در دانه کینوا که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند ، به طور مختصر بیان می شوند .

کینوا

فیتواسترول ها

فیتو استرول ها اجزای طبیعی سلول گیاهی هستند که به طور فراوان در روغن‌های گیاهی دانه‌ها و غلات وجود دارند . فیتواسترول ها تاثیرات بیولوژیک مختلفی از جمله خاصیت ضد التهابی ، فعالیت ضد سرطانی ، کاهنده کلسترول و خاصیت آنتی اکسیدانی دارند .

همچنین مصرف فیتواسترول ها در رژیم های غذایی برای کاهش کلسترول LDL و حفظ سلامت قلب می باشد .

میزان فیتوسترول دانه کینوا که جز فراوانترین استرول های گیاهی محسوب می شود ، نسبت به کدو تنبل ، جو ، و ذرت بیشتر است . ولی نسبت به عدس ، نخود و دانه های کنجد کمتر می باشد .

فلاوونوئیدها

وجود فلاوونوئیدها در دانه کینوا که قابلیت آنتی اکسیدانی دارند ، این دانه را به عنوان یک منبع مناسب برای مهار رادیکال های آزاد ، تبدیل کرده است .

قدرت آنتی اکسیدانی دانه کینوا ، در مهار رادیکال های آزاد ، خاصیت آنتی اکسیدانی در کاهش یون آهن ، قابلیت آنتی اکسیدانی در احیای مس و اکسید نیتریک بیان می شود .

تحقیقات نشان داده است که ، فعالیت آنتی اکسیدانی دانه کینوا نسبت به برخی از غلات از جمله برنج و گندم سیاه نیز بیشتر است . کوئرستین و کائمپرفرول دو نوع از فلاونوئیدها هستند که به مقدار زیادی در دانه کینوا به خصوص در رنگ قرمز آن وجود دارد . قیمت خرید فروش دانه کینوا سفید در کرج و سایر شهر ها برای هایپرمارکت ها و فروشگاه های ارگانیک تخفیف بسیار عالی دارد.

این آنتی اکسیدان ها در برابر طیف وسیعی از شرایط مزمن ، بدن را محافظت می کنند . به عنوان مثال  ، طبق برخی تحقیقات  ، کائمپفرول ، به محافظت در برابر عفونت  ، بیماری های قلبی  ، دیابت و سرطان های مختلفی از جمله پوست و کبد کمک می کند . کوئرستین به تقویت دفاعی بدن در برابر عفونت ها و التهاب کمک می کند .

کینوا

پلی فنول ها

پلی فنول ها ، مواد فعال زیستی شناخته شده هستند که باعث کاهش بیماری‌های مرتبط با استرس اکسیداتیو مانند سرطان و بیماریهای قلبی عروقی می شوند . ترکیبات فنولی موجود در دانه کینوا جوانه زده به عنوان یک منبع غنی برای افزایش خواص تغذیه ای محصولات غذایی به شمار می آید . قیمت خرید فروش کینوا سفید در کرج و سایر شهر ها را می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

بتالائین ها

دانه کینوا قرمز حاوی رنگدانه های گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی از جمله بتاکسانتین ها (زرد) و بتاسیانین ها (بنفش) است که هر دو نوع بتالائین هستند  . تحقیقات نشان داده است که بتالائین ها  ، اثرات آنتی اکسیدانی قدرتمندی در محافظت DNA در برابر آسیب اکسیداتیو و فراهم آوردن خواص ضد سرطان ایجاد می نماید  .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید کرج

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید را می توانید از مجموعه ما استعلام نمایید . این مجموعه دانه کینوا تولید داخل را به صورت صنعتی فرآوری می نماید و سپس دانه آماده به طبخ را در در کرج و دیگر استان‌های کشور عرضه می‌کند .

مجموعه ما آرد کینوا را نیز در داخل کشور تولید می نماید . از محصولات عرضه شده توسط این مجموعه ، می توان به دانه کینوا سفید ، دانه کینوا قرمز  ، دانه کینوا سیاه ، آرد کینوا و دانه کینوا سه رنگ ، با قیمت مناسب اشاره کرد .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و دیگر محصولات را به صورت بسته بندی و عمده در کرج و سایر نقاط کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

 این مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا ، می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا ، به صورت بسته بندی و عمده در کرج و دیگر استان های کشور ، با قیمت مناسب ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *