قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید تبریز

قیمت کینوا فله

قیمت دانه کینوا سفید را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را در تبریز عرضه می کند؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، چه محصولاتی عرضه می نماید؟

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید تبریز

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را در تبریز و کلیه استان ها ، با قیمت مناسب عرضه می نماید . قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید را در تبریز ، می توانید زا این مرکز ، استعلام نمایید .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری کرده و ساپونین موجود در پوسته آن را حذف می نماید . دانه کینوا سفید و فرآوری شده ، به صورت آماده به طبخ ، در تبریز و کلیه نقاط کشور توزیع می گردد .

مجموعه ما آرد کینوا را نیز تولید می نماید . این مجموعه انواع دانه کینوا سفید ، دانه کینوا قرمز و سیاه و آرد کینوا را در تبریز و دیگر استان ها ، عرضه می نماید . همچنین آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن های سریال و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا می باشد .

جهت استعلام قیمت خرید فروش و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا ، در تبریز و سایر استان ها ، می توانید و بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه  کینوا از کشور در ارتباط باشید .

کینوا

نقش منیزیم در بدن

یکی از املاح مورد نیاز هر سلول از بدن ، منیزیم است . بدن بزرگسالان حاوی 20 تا 28 گرم منیزیم است که 60 درصد آن در استخوان ، 26 درصد در عضله و ماهیچه‌ها و بقیه در بافت‌های نرم و مایعات بدن وجود دارد .

نیمی از ذخایر منیزیم بدن ، درون سلول‌های بافت‌ها و اندام‌های بدن و نیمی از آن به صورت ترکیب با کلسیم و فسفر در استخوان وجود دارد . تنها یک‌ درصد از منیزیم بدن در خون یافت می‌شود . برای جستجو قیمت خرید فروش کینوا در تبریز و سایر شهر ها می توانید با کارشناسان اینمجموعه در تماس باشید.

بدن انسان برای حفظ میزان ثابت منیزیم خون ، خیلی سخت فعالیت می‌کند . بیش از 300 واکنش بیوشیمیایی برای فعالیت خود در بدن ، به منیزیم نیاز دارند .

زیرا منیزیم باعث حفظ فعالیت عادی ماهیچه و عصب ، ضربان منظم قلب و استحکام استخوان‌ها می‌شود . همچنین منیزیم در متابولیسم انرژی و سنتز پروتئین نقش دارد .

منیزیم ماده معدنی مؤثری در پیشگیری و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌هاست . منیزیم علاوه بر آنکه در کاهش خطر ابتلا به دیابت در افراد نقش دارد ، در تنظیم فشار خون نیز نقش مهمی ایفا می‌کند .

کینوا

دانه کینوا سفید منبع مناسبی برای منیزیم

همانطور که بیان گردید ، منیزیم برای عملکرد بیش از 300 واکنش آنزیمی ضروری است و در همه سلول های بدن وجود دارد . تحقیقات نشان داده است ، که مقادیر کم منیزیم با نگرانی های بهداشتی از جمله ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی و عروقی ، دیابت نوع 2 و میگرن ، پیوندهای احتمالی دارد . بهترین قیمت خرید فروش کینوا سفید را در تبریز و شهر های غربی می توانید در این شرکت دریافت نمایید.

همچنین منیزیم می‌تواند بر کاهش خطر ابتلا به دیابت تاثیر گذار باشد . زیرا این ماده معدنی جهت عملکرد صحیح تعداد زیادی از آنزیم‌ها که در روند تولید گلوکز در بدن نقش دارند ، نیز مورد نیاز است .

تصفیه کردن غلاتی مانند آردگندم و برنج و فرآوری غذاها مانند شکر ، باعث از بین رفتن املاح معدنی مفید ، از جمله منیزیم می‌شود .

دانه کینوا سفید منبعی بسیار مناسب برای تامین منیزیم مورد نیاز انسان می باشد . یک فنجان دانه کینوا سفید پخته شده ، حاوی 118 میلی گرم منیزیم است . با توجه به اینکه ، مقدار توصیه شده روزانه با افزایش سن ، افزایش می یابد ، دانه کینوا ، منبع خوبی از مواد معدنی و منیزیم است . نازل ترین قیمت خرید فروش کینوا سفید در تبریز و سایر شهر ها را می توانید در این شرکت مورد استعلام قرار دهید.

همچنین دانه کینوا سفید دارای مواد معدنی دیگری از جمله کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، روی ، آهن و منگنز دارد .  اگر به دنبال غذایی خوش هضم ، سبک ، سرشار از مواد معدنی  و پروتئین هستید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *