قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد ارومیه

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه و آرد کینوا را به صورت فله در تناژ بالا ، عرضه می نماید؟ از کدام مرکز در ارومیه می توان دانه کینوا و آرد آن را تهیه نمود؟

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا ، دانه ای است که به دسته شبه غلات تعلق دارد . این دانه یک ماده مغذی عالی و سرشار از اسیدآمینه های ضروری و پروتئین می باشد .

همچنین به علت عدم وجود گلوتن ، ماده غذای بسیار مناسبی برای بیماران مبتلا به سلیاک می‌باشد . دانه کینوا دانه نشاسته ای است که از اسیدهای چرب اسید آمینه‌های ضروری مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌باشد .

دانه کینوا بعلت ارزش غذایی بالای ، در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است . همچنین دانه کینوا حاوی مقادیر قابل‌توجهی از مواد فیتو شیمیایی است که اثرات آنتی‌اکسیدانی دارند . قیمت خرید فروش دانه کینوا را در ارومیه و سایر شهر های ایران می توانید در این مجموعه مورد استعلام قرار دهید.

موادی مانند سفالین ، فلاونوئید ها ، فیتواسترول‌ها ، اسیدهای فنولیک و ویتامین‌های محلول در چربی از عناصر موجود در دانه کینوا باشند که به این دانه خواص آنتی‌اکسیدانی می‌بخشند . از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تهیه می شود که خواص دانه کینوا را نیز دارد .

کینوا

خواص دانه کینوا

دانه کینوا ، دارای بیو پپتید هایی است که باعث کاهش رادیکال‌های آزاد می‌گردند . همچنین این بیو پپتید ها اثرات ضد فشار خون دارند . فیبر در دانه کینوا ،  مشابه سایر غلات به ‌وفور یافت می‌شود .

فیبرهای محلول موجود در دانه کینوا ، باعث جذب اسیدهای صفراوی و ترکیبات سمی می‌گردد . همچنین این مصرف این فیبرها ، باعث رشد میکروارگانیسم‌های روده بزرگ می‌شود . نازل ترین قیمت خرید فروش دانه کینوا و آرد کینوا باکیفیت در ارومیه و سایر شهر های ایران می توانید در این مجموعه جستجو نمایید.

بعلاوه فیبرهای محلول موجود در دانه کینوا باعث کاهش شاخص قند خون ، کاهش کلسترول خون و بهبود هضم غذا در انسان می گردد .

از خواص دیگر دانه کینوا و آرد آن ، فقدان گلوتن در این دانه می باشد . افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند . نمی‌توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم کنند . دانه کینوا بعلت نداشتن گلوتن ، جایگزین بسیار مناسبی برای این غلات می باشد .

همچنین این دانه و آرد تامین کننده پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، کلسیم و  . . . و ویتامین های B و E نیز می باشد . افراد مبتلا به سلیاک ، با مصرف دانه کینوا و فرآورده های آردی آن ، نه تنها حساسیتی نداشته بلکه از مواد مغذی آن نیز برای حفظ سلامت خود می توانند بهره مند شوند .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد کینوا ارومیه

مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری می نماید . دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف حذف شود .

همچنین مجموعه ما ، آرد کینوا را نیز تولید می نماید . این مجموعه دانه کینوا فرآوری شده و آرد کینوا را در ارومیه و دیگر مناطق کشور با قیمت مناسب عرضه می نماید . برای استعلام بهترین قیمت خرید و فروش کینوا و آرد آن می توانید در ارومیه و سایر شهر ها با این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت دانه کینوا و آرد کینوا را در ارومیه می توانید از مجموعه ما استعلام نمایید . همچنین مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت فله در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف ، در ارومیه و کلیه استانهای کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار میدهد .

همچنین آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه و آرد کینوا در تناژ بالا می باشد . جهت تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا با قیمت مناسب در ارومیه و دیگر مناطق ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *