سایت فروش آرد فرنی کینوا

آرد کینوا

از طریق این سایت فروش ، آرد فرنی کینوا که صد درصد بدون گلوتن و غنی از مواد مغذی و مفید برای بدن است ، پس از تولید و بسته بندی صنعتی ، به صورت خرد و عمده در سراسر کشور به فروش می رسد .

فروش آرد فرنی کینوا

در صورتی که تمایل به خرید آرد فرنی کینوا دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید . در سایت فروش آرد فرنی کینوا ، این محصول با کیفیت بالا و به صورت بسته بندی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

مراحل تولید دانه و آرد کینوا زیر نظر مجموعه ما و در داخل کشور انجام می‌پذیرد . آرد فرنی کینوا که کاملاً بدون گلوتن است ، برای تولید انواع فراورده های آردی فاقد گلوتن و همچنین به صورت مخلوط با سایر آردها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات فری گلوتن و سالم ، هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، باشگاه های بدنسازی و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند آرد فرنی کینوا را به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین بسته‌بندی‌های خرد آرد فرنی کینوا نیز در سراسر کشور در اختیار علاقه مندان عزیز قرار می گیرد . در صورتی که تمایل به تهیه و فروش آرد فرنی کینوا بسته بندی شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایید .

آرد کینوا

تولید دانه و آرد کینوا در داخل کشور

مجموعه ما که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولید و فروش آرد فرنی کینوا و انواع محصولات آن فعالیت دارد ، با همکاری کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف دانه‌های کینوا را تولید می کند . این مجموعه پس از فرآوری صنعتی دانه های کینوا ، این محصول را به صورت مستقیم در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

همچنین از دانه های فرآوری شده و باکیفیت کینوا ، برای تولید آرد فرنی کینوا و آرد خالص کینوا استفاده می شود . آرد فرنی کینوا و آرد خالص کینوا پس از بسته بندی به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد .

آرد فرنی کینوا

موارد مصرف آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا کاملاً بدون گلوتن است و برای تولید انواع فراورده های آردی فری گلوتن ، مورد استفاده برای افراد حساس به گلوتن از جمله افراد مبتلا به سلیاک مورد استفاده قرار می گیرد .

آرد فرنی کینوا علاوه بر فقدان گلوتن دارای ارزش غذایی بالا و غنی از مواد معدنی و پروتئین است . این ماده غذایی بر علاوه بر تولید فرنی برای تهیه انواع دسر و عصرانه های مغذی مورد استفاده قرار می گیرد . در این سایت فروش بهترین آرد فرنی کینوا را در کشور می توانید خریداری نمایید.

مصرف مواد غذایی تولید شده از این آرد ،  برای گروه های سنی کودک و سالمند و دیگر افراد بسیار مفید است . زیرا آرد فرنی کینوا سرشار از کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، فیبر ، روی ، آهن ، پتاسیم و فسفر و غنی از پروتئین می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *