قیمت فروش هر کیلو دانه کینوا

کینوا

قیمت فروش هر کیلو دانه کینوا، پس از تولید در داخل کشور، به صورت صنعتی فرآوری و بسته بندی شده قابل استعلام می باشد و در کلیه استان‌های کشور عرضه می‌شود.

قیمت کینوا فله

قیمت کینوا بسته به شرایط بازار و منطقه ممکن است متفاوت باشد، بسته به این که کینوا ایرانی باشد یا وارداتی قیمت متفاوت است. ورود کینوا وارداتی از سال 1401 به داخل کشور ممنوع است. اما کینوا ایرانی در کشور در استان‌های مختلف تولید می‌شود.

قیمت کینوا ایرانی فله بعد از فراوری در داخل کشور در حدود کیلویی 68 تا 170 هزار تومان بسته به کیفیت و حجم خرید می‌باشد. البته باید توجه داشت که قیمت آن در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها و بسته بندی‌های مختلف محصول متفاوت است.

خرید کینوا از عطاری

در ابتدا، بهتر است که به دنبال عطاری‌هایی بگردید که محصولات ارگانیک و با کیفیت را به فروش می‌رسانند. سپس می‌توانید با مراجعه به این عطاری‌ها، نوع و کیفیت کینوا مورد نظرتان را بررسی کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

عطاری‌هایی که علاقه مند هستند کینوا را به صورت بهداشتی و غیر تراریخته در لیست محصولات خود داشته باشند، می‌توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و کینوا فله و بسته بندی را سفارش دهند.

همچنین، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نیز به جستجوی کینوا بپردازید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت بهترین کینوا را با مجوزات بهداشتی در بسته بندی‌های مختلف عرضه می‌کند و علاقه مندان در هر شهری می‌توانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰

تنوع قیمتی هر کیلو کینوا در سال 1400 بسیار مختلف بود. اما شرکت‌های بسته بندی برای بسته بندی‌های 250 گرمی و نیم کیلویی قیمت‌هایی در حدود 80 تا 150 هزار تومان در بازار عرضه کردند. عموما برای استعلام قیمت کف بازار در حوزه کینوا باید تولید کننده محصول را مرجع قرار بدهید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین تولید کننده کینوا در سطح کشور است.

این مجموعه می‌تواند محصولات درجه یک و فراوری شده را با قیمت بسیار عالی در اختیار کارخانه‌ها و شرکت‌های پخش و بسته بندی قرار دهد.

قیمت کینوا برای فروشگاه‌های سراسر کشور

فروشگاه‌های سراسر کشور علاقه زیادی به خرید محصولات رژیمی جدید به صورت بسته بندی دارند. برخی از فروشگاه‌ها هم محصولات را به صورت فله خریداری و در بسته بندی با برند خود در بازار ارائه می‌دهند. فروشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند برای خریدهای بسته بندی خود و یا فله از طریق این مجموعه اقدام کنند.

یکی از مزیت‌های همکاری مجموعه‌های قدرتمند در تولید و تامین محصول، اقتصادی بودن شرایط باربری و حمل و نقل است. که می‌تواند در بازار امروز یکی از مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها باشد.

کینوا سه رنگ

قیمت دانه کینوا برای پخش و بسته بندی

شرکت‌های پخش و بسته بندی ابتدا محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری می‌کنند و بعد با برند خود آن را بسته بندی می‌کنند. این شرکت‌ها با خرید عمده و تناژ انواع محصولات هزینه دپو بالایی پرداخت می‌کنند. نکته بسیار مهم دقت به تاریخ انقضا محصولات است. برخی تولید کننده‌ها بارهایی که مدت زیادی در انبار مانده و مدت زمان کمی به انقضا مصرف مانده را با قیمت‌های بسیار عالی و پایین در بازار عرضه می‌کنند.

برخی شرکت‌های بسته بندی تازه وارد هم به دلیل قیمت پایین محصولات و به طمع سود بالاتر، آنها را خریداری می‌کنند. بعد از خرید محصولات در زمان دپو و حتی کمی بعد از بسته بندی محصولات شروع به فساد می‌کنند و از کیفیت مصرف آنها کاسته می‌شود. این موضوع به شدت برند شرکت پخش و بسته بندی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

استعلام قیمت محصول کینوا در کنار کیفیت لازم برای بسته بندی یکی از موضوعات به شدت مهم است که واحد‌های بسته بندی باید به آن توجه کنند. لذا علاقه مندان به حوزه بسته بندی کینوا و محصولات رژیمی می‌توانند از شرکت ایلیا استعلام قیمت، دریافت نمونه و آنالیز‌های کیفی را داشته باشند.

قیمت خرید کینوا از کشاورز

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای خرید کینوا با بهترین قیمت باید از طریق کشاورز اقدام نمایند. در صورتی که خرید مستقیم کینوا از کشاورز بسیار خطر ناک است. دانه کینوا بعد از برداشت از مزرعه به صورت مستقیم مصرف نمی‌شود. این دانه قبل از فراوری، برای دام و طیور هم مناسب نیست. دانه کینوا بعد از برداشت حتما باید وارد پروسه فراوری شود و تا مواد سمی از دانه حذف شود.

در واقع واحد‌هایی باید این دانه را عرضه کنند که دستگاه‌های بسیار خاص و مجوزات فراوری و بسته بندی داشته باشند. لذا برای خرید کینوا و استعلام قیمت کینوا از کشاورز به هیچ عنوان راهکار مناسبی نیست.

کینوا

قیمت کینوا خارجی

دانه کینوا خارجی دارای منشا واردات مختلفی است. دانه‌هایی که به ایران وارد می‌شد، از کشورهای پرو، اکوادور، شیلی، هند، و… بود. قیمت کینوا خارجی بسیار بالا بود و برای ایرانی‌ها کالای لوکس محسوب می‌شد. همچنین کینوا خارجی سه رنگ تنها در رستوران‌های خاصی عرضه می‌شد. از سال 1401 با توجه به توسعه کشت این محصول در ایران و راه اندازی واحدهای فراوری، واردات این محصول به کشور ممنوع شد.

در حال حاضر کینوا وارداتی و خارجی را تنها شرکت OAB موجود دارد که آن هم باقی مانده پارت‌های وارداتی سال‌های گذشته است. البته برخی بارهای وارداتی عمده در بازار وجود دارد که به صورت قاچاق از مرزهای جنوبی کشور وارد شده است. این بارهای قاچاق کینوا دارای کیفیت لازم نیست و ممکن است آلودگی‌هایی را به همراه داشته باشد و هیچ گونه مجوز بهداشتی ندارد.

خرید کینوا اصفهان و سایر شهرها

استان‌ها و شهرهای مختلف ایران به ویژه اصفهان خواهان محصولات کینوا هستند. شرکت‌های و افراد علاقه‌مند می‌توانند با سفارش انواع حجم‌های تناژ و بسته بندی، محصولات کینوا را با حداقل هزینه باری و پست دریافت نمایند.

قیمت دانه کینوا یک کیلویی دانیما چند است؟

برند دانیما محصول تولیدی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است. این مجموعه تولید کننده انواع کینوا سفید، قرمز و سیاه در ایران است. همچنین آرد کینوا را با کیفیت بسیار عالی ویژه کارخانه‌های صنایع غذایی تولید می‌کند.

دانه کینوا تولید یاین مجموعه بعد از فراوری تخصصی به صورت بسته بندی‌هایی 300 گرمی و 1 کیلویی برای مصارف خرده فروشی عرضه می‌شود. قیمت دانه کینوا بسته بندی دانیما را می‌توانید از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت استعلام و سفارش دهید.

کینوا

قیمت کینوآ در هر تن

با توجه به ممنوع بودن واردات کینوا به ایران، شرکت‌های و کارخانه‌های مختلف در ایران دچار چالش شدند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با همکاری واحدهای تحقیقاتی در کشور اقدام به توسعه کشت این محصول در استان‌های مختلف کرد. با راه اندازی واحد فراوری تخصصی توسط این مجموعه، محصول کینوا باکیفیت وارد بازار شد.

حجم‌های تامین این محصول توسط شرکت ایلیا بسیار بالا بوده و شرکت‌های خریدار محدودیت و چالشی در باب خرید محصول ندارند. قیمت کینوا در هر تن وابسته به نوع مصرف کینوا است. اگر کینوا مصارف بسته بندی داشته باشد، قیمت هر تن آن متفاوت با مصارف کارخانه‌های صنایع غذایی است. لذا برای استعلام قیمت کینوا و دریافت مشاوره‌های تخصصی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دانه کینوا مناسب برای تهیه انواع غذاها

دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالایی که دارد، مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است. دانه کینوا مشابه برنج به صورت کته یا آبکش تهیه و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کته کردن دانه کینوا می‌توان به جای آب، از آب سبزیجات و یا آب گوشت استفاده کرد تا مغذی‌تر شده و طعم بهتری داشته باشد. قیمت فروش هر کیلو کینوا درجه یک با کیفیت عالی در این مجموعه قابل استعلام می‌باشد.

این دانه طبخ سریعی دارد و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آماده مصرف می‌گردد. همچنین می‌توان دانه کینوا را به انواع سوپ و آش انواع سالاد نیز اضافه کرد. از دانه کینوا غذاهای بسیار متنوعی تهیه می‌گردد.

انواع پیتزا، کتلت، برگر، انواع سالاد و غذاهای حاوی سبزیجات و کینوا از این ماده غذایی تهیه می‌شوند. در صورتی که تمایل به استفاده از مواد مغذی موجود در دانه کینوا دارید و یا به دنبال غذای مناسب برای کاهش وزن هستید، می‌توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

خواص کینوا برای سالمندان

دانه کینوا غذایی بسیار مناسب برای تمام گروه‌های سنی از کودکان تا سالمندان محسوب می‌شود . این دانه‌ها به علت داشتن مواد معدنی سرشار از جمله کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، روی، پتاسیم و فسفر می‌تواند تامین کننده این مواد برای گروه‌های مختلف از جمله سالمندان عزیز باشد. بهترین قیمت فروش هر کیلو کینوا را می‌توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است و به علت نرم بودن، و هضم آسانی که دارد خوشایند افراد سالمند می‌باشد. همچنین به علت داشتن فیبر بالا، از یبوست نیز جلوگیری می‌کند.

دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری مورد نیاز برای بدن را دارد، حاوی ویتامین های A ، B و E ، امگا ۳ و امگا ۶ است و سرشار از آنتی اکسیدان است. سالمندان عزیز در صورتی که به دنبال غذایی با هضم آسان و فاقد اثرات چاق کنندگی هستند، می‌توانند دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند.

کینوا

کینوآ ارزان‌ترین قیمت

ارزان‌ترین قیمت کینوا می‌توان از تولید کننده و وارد کننده محصولات استعلام گرفت. باتوجه به ممنوعیت واردات کینوا به ایران باید به دنبال تولید کنند‌گان این محصول رفت. خرید کینوا از کشاورز به شدت مشکل دارد، به این دلیل که محصول فراوری نشده و سمی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

اما واحد‌های تولید و شرکت‌های فراوری که دارای مجوزات بهداشتی هستند به راحتی محصولات را در کیفیت‌های مختلف به همراه آنالیز و شناسنامه محصول ارائه می‌دهند. شرکت ایلیا بزرگترین تامین کننده کینوا برای کارخانه‌های مختلف کشور است. این مجموعه چون تولید کننده و فراوری کننده است، کینوا سفید و سه رنگ را با قیمتی استثنایی و ارزان در بازار بدون واسطه عرضه می‌کند.

سفارش کینوا بسته بندی

بسته‌های یک کیلوگرمی تا ۱۰ کیلوگرمی و بیشتر دانه کینوا، به صورت خرد و عمده در اختیار مراکز پخش محصولات سالم و فری گلوتن، انجمن‌های سلیاک و دیابت، کارخانجات صنایع تبدیلی و . . . قرار می‌گیرد. دانه کینوا را در بسته بندی‌های کیلویی می‌توانید از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت سفارش دهید. کلیه مراکز متقاضی دانه کینوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.

تلفن:

09156993847

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *