خرید و فروش بذر کینوا درجه یک

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا چه خدماتی به کشاورزان ارائه می دهد؟ از کدام مرکز می توان بذر کینوا درجه یک تهیه نمود؟ مزیت استفاده از بذر کینوا درجه یک چیست؟

اهمیت کشت بذر کینوا درجه یک

بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار ،  عاری از بذور علف هرز می باشد .  تجربه کشت بذر کینوا ،  نشان داده است که وجود بذر علف هرز ،  در دانه های برداشت شده کینوا ،  باعث افت قیمت این محصول می گردد .  همچنین در صورت وجود علف های هرز در مزرعه ،  مبارزه با آنها هزینه بر می باشد .  

بعلاوه بوجاری دانه های کینوا ،  حاوی بذر علف هرز نیز مشکل و هزیته بر است .  به همین دلیل استفاده از بذر کینوا درجه یک ،  تاثیر مهمی در کنترل علف های هرز دارد .  همچنین بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار ،  عاری از بیماری سفیدک می باشد .  خرید و فروش بذر کینوا با کیفیت به همراه آموزش تخصصی در این مجموعه انجام می گیرد.

بیماری سفیدک نوعی از بیماری گیاه کینوا است که از طریق بذر منتقل می شود .  بعلاوه بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار ،  قوه نامیه و درصد خلوص آن بالا می باشد .  قوه نامیه بالا باعث افزایش درصد سبز و افزایش عملکرد می گردد .  خلوص ژنتیکی بالا نیز باعث تولید محصولی یکدست و بازارپسند می گردد .  به همین دلیل تهیه بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار باعث تولید محصولی با کیفیت و با عملکرد زراعی بالا می گردد .

بذر کینوا

تولید محصول کینوا با عملکرد بالا

به طور کلی بذر کینوا حداقل ۲ و حداکثر 5/5 تن در هکتار ،  عملکرد دارد .  البته برای کشاورزان عزیز دست یافتن به حداکثر عملکرد ،  با توجه به سود این محصول و تولید دانه هایی با کیفیت مورد توجه می باشد .  علاوه بر استفاده از بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار ،  جهت افزایش عملکرد می توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد .  خرید فروش بذر کینوا برای کشت و استفاده از خدمات خرید تضمینی در این مرکز انجام می گیرد.

استفاده از کودهای آلی و شیمیایی مانند NPK یا کود سوپر فسفات تریپل و پتاس نیز باعث افزایش عملکرد محصول کینوا می گردد .  همچنین انتخاب تاریخ کشت صحیح ،  بر اساس اقلیم زراعی منطقه ،  نیز تأثیر مهمی بر عملکرد بذر کینوا دارد .  

به علاوه کنترل علف های هرز ،  کنترل آفات و بیماری ها و اعمال مدیریت زراعی صحیح نیز ،  باعث تولید محصولی با عملکرد مناسب و با کیفیت بالا می شود .  جهت اطلاع از شیوه اعمال مدیریت صحیح و رعایت نکات مذکور ،  می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید . کشاورزان می توانند با کشت بذر کینوا سود اوری چند برابری به نسبت گندم داشته باشند و با خرید و فروش کینوا باعث رونق کشاورزی در منطقه خود شوند.

بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا درجه یک

در سالهای اخیر و با افزایش شناخت نسبت به مزایای کشت بذر کینوا و خواص دانه آن ،  کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ،  مورد توجه قرار گرفته است .  اما با توجه به جدید بودن این بذر ،  متاسفانه در مواردی تهیه بذر نامرغوب ،  تاریخ کشت نامناسب و روش کاشت غیر صحیح ،  باعث ایجاد خسارت به محصول کشاورز گردیده است .

همانطور که بیان شد ،  تهیه بذر کینوا درجه یک و شناسنامه‌دار ،  تاثیر بسیار مهمی بر محصول نهایی بر عملکرد و کیفیت محصول نهایی می گذارد .  مجموعه ما ،  به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ،  در زمینه ترویج کشت بذر کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می کند .  

همکاری در خرید و فروش بذر کینوا درجه یک

این مجموعه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و درجه یک را در کلیه استان ها در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  همچنین با هدف تولید محصول با کیفیت و عملکرد بالاو کشت صحیح ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان می دهد .  

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت تهیه بذر کینوا درجه یک و استفاده از سایر خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *