قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی بندرعباس

کینوا

دانه کینوا ایرانی در بندرعباس‌، توسط کدام مجموعه عرضه می‌شود؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی‌، عرضه کننده چه محصولاتی است؟ کدام مرکز دانه کینوا ایرانی را با قیمت مناسب، در بندرعباس عرضه می‌کند؟ خرید کینوا در بندرعباس از چه طریق برای متقاضیان مختلف امکان پذیر است؟ متقاضیان خرید کینوا در بندرعباس، برای استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی بندرعباس، از چه طریق می‌توانند اقدام کنند؟

خرید کینوا سفید فله

کینوا سفید محبوب ترین و خوش پخت ترین نوع کینوا است که در مصارف مختلف کاربرد دارد. صنایع و کارخانه جاتی که کینوا سفید را وارد صنعت خود کرده اند، باید این محصول را از مرکزی خریداری کنند که شرایط مناسبی را برای فروش این محصول در نظر گرفته باشد. به طور کلی خرید کینوا سفید فله، مقرون به صرفه تر از محصول به صورت بسته بندی است. کلیه خریداران این محصول باید با مرکزی همکاری کنند که کینوا را به صورت فله با کیفیت بالا در دسترس آن ها قرار دهد و از طرفی شرایط فروش ویژه به لحاظ قیمت و بسته بندی را در نظر بگیرد. خرید کینوا سفید فله برای صاحبان صنایع و به کار گیری آن در تولیدات گوناگون، به رشد هرچه بیشتر این صنایع کمک می‌کند.

فروش کینوا قرمز ممتاز

یکی دیگر از انواع محبوب کینوا، کینوا قرمز است که در کشور ما تنها مرکزی که فراوری این محصول را انجام می‌دهد، شرکت ایلیا می‌باشد. کینوا قرمز بافت بسیار جذابی داشته و پس از پخت به رنگ قهوه ای در می‌آید. ای نوع کینوا پس از پخته شدن همچنان بافت خود را حفظ کرده و یکی از گزینه های جذاب و پرطرفدار برای تزئین غذا در رستوران ها و هتل ها و … محسوب می‌شود. به همین منظور خریداران و متقاضیان استفاده از این محصول، برای تهیه آن باید به این مرکز متخصص مراجعه کنند. این مرکز محصول را با قیمت مناسب، بسته بندی سالم و با دارا بودن همه مجوز های بهداشتی و لازم، به دست خریداران می‌رساند.

کینوا

قیمت کینوا سیاه درشت

کینوا سیاه محصولی جذاب و خاص است که برای دیزاین غذا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه مراکزی همچون کارخانه ها و صنایع غذایی و تبدیلی، هتل ها و رستوران ها و فروشگاه های مختلف، از خریداران کینوا سیاه هستند. تنها مرکزی که در کشور ما کینوا سیاه را با امکانات مکانیزه و تخصصی و با حضور کارشناسان مجرب فراوری می‌کند، این مرکز می‌باشد. به طور کلی قیمت کینوا سیاه با توجه به خاص بودن محصول برای خریداران اهمیت زیادی دارد.

دریک نگاه کلی قیمت کینوا سیاه باید با توجه به عرضه و تقاضای بازار، هزینه نهایی تولید و فراوری، نوع رقم محصول و … مشخص می‌شود. همچنین ایرانی و یا وارداتی بودن آن نیز بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است.کلیه خریداران برای استعلام قیمت کینوا سیاه درشت و سالم می‌توانند از طریق شماره های مندرج، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.

تولید کننده انواع کینوا در کشور

در کشور ما کینوا سیاه و سفید و قرمز بیشترین مصرف را در بین مصرف کنندگان دارد. از طرفی تنها مرکزی که انواع کینوا را به صورت تخصصی و مکانیزه و با دریافت مجوز های بهداشتی تولید می‌کند، مرکز ایلیا می‌باشد. این مجموعه در طی سالیان اخیر با تولید کینوا با کیفیت و درشت و سالم، تحول عظیمی در صنایع کشاورزی و غذایی ایجاد کرده و به عنوان یک نماینده متخصص، کلیه محصولات را به سراسر کشور ارسال می‌کند.

این مرکز بذر کینوا سالم و روش های صحیح کشت را در اختیار کشاورزان قرار داده و نهایتا دانه های برداشت شده را از آن ها خریداری می‌کند. کارشناسان مجرب و متخصص نیز در کلیه مراحل تولید بر روی این پروسه نظارت دارند. با توجه به نکات ذکر شده، این مرکز اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع کینوا در کشور می‌باشد.

کینوا

تامین خرید کینوا برای شرکت های پخش بندر عباس

شرکت های پخش یکی از زیرشاخه های اصلی صنایع تبدیلی در کشور هستند.بسیاری از این شرکت ها تمایل دارند محصولات پر سود و پربازده ای همچون کینوا را در دستور کار خود قرار دهند. کلیه این شرکت ها که در بندرعباس و نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند می‌توانند با اعتماد به این مرکز، محصولات کینوا را طبق قرارداد خریداری کنند. این مرکز می‌تواند کینوا را در مدت زمان طولانی و معین برای شرکت های پخش تامین نماید و به رشد اقتصادی آن ها نیز کمک کند.

کینوا برای رستوران ها

همانطور که گفتیم یکی از موارد مصرف کینوا توسط رستوران ها می‌باشد. کینوا و مخصوصا کینوا سیاه و قرمز به دلیل رنگ و بافت خاصی که دارند برای تزئین انواع غذا مورد مصرف قرار می‌گیرند. انواع رستوران ها در سراسر کشور با انتخاب کینوا و استفاده از آن در غذاهای خود می‌توانند تحول عظیمی در روند کار خود ایجاد نمایند. با توجه به ارزش بالای غذایی کینوا، رستوران های مختلف با انتخاب این دانه ارزشمند، می‌توانند طرفداران و مشتریان خود را به شکل ویژه ای افزایش دهند.

عطاری های خریدار کینوا

عطاری ها می‌توانند کینوا سالم و بهداشتی که تمام مجوز ها را دریافت کرده باشد خریداری کنند و به این ترتیب محصولی سالم و فاقد زیان را به دست مشتریان خود برسانند.تمامی عطاری ها در سراسر کشور به صورت اینترنی نیز می‌توانند محصول مورد نیاز خود را در بسته بندی های سالم خریداری کنند و این کار از طریق این مرکز متخصص و مجرب امکان پذیر است.

تولید محصولات رژیمی با آرد پروتئینی کینوا

کینوا سرشار از فیبر است. فیبر موجود در این محصول باعث لاغری و تسریع روند رژیم می‌شود. پس برای تولید انواع محصولات رژیمی گزینه ای ایده آل است. در صورتی که آرد کینوا در شرایط تخصصی و ویژه تولید شود، مانند دانه آن محصولی رژیمی و سرشار از فیبر است. بسیاری از صنایع و کارخانه ها با انتخاب و جایگزینی آرد کینوا در تولیدات خود، به رشد اقتصادی، ارزش غذایی بالا و شرایط بهینه در صنعت خود می‌رسند.

کینوا

دانه کینوا ایرانی غنی از اسید های آمینه

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است که از هزاران سال قبل تاکنون غذای اصلی مردم این مناطق را تامین می‌نماید. در سال های اخیر دانه کینوا در ایران نیز تولید می‌شود. دانه کینوا ایرانی، منبع غنی از اسیدهای آمینه ضروری برای انسان است. دانه کینوا ایرانی تمام ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان را دارد. اسید آمینه های ضروری موجود در دانه کینوا، بیشتر از میزان مورد نیاز روزانه انسان که توسط سازمان سلامت جهانی برای هر فرد در نظر گرفته شده است می باشد. برای استعلام قیمت خرید کینوا بندرعباس می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

همچنین دانه کینوا غنی از پروتئین است. میزان پروتئین موجود در دانه کینوا، به طور متوسط دو برابر برنج است. اسید آمینه لیزین و متیونین که در خانواده غلات به مقدار کم وجود دارد، در دانه کینوا به وفور یافت می‌شود .علاوه بر این  دانه کینوا دارای میزان بالایی از ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین ای و املاح معدنی مفید از جمله کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی، آهن و مس می‌باشد.

روش مصرف دانه کینوا ایرانی

همان طور که بیان شد دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است که می‌توانید با قرار دادن آن در برنامه غذایی روزانه خود، از مواد مفید موجود در این دانه بهره مند شوید. دانه کینوا ایرانی غذایی خوش هضم و سبک برای تمام سنین می‌باشد که پخت سریع و آسانی دارد. دانه کینوا را می‌توان پس از پخت به مدت ۱۰ دقیقه در آب، نمک و روغن  به انواع‌ سالاد اضافه کرد. علاقه مندان به مصرف کینوا در بندرعباس و سایر شهر های جنوبی می‌توانند قیمت خرید بسیار عالی و با کیفیتی بی نظیر را در این مجموعه جویا شوند.

همچنین دانه کینوا را می‌توان برای تهیه انواع پاستا و انواع کتلت به کار برد. به علاوه جهت افزایش ارزش غذایی انواع سوپ، انواع غذاهای آبکی، فرنی و برنج می‌توان دانه کینوا را به موارد مذکور اضافه کرد. لازم به ذکر است که از دانه کینوا، آرد کینوا نیز تهیه می‌شود. آرد کینوا نیز مشابه دانه کینوا  دارای ارزش غذایی بالایی است و برای تهیه انواع فراورده های آردی به کار می‌رود. با اضافه کردن دانه کینوا به برنامه غذایی روزانه، می‌توانید از مواد غذایی سرشار موجود در این دانه، جهت حفظ و تامین سلامت خود  بهره مند شوید.

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی بندرعباس

دانه کینوا ایرانی که در داخل کشور تولید می‌شود دارای کیفیت بسیار مطلوب و قیمت بسیار مناسبی نسبت به نوع وارداتی آن  می‌باشد.  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، دانه کینوا را در داخل ایران تولید و سپس عرضه می‌نماید. پس از تولید دانه کینوا، به علت وجود ساپونین در پوسته این دانه لازم است که دانه کینوا مورد  فرآوری قرار بگیرد. طی فرآیند فرآوری، ساپونین از پوسته دانه کینوا جدا سازی می‌شود.

مجموعه ما  برای اولین بار در ایران  دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری می‌کند و سپس در بندرعباس و کلیه استان ها عرضه می‌نماید. همچنین این مجموعه آرد کینوا را نیز تولید و در بندرعباس و سایر مناطق کشور، توزیع و قیمت خرید فروش اعلام می‌کند. این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در بندرعباس و کلیه استان های کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد. همچنین دانه کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا در اختیار هتل ها، بیمارستان ها، رستوران ها، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی، با قیمت مناسب قرار می‌دهد.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا، تهیه دانه کینوا ایرانی با قیمت مناسب و همچنین تهیه آرد کینوا در بندرعباس و کلیه استان های کشور می‌توانید با ما تماس بگیرید‌.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *