قیمت خرید فروش دانه کینوا بسته ‌بندی تبریز

کینوا بسته بندی

قیمت خرید و فروش دانه کینوا در تبریز ، را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت بسته بندی عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی به صورت عمده تهیه نمود؟

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در تبریز

دانه کینوا ، که به علت ارزش غذایی بالای خود مورد توجه است ، برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشد . در این نوشتار قصد داریم علاوه بر کاربردهای دانه کینوا ، شما را با بزرگترین مرکز تولید و اولین مرکز فرآوری دانه کینوا در کشور آشنا نماییم .

تهیه دانه کینوا باکیفیت ، دارای رنگ روشن ، وزن هزاردانه بالا و درشت و با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد مصرف کننده این دانه ، حائز اهمیت است . در حال حاضر دانه کینوا عرضه شده در تبریز و دیگر مناطق کشور ، نه تنها کیفیت مناسبی ندارد ، بلکه به نسبت این موضوع ، قیمت آن نیز گزاف می باشد .

این دانه های بی کیفیت نه تنها حاوی شن ریزه و کاه و کلش گیاهی هستند ، بلکه حاوی بذر علف های هرز و ساپونین می باشند . که مصرف این موارد می تواند در افراد ، ایجاد مسمومیت نماید . بنابراین اگر مصرف کننده دانه کینوا هستید ، بهتر است که در قیمت دانه کینوا بسته بندی را از مراکز معتبر در تبریز و سایر شهر ها استعلام و تهیه نمایید .

کینوا

تهیه دانه کینوا بسته بندی در تبریز و قیمت آن

دانه کینوا که در ادامه به کاربردهای آن می‌پردازیم ، در سال های اخیر ، در ایران کشت آن رواج پیدا کرده است .  دانه کینوا تولیدی در ایران؛ اگر اصولی کشت شود ، بسیار با کیفیت و نزدیک به استانداردهای جهانی است .

 این مجموعه برای اولین بار در کشور ، در سطح هزار هکتار در استان‌های مختلف دانه کینوا را کشت و ترویج کرده و محصول تولیدی استان‌های مختلف را با بالاترین کیفیت خریداری می‌کند . دانه کینوا خریداری‌ شده ، در کارخانه فرآوری مکانیزه شده و کیفیت بالایی را به خود اختصاص داده است . علاقه‌مندان در تبریز و مشتریانی که مصرف کنندگان محصولات رژیمی هستند می‌توانند قیمت در تبریز دانه کینوا بسته بندی بسیار با کیفیت را به‌صورت فله و بسته‌بندی استعلام و خریداری نمایند .

دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا در این مجموعه ، پس از تولید و فرآوری در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در تناژ بالا ، در تبریز و کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

دانه کینوا بسته بندی عرضه شده توسط این مجموعه ، دارای رنگ روشن ، درشت ، عاری ار بذور علف هرز و ساپونین زدایی شده می باشد . جهت تهیه و استعلام قیمت دانه کینوا سفید و رنگی و فرآوری شده در تبریز و سایر شهر های ایران ، به صورت آماده به طبخ ، و آرد کینوا ، در هر استانی که هستید می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

کاربردهای دانه کینوا

دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی و صنعتی و تولید آرد و فراورده های آردی استفاده می‌شود . دانه کینوا را می‌توان به صورت کته و آبکش ، مشابه برنج مصرف نموده و همچنین می‌تواند آن را به مخلوط کرد و از آن برای تهیه انواع پاستا نیز استفاده کرد .

اضافه کردن دانه کینوا و انواع سوپ ، انواع سالاد ، انواع غذاهای آبکی ، مانند حلیم ، آش افزایش ارزش غذایی آنها می گردد . همچنین برای تهیه فرنی و غذای کودک نیز از دانه کینوا می‌توان استفاده کرد .

همانطور که بیان گردید ، از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تهیه می‌شود . آرد کینوا مشابه دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است که برای بهبود مواد مغذی آرد سایر غلات و همچنین برای تولید انواع کیک ، بیسکویت ، نوشیدنی های مالتی ، و انواع فراورده های آردی به کار می‌رود . با اضافه کردن دانه کینوا باید برنامه غذایی روزانه خود می‌توانید از خواص این دوره به استفاده نمایید . هایپر مارکت ها و فروشگاه های ارگانیک می توانند قیمت دانه کینوا بسته بندی در تبریز و سایر شهر های ایران را در این مجموعه استعلام و خرید فروش کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *