سایت جامع بذر کینوا فله

بذر کینوا

در سایت جامع بذر کینوا ، اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور و روش تهیه بذر کینوا به ‌صورت فله در کلیه استان‌ها در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد .

مزایای کشت بذر کینوا فله در این سایت

بذر کینوا بذری با دوره رشد کوتاه‌مدت و گیاهی زودرس است . دوره رشد بذر کینوا حدود ۱۰۰ روز می باشد و در مناطق مستعد امکان کشت آن ، برای دو نوبت در سال وجود دارد . بهترین سایت کینوا در کشور بذر کینوا را با کیفیت عالی در اختیار کشاورزان قرار می دهد و محصول کینوا را به صورت فله خریداری و فراوری می کند.

همچنین بذر کینوا نیاز آبی کمی داشته و ۵ تا ۷ نوبت آبیاری در طول دوره رشد بذر کینوا نیاز آبی آن را برطرف می‌کند .

لازم به ذکر است که در استان‌هایی که از نعمت بارندگی‌های بهاره و پاییزه برخوردارند ، تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد . سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا ، نیز دو برابر کشت گندم می باشد .

کینوا

روش کشت بذر کینوا و روش آبیاری آن

بذر کینوا به‌ صورت مکانیزه و همچنین دست پاش کشت می‌گردد . انواع روش های نواری ، ردیفی و جوی و پشته برای کشت بذر کینوا مفید هستند . البته کشت کرتی به علت منشعب بودن این گیاه ، به‌ هیچ ‌عنوان توصیه نمی‌شود . در این سایت کشاورزان شهر های مختلف می توانند کشت بذر کینوا و تولید محصول را یاد گرفته و در نهایت محصول خود را به صورت فله بفروشند.

همچنین از انواع روش‌های آبیاری غرقابی و تحت فشار ؛مانند آبیاری بارانی ، قطره‌ای و نوار تیپ جهت تامین نیاز آبی بذر و گیاه کینوا می‌‌توان استفاده نمود .

عوامل موثر بر افزایش عملکرد

برای افزایش عملکرد بذر کینوا ، در مرحله اول انتخاب بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار اهمیت دارد . بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ، دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی بوده و از بذور علف‌های هرز و بیماری عاری می باشد . این سایت ضمن مشاوره تخصصی بذر کینوا اصل را در اختیار کشاورزان قرار داد و محصول نهایی را فله تحویل می گیرد.

همچنین تاریخ کشت مناسب براساس اقلیم منطقه ، کوددهی ، کنترل علف‌های هرز و مبارزه با آفات و بیماری‌ها ازجمله عوامل دیگر مؤثر بر افزایش عملکرد بذر کینوا می‌باشد . جهت تولید دانه کینوا باکیفیت و افزایش عملکرد زراعی ، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

سایت جامع بذر کینوا فله

باتوجه به آشنایی کم نسبت به روش کشت بذر کینوا ، مجموعه ما سایت جامع بذر کینوا را با هدف افزایش آگاهی نسبت به این گیاه راه‌اندازی نموده است .

در سایت جامع بذر کینوا ، روش کشت بذر کینوا ، نوع روش‌های آبیاری ، روش کنترل آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز و نحوه افزایش عملکرد و همچنین روش کشت در استان‌های مختلف کشور ارائه می شود .محصول کینوا در جه یک توسط این مجموعه به صورت فله خریداری می شود.

مجموعه ما که در زمینه عرضه بذر کینوا به‌صورت فله در کلیه استان‌ها فعالیت می‌نماید . این مجموعه در زمینه کشت صحیح بذر کینوا ، در اقلیم‌های مختلف کشور به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا فله ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می کند . جهت دریافت اطلاعات جامع در رابطه با بذر کینوا ، و نحوه کشت آن می‌توانید به سایت جامع بذر کینوا مراجعه نمایید .

همچنین جهت تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار به صورت فله در کلیه استان‌ها ، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کلیه خدماتی مجموعه استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *