خرید فروش کینوا پرک

کینوا پرک

بزرگترین مرکز تولید و خرید و فروش انواع دانه کینوا و محصولات مختلف کینوا ، کینوا پرک را داخل کشور تولید و در سراسر کشور باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می نماید .

مرکز خرید و فروش کینوا پرک

بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور ، محصولات مختلفی را از این ماده غذایی ارزشمند تولید کرده و در سراسر کشور عرضه می نماید . یکی از محصولات تولیدشده در این مرکز ، کینوا پرک است که مشابه دانه کینوا ، دارای ارزش بالا و سرشار از مواد مغذی است .

کینوا پرک برای مصارف غذایی مختلف ، ازجمله تهیه انواع سوپ و غذاهای آبکی مورد استفاده قرار می‌گیرد . درصورتی‌که تمایل به تهیه خرید و فروش کینوا پرک دارید ، در هر استانی که هستید ، می توانید کینوا پرک شده را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایید .

تمام مراحل تولید دانه کینوا و کینوا پرک ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه و در کارخانه صنعتی در داخل کشور انجام می شود . کینوا پرک پس از بسته‌بندی ، به صورت خرد و عمده در اختیار مراکز مختلف اعم کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، عطاری‌ها و هایپرمارکت‌ها قرار می‌گیرد .

برای این منظور ، متقاضیان عزیز می‌توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا پرک

تولید کینوا پرک از صفر تا صد در داخل کشور

کینوا یکی از محصولاتی است که بومی کشورهای آمریکای جنوبی می باشد . ارزش غذایی بالا و مصارف مختلف آن باعث شده تا تولید و مصرف آن در مناطق مختلف جهان ازجمله ایران مورد توجه قرار بگیرد . کینوا پرک با بهترین قیمت را می توانید در این مجموعه خرید فروش نمایید.

کینوا به‌عنوان یک نوع محصول وارداتی تا چند سال قبل وارد کشور می شد . اما قیمت بالای آن باعث شده تا عده‌ای که در دسترس افراد کمی قرار بگیرد . این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف ، اقدام به کشت کینوا در داخل کشور نموده است .

پس از تولید و برداشت دانه های کینوا ، این دانه از استان‌های مختلف خریداری شده و پس حذف مواد زائد مخلوط با آن ها ، دانه‌های کینوا به کارخانه فرآوری این مجموعه منتقل می شود . در این کارخانه با حذف ساپونین از پوسته دانه های کینوا ، کینوا فرآوری شده که آماده مصارف مختلف است ، بسته‌بندی شده و عرضه می‌گردد .

همچنین از این دانه‌های باکیفیت ، کینوا پرک و دیگر محصولات کینوا نیز تولید می‌شود که با کیفیت بالا و قیمت پایین‌تر از نوع وارداتی ، در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد . علاقه مندان به تهیه و خرید فروش کینوا پرک می توانند با ما در ارتباط باشند .

پرک کینوا

فواید مصرف کینوا پرک

کینوا پرک که از دانه های مغذی کینوا تولید می شود ، دارای ارزش غذایی بالا و سرشار از پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی است . این ماده غذایی ارزشمند ، فیبر بسیار زیادی دارد و برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است .

همچنین با داشتن تمام اسید آمینه ضروری مورد نیاز برای انسان ، یک پروتئین کامل است که به ماهیچه سازی کمک نموده و برای رشد کودکان و تامین سلامت تمام سنین بسیار مفید است . خرید فروش کینوا پرک را می ت.انید در جامع ترین مرکز کینوا انجام دهید.

کینوا سرشار از منیزیم ، کلسیم ، پتاسیم ، آهن ، منگنز ، روی و فسفر می‌باشد . این ماده غذایی ارزشمند دارای ویتامین‌های A ، B و E ، اسیدهای چرب غیر اشباع و خاصیت آنتی اکسیدانی است .

کینوا پرک را می‌توانید به انواع سوپ اضافه نمایید . همچنین صبحانه بسیار خوشمزه‌ای از این محصول می توانید تهیه کنید و یا برای تهیه انواع شیرینی جات و مافین نیز از آن استفاده نمایید . با اضافه کردن کینوا پرک به غذاهای مختلف از اثرات از مواد مغذی موجود در آن بهره مند شوید . خرید فروش کینوا پرک در این مجموعه با بهترین قیمت انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *