تولید بهترین ماسک صورت کینوا

فواید آرد جو دوسر برای پوست

بزرگترین مرکز تولید و عرضه کینوا ، برای اولین بار در کشور ، بهترین ماسک صورت کینوا را تولید و در سراسر کشور عرضه می نماید .

تولید و عرضه ماسک صورت کینوا

بهترین ماسک صورت کینوا  برای اولین بار در ایران در این مجموعه تولید می شود . مجموعه ما که به‌صورت تخصصی در زمینه کشت ، تولید ، فرآوری و عرضه انواع محصولات کینوا در کشور فعالیت دارد ، برای اولین بار در کشور اقدام به تولید تولید ماسک صورت کینوا کرده است .

ماسک صورت کینوا را با کیفیت بالا ، می‌توانید از این مجموعه تهیه نمایید و با مصرف آن از اثرات زیبایی این محصول بر پوست خود لذت ببرید . ماسک صورت کینوا به‌صورت در بسته‌بندی‌های حداقل 50 و حداکثر 200 گرمی ، در کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

فروشگاه‌های محصولات سالم و ارگانیک ، هایپرمارکت ها ، عطاری‌ها ، مراکز عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی ، مراکز درمان پوست و مو و . . . می‌توانند برای تهیه این محصول با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند . ماسک صورت کینوا دارای مجوزها و استانداردهای لازم است و به‌صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد .

کینوا

روش مصرف ماسک صورت کینوا

ماسک صورت کینوا که توسط این مجموعه تولید می‌شود ، مخلوطی از عصاره کینوا و عصاره چند گیاه فوق‌العاده است و منبع غنی از پروتئین ، کلاژن ، امگا 3 ، اسیدآمینه لیزین ، املاح معدنی و ویتامین‌ ای می باشد .

ماسک صورت کینوا ، نوعی ماسک نیمه آماده است که قبل از مصرف باید با یک مایع مانند آب ، شیر و یا ماست و یا آب نارگیل در صورت تمایل مخلوط شود . غلظت مناسب این ماسک را می‌توانید به مدت ده تا پانزده دقیقه بر روی پوست قرار داد و از اثرات مثبت آن بر سلامت پوست لذت ببرید .

توصیه می شود برای افرادی که پوست خشک دارند ، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری یا حدود 5 قطره روغن زیتون یا کنجد نیز به این ماسک اضافه شود تا نرمی و لطافت لطافت پوست آن‌ها تامین گردد .

ماسک کینوا

کینوا منبعی مناسبی از مواد غذایی مفید

ماسک صورت کینوا از دانه های مغذی کینوا تولید می شود که غنی از مواد مفید برای بدن می باشند . دانه های کینوا به علت داشتن تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان و داشتن تعداد زیادی از سایر اسید آمینه ها یک پروتئین کامل محصول می شود .

این دانه های منبعی غنی از اسیدآمینه لیزین می باشند . لیزین در ساختار پروتئین کلاژن وجود دارد . همچنین ویتامین های A ، B و E نیز در این دانه وجود دارند . کینوا منبع مناسبی از املاح مفید مانند کلسیم ، منیزیم ، روی ، آهن ، منگنز و پتاسیم است .

امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 از اسید های چرب غیراشباع و مفید موجود در کینوا هستند . به همین دلیل غذایی بسیار مفید برای تمام سنین محسوب می شود . همچنین ماسک تولید شده از این دانه ها نیز می تواند به عنوان یک لایه بردار قوی ، برای سلامت پوست نیز مفید باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *