فروشگاه کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

در بزرگترین فروشگاه کینوا در کشور ، انواع کینوا راپس از تولید و فرآوری در کارخانه ، به صورت مکانیزه بسته بندی نموده و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

عرضه کینوا بسته بندی در فروشگاه کینوا

کینوا بسته بندی را به صورت خرد و عمده ، می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید . در حال حاضر در کشور ، دو نوع کینوا کینوا وارداتی و کینوا ایرانی به صورت بسته بندی عرضه می شود .

کینوا ایرانی توسط این مجموعه تولید و سپس در کارخانه صنعتی ، ساپونین پوسته آن حذف شده و فرآوری می شود . کینوا فرآوری شده در بسته بندی های یک کیلوگرمی ، 10 کیلوگرمی و بیشتر ، به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها عرضه می شود .

کینوا بسته‌بندی را هایپر مارکت‌ها و معمولاً فروشگاه‌هایی که محصولات خرده ‌فروشی دارند ، عرضه می نمایند . این مجموعه ها برای تهیه کینوا بسته بندی می توانند با ما در ارتباط باشند .

همچنین شرکت های پخش علاقه مند به عرضه کینوا ، انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، رستوران ها ، باشگاه های بدنسازی و . . . نیز می توانند کینوا را به صورت فله و با کیفیت بالا ، از این مجموعه خریداری نمایند .

کینوا

عرضه کینوا فله با کیفیت بالا و فرآوری شده

در این فروشگاه کینوا فله نسبت به نوع بسته بندی ، قیمت کمتری دارد ، زیرا هزینه بسته بندی برای آن ، منظور نمی شود . نکته لازم در تهیه کینوا فله ، توجه به کیفیت محصول عرضه شده می باشد . زیرا مشاهده می شود که در مواردی کینوا فله ، مخلوط با بذر علف های هرز ، بقایای گیاهی و سنگ ریزه با قیمت پایین عرضه می شود .

این نوع کینوا برای مصرف مناسب نیست ، زیرا وجود بذر علف های هرز که بسیار ریز هستند ، و مصرف آن ها می تواند ایجاد مسمومیت نماید . علاوه بر این در اغلب موارد کینوا فله ، بدون اینکه فرآوری شود و بدون حذف ساپونین موجود در پوسته آن که ماده ای تلخ مزه و صابونی است ، به فروش می رسد .

این مجموعه که دانه کینوا را در مناطق مختلف کشور کشت نموده و در ایران تولید می کند . پس از برداشت ، مواد زائد همراه با کینوا را جداسازی کرده و دانه های درشت ، شفاف و یکدست را در کارخانه ، فرآوری می نماید .

کینوا فرآوری شده که آماده مصرف خوراکی و تولید دیگر محصولات می باشد ، به صورت بسته بندی و فله ، توسط این مجموعه در کلیه استان های کشور عرضه می شود . در صورتی که تمایل به تهیه انواع کینوا بسته بندی و یا فله دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

کینوا غذایی مفید برای همه سنین

به دلیل مزایای تغذیه ای و درمانی ، دانه کینوا می تواند یک غذای کامل ، مغذی و سالم ، به خصوص برای کودکان ، زنان باردار ، افراد مبتلا به سلیاک ، خانم هایی که یائسگی را تجربه می کنند ، افراد مسن ، ورزشکاران ، گیاهخواران ، دیابتی ها ، به طور کلی افراد بسیار استرس و بزرگسالان باشد . فروشگاه کینوا بسته بندی با بهترین کیفیت و آنالیز در سراسر کشور توطیع محصول دارد.

زیرا کینوا غنی از پروتئین ، دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان ، مواد معدنی مفید و دارای ویتامین های E و A و B می باشد . این دانه ها غنی از فیبر بوده و شاخص گلیسمی پایینی دارند .

علاوه بر اینکه دانه کینوا دارای امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 است ، خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد و فقاد گلوتن نیز می باشد . دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن فواید زیادی از جمله ، تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن ، کاهش وزن ، سلامت دستگاه گوارش ، عضله سازی ، کنترل قند خون و . . . را به دنبال دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *