قیمت روز کینوا درجه یک

کینوا سه رنگ

کینوا درجه یک ، ساپونین زدایی شده ، فاقد مواد زائد ، دارای درشتی مناسب و رنگ شفاف ، توسط این مجموعه تولید و با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می گردد و قیمت روز آن نیز در اختیار علاقه مندان قرار دارد .

عرضه و قیمت روز کینوا درجه یک

مراکز و افراد متقاضی کینوا درجه یک با کیفیت بالا ، می‌توانند این محصول را از مجموعه ما با قیمت مناسب خریداری نمایند . همچنین قیمت روز کینوا را نیز می توانید از این مجموعه استعلام نمایید .

کینوا درجه یک زیر نظر کارشناسان مجموعه ما از صفر تا صد در داخل کشور تولید می‌شود . به همین دلیل کیفیت بالایی داشته و قیمت آن از نوع وارداتی بسیار کمتر است .

کینوا درجه یک به صورت عمده و تناژ ، در اختیار انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، رستوران ها ، مراکز عرضه محصولات فری گلوتن و سالم و بقیه قرار می گیرد .

همچنین کینوا پس از بسته بندی به صورت خرد ، نیز در کلیه استانهای کشور عرضه می گردد . متقاضیان عزیز می توانند برای تهیه یک کیلو و درجه یک با قیمت روز مناسب و کیفیت بالا با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

ویژگی های کینوا درجه یک

کینوا ماده غذایی ارزشمند است که در سال‌های اخیر ، وارد کشور شده این ماده غذایی هنوز برای برخی از افراد ناشناخته است و به همین دلیل لازم است که این محصول را از مراکز معتبر تهیه نمایند .

کینوا درجه یک دارای اندازه درشت ، رنگ شفاف و عاری از هر ماده زائد و فرآوری شده می باشد . مشاهده می‌شود افراد سودجو کینوا را مخلوط با مواد زائد و بدون فرآوری با قیمت پایین عرضه می نماید . در حالی که مصرف این نوع کینوا می‌تواند ایجاد در فرد مصرف کننده ایجاد مسمومیت نماید . قیمت روز کینوا درجه یک را می توانید با کیفیت عالی در این مجموعه مطلع شوید.

این مجموعه پس از تولید دانه های کینوا در داخل کشور ، با انجام عمل بوجاری مواد زائد همراه با آن را حذف نموده و سپس در کارخانه صنعتی ساپونین زدایی می نماید . کینوا فرآوری شده در این کارخانه بسته بندی شده و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

 کینوا درجه یک و دارای کیفیت بالایی است و برای مصارف مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین برای صادرات نیز مناسب است .

کینوا

کینوا دارای تمام اسید آمینه های ضروری

۹ اسید آمینه برای بدن انسان ضروری هستند ، زیرا بدن قادر به تولید این مواد غذایی نیست و باید از طریق غذاهای که مصرف می‌کنیم ، جذب بدن شود .

بسیاری از مواد غذایی از جمله غلات و حبوبات که مصرف زیادی در برنامه غذایی روزانه ما دارند ، تعداد ناقصی از اسید آمینه ها را در بر دارند . کینوا جزء منابع گیاهی بسیار محدودی است که تمام نوع اسید آمینه ضروری برای بدن را به صورت کامل و به مقدار کافی دارد . برای اطلاع از قیمت روز محصولات کینوا می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

به همین دلیل یک پروتئین کامل محسوب می شود که برای رشد کودکان و تامین سلامت بزرگسالان بسیار مفید است . همچنین برای ورزشکاران ، نیز برای سلامت بدن و عضله سازی بسیار مفید است . کینوا سرشار از مواد معدنی ، ویتامین و مواد غذایی مفید می باشد .

این ماده غذایی را می توانید در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید و به سلامت دستگاه گوارش ، دستگاه عصبی ، و ایمنی بدن خود کمک شایانی نمایید . همچنین برای کمک به رشد کودکان نیز بسیار مناسب است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *