تولید بهترین انواع دانه کینوا

قیمت دانه کینوا

تولید و عرضه بهترین انواع دانه کینوا ، توسط بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا در استان های مختلف کشور ، باکیفیت بالا و قیمت مناسب تر از نوع وارداتی انجام می شود .

تولید بهترین انواع دانه کینوا در کشور

بهترین انواع دانه کینوا سفید و رنگی ، توسط این مجموعه تولید و عرضه می شود . در واقع کینوا ایرانی که یکی از واریته های کینوا است ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه در استان های مختلف کشور کشت شده و محصول نهایی پس از برداشت خریداری می شود .

این مجموعه انواع دانه کینوا را پس از خریداری بوجاری می کند تا مواد زاید موجود در آن ، مانند تخم علف های هرز ، شن ریزه و بقایای گیاهی حذف شوند . سپس بهترین تولید انواع دانه کینوا که درشتی مناسب و رنگی روشنی دارند ، برای فرآوری به کارخانه صنعتی و مکانیزه منتقل می شوند .

در پوسته انواع دانه کینوا ، ماده ای تلخ مزه و صابونی به نام ساپونین وجود دارد ، که قبل از مصرف کینوا ، حتما باید جداسازی شود . این مجموعه در کارخانه و به صورت صنعتی ، با انجام فرآوری ، ساپونین زدایی کینوا را انجام می دهد . انواع دانه کینوا پس از فرآوری آماده مصرف بوده و توسط مجموعه ما عرضه می شود .

کینوا

عرضه و تولید انواع دانه و محصولات کینوا در سراسر کشور

بهترین انواع دانه کینوا سفید و رنگی پس از فرآوری به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، توسط این مجموعه عرضه می شود . همچنین محصولات مختلف دیگری نیز توسط مجموعه ما ، از کینوا تولید و توزیع می گردد .

انواع دانه کینوا در بسته بندی های مختلف و دارای مجوز و استانداردهای لازم ، به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . انجمن های سلیاک و دیابت می توانند انواع دانه کینوا را که فاقد گلوتن هستند ، به صورت عمده از این مرکز تهیه نموده و از خدمات ویژه ما استفاده نمایند .

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز عرضه و پخش محصولات سالم و گلوتن فری ، هتل ها ، بیمارستان ها و رستوران ها ، برای تهیه انواع دانه کینوا ، در تناژ بالا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

کینوا

دانه کینوا منبعی غنی از روی و منیزیم

انواع دانه کینوا که منبعی غنی از مواد معدنی ، پروتئین ، فیبر و حاوی تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان است ، در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است . این دانه علاوه بر اینکه گلوتن ندارد ، منبعی غنی از منیزیم و روی نیز می باشد . تولید بهترین دانه کینوا در ایران در 500 هکتار در کشور زیر نظر این مجموعه انجام می شود.

منیزیم

میزان مصرف توصیه شده روزانه برای منیزیم حدود 300 تا 350 میلی گرم در روز ، برای بزرگسالان است . دانه کینوا حاوی 270 میلی گرم در 100 گرم ماده خشک است . دانه کینوا دارای مقادیر بسیار بالاتر از سه دانه برنج ، ذرت و گندم ، از نظر میزان منیزیم است .

 منیزیم فعال کننده بسیاری از آنزیم ها ، به ویژه آنزیم هایی که فسفاتهای پر انرژی را تبدیل می کنند ، می باشد . همچنین منیزیم تثبیت کننده اسیدهای نوکلئیک و غشاهای سلولی است .

روی

روی در سنتز و تخریب کربوهیدرات ها ، لیپیدها ، پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک نقش دارد . اگر بدن بتواند از 20 درصد روی موجود در مواد غذایی استفاده کند ، میزان مصرف توصیه شده 8/3 میلی گرم در روز (کودکان زیر 1 سال) ، 4/8 و 3/11 میلی گرم در روز (کودکان پیش دبستانی و مدرسه ای) ، 5/15 و 5/19 میلی گرم در روز ( جوانان) و 14 میلی گرم در روز (بزرگسالان) می باشد . تولید بهترین انواع دانه کینوا در این مجموعه توانسته است کینوا با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهد.

بنابراین ، مصرف بین 6 تا 20 میلی گرم در روز کافی است و از این نظر ، دانه کینوا ، میزان 8/4 میلی گرم روی در 100 گرم ماده خشک ، را فراهم می کند . انواع دانه کینوا تقریباً دو برابر مقدار موجود در گندم و چهار برابر ذرت روی دارند . در حالی که برنج حاوی این ماده معدنی نیست .

بنابراین دانه کینوا منبعی مناسب برای تامین مواد معدنی مهمی از جمله روی و منیزیم است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *