سایت اینترنتی کینوا برای کودک

کینوا

بزرگترین سایت اینترنتی کینوا برای کودک ، انواع دانه و محصولات بسیار مفید برای گروه سنی کودک ، بزرگسال و سالمند می باشند ، را از طریق این سایت اینترنتی در سراسر کشور عرضه می نماید .

عرضه کینوا برای کودک از طریق سایت اینترنتی

در صورتی که تمایل به تهیه انواع دانه کینوا برای کودک و دیگر محصولات تولید شده است کینوا دارید ، می توانید از این مجموعه و از طریق این سایت اینترنتی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید کننده و سایت کینوا برای کودک در کشور ، انواع دانه کینوا را پس از فرآوری صنعتی و به صورت آماده به طبخ بسته بندی کرده و در کلیه استانها در اختیار متقاضیان عزیز قرار میدهد .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات سالم و ارگانیک ، هتل ها ، رستوران ها ، باشگاه های بدنسازی و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند کینوا از این مجموعه ، به صورت تناژ تهیه نمایند . کینوا بسته بندی شده ، به صورت خرد نیز در اختیار علاقه مندان عزیز قرار می گیرد .

کینوا

تولید محصولات مختلف کینوا

با توجه به ارزش غذایی بالای کینوا مجموعه ما اقدام به کشت دانه‌های کینوا و تولید انواع محصولات کینوا در داخل کشور نموده است . پس از برداشت دانه‌های کینوا ، حذف مواد زائد و ساپونین زدایی این دانه ها ، کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ بسته بندی شده و عرضه می گردد .

کینوا ماده غذایی ارزشمندی است که به علت ارزش غذایی بالا ، برای تمام سنین و خصوصاً کودکان بسیار مفید می باشد . علاوه بر عرضه دانه های کینوا در این مجموعه ، اسنک کینوا ، نوعی خوراکی مغذی است که می‌تواند جایگزین چیپس و پفک برای مصرف کودکان گردد ، نیز تولید می شود . در این سایت می توانید بهترین کینوا برای کودک با استاندارد های لازم را دریافت کنید.

همچنین سویق کینوا برای افزایش وزن و ماهیچه سازی در کودکان نیز تولید شده و در سراسر کشور عرضه می شود . آرد فرنی کینوا ، از دیگر محصولات قابل استفاده برای تولید فرنی و مواد غذای مختلف برای کودکان است که توسط مجموعه ما تولید شده و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . در صورتی که تمایل به تهیه این محصولات دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

فواید کینوا برای کودک

کینوا یک ماده غذایی فوق العاده است که سرشار از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن می باشد . به همین دلیل می‌تواند برای رشد صحیح کودکان و نوزادان مفید باشد . کینوا دارای مقدار زیادی فیبر است که از یبوست در سنین کودکی جلوگیری می‌کند .

همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بالا ، ویتامین‌های A و E و B ، سرشار از املاح معدنی است . املاح معدنی موجود در دانه کینوا از جمله کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، روی ، آهن و پتاسیم نسبت به ذرت و برنج بسیار بیشتر است . در این سایت می توانید بهترین کینوا درجه یک برای کودک را خرید نمایید.

این ماده غذایی می‌تواند به صورت کته یا آبکش و یا برای تهیه انواع سوپ و پوره برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد . در صورتی که تمایل دارید ، کینوا را در رژیم غذایی کودک خود استفاده نمایید ، بهتر است از مقدار کم شروع کرده و به مرور میزان آن را افزایش دهید ، تا بدن کودک به این ماده غذایی جدید ، عادت نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *