عرضه و توزیع بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا

خدمات بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا برای کشاورزان عزیز شامل چه مواردی است؟ از کدام مجموعه می توان بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اصفهان تهیه نمود؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در اصفهان به کشاورزان مشاوره رایگان می دهد؟

عرضه و فصل کشت بذر کینوا در اصفهان

استان اصفهان دارای دو فصل کشت بذر کینوا می باشد . بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه در استان اصفهان کشت می شود . دوره رشد بذر کینوا حدود ۱۰۰ روز می باشد ، به همین دلیل امکان کشت آن در دو نوبت از سال فراهم است . عرضه بذر کینوا با بهترین کیفیت در این مجموعه انجام می شود.

البته تعیین تاریخ کشت در اقلیم های مختلف اصفهان اهمیت دارد . زیرا تاریخ کشت بذر کینوا بر عملکرد نهایی کینوا تاثیرگذار است . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در اصفهان ، می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .

روش کشت بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا را می‌‌توان به انواع روش های نواری ، ردیفی ، جوی و پشته کشت نمود . البته به علت این‌که بذر کینوا منشعب است ، روش کشت کرتی برای این گیاه مناسب نمی باشد . بهترین بذر کینوا به صورت زود رس در اصفهان در این مجموعه عرضه می شود.

بذر کینوا در اصفهان به‌صورت مکانیزه و همچنین به‌صورت دست پاش کشت می‌شود . برای کشت مکانیزه آن از دستگاه ردیف کار غلات استفاده می گردد .

بذر کینوا

آبیاری و کوددهی

انواع روش‌های آبیاری غرقابی و تحت فشار جهت تامین نیاز آبی بذر و گیاه کینوا استفاده می‌گردد . بذر کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری ، در زمان رشد خود نیاز دارد . فاصله بین دفعات آبیاری ،۱۰ تا ۱۵ روز می باشد .

کودهای دامی و شیمیایی مانند NPK و یا سوپر فسفات تریپل ، جهت افزایش عملکرد بذر کینوا استفاده می‌شود . در صورت استفاده از کود سوپر فسفات تریپل ، لازم است که کود پتاس نیز استفاده شود . عرضه بذر کینوا در اصفهان با مشاوره ی تخصصی در این مجموعه انجام می گیرد.

عملکرد و برداشت

بذر کینوا ، حداقل 2 تن و حداکثر 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . انتخاب تاریخ کشت مناسب ، استفاده از بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، کوددهی مناسب ، کنترل علف‌های هرز و مبارزه با آفات بیماری‌ها ازجمله عواملی است که باعث افزایش عملکرد بذر کینوا در اصفهان می‌گردد .

برداشت محصول کینوا به‌صورت دستی و یا با استفاده از کمباین برداشت کلزا انجام می‌پذیرد . پس از برداشت دانه و بوجاری آن ، با انجام فرآوری ، دانه کینوا برای مصرف آماده می‌گردد .

بذر کینوا

 عرضه و توزیع بذر کینوا اصفهان

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را عرضه توزیع می‌نماید . این مجموعه با هدف تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و تولید محصول سودآور و با عملکرد بالا ، بذرهای با قوه نامیه و درصد خلوص بالا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد .

همچنین در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در اصفهان ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می‌دهد . مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا در کشور با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید .

جهت ارتباط با بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در اصفهان و سایر استان‌های کشور ، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *