خرید و فروش دانه کینوا برای کودک

ماده غذایی کینوا

بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا با چه خدماتی ارائه می نماید؟ خواص دانه کینوا برای تغذیه گروه سنی کودک شامل چه مواردی می شود؟ از کدام مرکز می‌‌توان دانه کینوا سفید و رنگی در کلیه استان‌ها تهیه نمود؟

 دانه کینوا منبع غنی از اسیدهای آمینه برای تغذیه کودک

دانه کینوا ، دانه ای نشاسته ای و شبه غله است که تمام نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن انسان و ازجمله گروه سنی کودک را دارد . اسیدهای آمینه ، مونومر های سازنده پروتئین‌ها می‌باشند و برای بسیاری از اعمال بدن ضروری هستند .

دانه کینوا

دانه کینوا با داشتن ۹ اسیدآمینه ضروری برای انسان ، به‌‌عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده ‌است . و منبعی غنی برای تامین نیاز پروتئینی در برنامه غذایی کودک می باشد . میزان اسیدآمینه هیستامین موجود در دانه کینوا و همچنین میزان سیستئین و متیونین آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال و حتی بزرگسالان نیز کافی است . خرید کینوا درجه برای کودک دارای حساسیت بسیار بالایی است و باید حتما محصول کینوا دارای استاندارد و آنالیز باشد . لذا از والدین عزیز تقاضا داریم از خرید دانه کینوا از مراجع غیر مجاز خود داری کنند و سلامتی فرزندشان را به خطر نیاندازند.

بعلاوه دانه کینوا اسیدآمینه‌های فنیل‌آلانین ، تیروزین ، هیستیدین ، ایزولوسین ، ترئونین ، لوسین ، فنیل آلانین و والین را در مقدار کافی برای  برای کودکان۱۰ تا ۱۲ سال دارد . همچنین پروتئین موجود در دانه کینوا برای کودکان ۲ تا ۵ سال نیز به مقدار کافی وجود دارد .

کینوا کودک

دانه کینوا تامین کننده مواد معدنی مورد نیاز کودکان

بعلاوه دانه کینوا غنی از ریز مغذی هایی از جمله مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌باشد . مواد معدنی مفیدی مانند پتاسیم ، فسفر ، منیزیم ، مس ، منگنز ، آهن و روی در دانه کینوا نیز وجود دارد .تحقیقات انجام‌شده ، نشان داده ‌است که میزان منیزیم ، مس ، منگنز و آهن موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، نیاز روزانه گروه سنی کودک را تامین می‌کند .

همچنین مقدار فسفر و روی موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا برای کودکان کافی است . میزان پتاسیم موجود در دانه کینوا بین ۱۸ تا ۲۰ درصد از نیاز کودکان و کلسیم آن ۱۰ درصد از نیاز روزانه گروه سنی کودک را تامین می کند .

همچنین میزان مواد معدنی دانه کینوا ، از غلاتی مانند جوی دوسر ( به جز فسفر) و یا جو بخصوص از نظر پتاسیم ، منیزیم و کلسیم بیشتر است . بنابراین اگر به دنبال ماده غذایی مفیدی برای رژیم غذایی کودک خود هستید ، می توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید . و با اضافه کردن آن به انواع سوپ ، آش ، فرنی و سایر غذاهای آبکی ، باعث مغذی تر شدن غذای کودک دلبندتان گردید .

برنج کینوا

خرید و فروش دانه کینوا برای کودک

مجموعه ما ، به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا باکیفیت را در استان‌های مختلف توزیع می‌کند . این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی ، را به‌صورت بسته‌بندی و همچنین عمده در تناژ بالا ، در کلیه استان‌ها عرضه می‌نماید .

مجموعه ما ، دانه کینوا تولید شده در داخل کشور و با کیفیت مناسب ، را فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد . این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا در تناژ بالا می باشد .

جهت ارتباط با بزرگ ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *