قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید یاسوج

کینوا

بزرگترین  مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در کشور ، چه محصولاتی عرضه می کند؟ قیمت دانه کینوا سفید در یاسوج ، از کدام مرکز قابل استعلام است؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید را به صورت عمده در یاسوج ، عرضه می نماید؟

تنوع رنگ در دانه کینوا

دانه کینوا که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد ، دارای قدمتی چند هزار ساله است . این دانه بومی آمریکای جنوبی است و تنوع ژنتیکی بالایی دارد .

دانه کینوا دارای تنوع زیادی از نظر رنگ می باشد . این دانه در رنگ های مختلفی از جمله سفید ، طلایی ، قرمز ، نارنجی ، قهوه ای ، بنفش و سیاه وجود دارد . اما به طور کلی دانه کینوا در سه رنگ سفید ،  قرمز و سیاه دسته بندی می شود . قیمت خرید فروش دانه کینوا سفید در شهر های مختلف به خصوص یاسوج در این مجموعه قابل استعلام است.

تمام رنگ های دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی هستند . و تفاوت اصلی بین آن ها ، در رنگ ، طعم و زمان پخت می باشد . اگرچه دانه کینوا قرمزف دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به نوع سفید و سیاه است . اما دانه کینوا سفید با داشتن طعمی ملایم ، پخت سریع تر و رنگ بازار پسندتر ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

کینوا

دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید به علت طعمی مشابه غلات و رنگ سفید ، بیشتر مورد پسند قرار می گیرد . دانه کینوا سفید به علت داشتن ویژگی های تغذیه ای کامل به عنوان یک غذای مقوی ، مورد توجه قرار گرفته است .

دانه کینوا سفید مشابه دانه های غلات مصرف می شود . اگرچه این دانه نسبت به سایر غلات ، دارای مواد معدنی از جمله کلسیم ، آهن ، منیزیم و پتاسیم بیشتری دارد . همچنین از نظر مقدار پروتئین و چربی نسبت به غلات اصلی یعنی گندم ، ذرت ، جو و برنج غنی تر می باشد . قیمت خرید فروش کینوا سفید در یاسوج و شهر های مختلف را می تواند با کیفیت عالی مورد استعلام نمایید.

دانه کینوا سفید ، حاوی مواد معدنی از جمله آهن ، منیزیم ، فیبر ، مس و منگنز است . همچنین ویتامین‌های گروه B از جمله ، تیامین ، نیاسین ، ریبوفلاوین ، فولات و ویتامین ای را نیز در خود جای داده است .

دانه کینوا سفید ، به صورت کته یا آبکش و یا مخلوط با برنج طبخ می گردد . همچنین می توانید ، آن را به صورت تازه خوری یا سرخ کردنی استفاده نمایید .

برای تهیه انواع سوپ ، سالاد ، آش ، حلیم و انواع غذاهای آبکی می توان دانه کینوا سفید را به آنها اضافه نمود . مصرف دانه کینوای سفید در برنامه غذایی روزانه ، باعث کمک به به حفظ سلامت و بهبود تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن می گردد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید یاسوج

همانطور که بیان گردید ، ارزش غذایی بالای دانه کینوا سفید باعث شده تا مصرف آن مورد توجه قرار بگیرد . مجموع ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را ، در یاسوج و دیگر نقاط کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید را ، در قزوین و دیگر مناطق کشور ، می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را ، به صورت صنعتی فرآوری کرده و در بسته بندی های مختلف عرضه می نماید .

مجموعه ما دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ را ، به صورت عمده و بسته بندی در یاسوج و کلیه استان‌ها ، با قیمت مناسب توزیع می کند . همچنین آماده همکاری با بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل ها و رستوران ها در زمنیه تأمین دانه کینوا سفید ، به صورت عمده در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد .

دانه کینواسفید و تولید شده در داخل کشور ، علاوه بر کیفیت مطلوب ، نسبت به نوع وارداتی قیمت مناسب تری نیز دارد . همچنین در این مجموعه ، آرد کینوا نیز باکیفیت و قیمت مناسب ، تولید و عرضه می شود .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا سفید و آرد آن ، در یاسوج و کلیه استان های کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *